eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Goleniów › Budowa samodzielnej kancelarii dla Leśnictwa Niewiadowo pod klucz



Ogłoszenie z dnia 2022-06-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa samodzielnej kancelarii dla Leśnictwa Niewiadowo pod klucz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Goleniów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810539114

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Parkowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Goleniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 914182459

1.5.8.) Numer faksu: 914182919

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: goleniow@szczecin.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://goleniow.szczecin.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/goleniow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa samodzielnej kancelarii dla Leśnictwa Niewiadowo pod klucz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79ad3cdf-e7c6-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00223841

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00182392/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa samodzielnej kancelarii dla Leśnictwa Niewiadowo pod klucz

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00201792/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.2.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Budowa samodzielnej kancelarii dla Leśnictwa Niewiadowo pod klucz”.
Zadanie obejmuje budowę budynku kancelarii leśnej w technologii drewnianej z prefabrykowanych elementów modułowych wraz z zagospodarowaniem terenu oraz niezbędną infrastrukturą techniczną na działce nr 157 obręb Niewiadowo gm. Goleniów.
1) Zakres prac obejmuje wykonanie robót budowlanych tj.:
- budowę budynku kancelarii leśnictwa w technologii szkieletu drewnianego, dach w formie więźby drewnianej dwuspadowej, kryty blachodachówką, ściany prefabrykowane w szkielecie drewnianym wraz z pracami wykończeniowymi – pod klucz;
- budowę przyłączy: elektroenergetycznego, wodociągowego, telekomunikacyjnego;
- budowę instalacji: sanitarnej, wodociągowej, ogrzewania elektrycznego, wentylacji mechanicznej, elektroenergetycznej i oświetleniowej, uziemiającej i odgromowej, teletechnicznej, przeciwwłamaniowego systemu alarmowego.
- w ramach infrastruktury towarzyszącej należy wykonać drogę wewnętrzną, trzy miejsca postojowe, dojścia do budynku, plac na pojemnik z odpadami, zbiornik na nieczystości płynne (szambo) i ogrodzenie.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w dokumentacji projektowej stanowiącej załączniki od nr 1 do 1E do SWZ:
a) Projekt budowlany – załącznik nr 1 do SWZ:
b) Projekt wykonawczy Konstrukcja - Załącznik nr 1A do SWZ obejmujący:
- Projekt wykonawczy Architektura, aranżacja wnętrz
- Projekt wykonawczy Instalacje sanitarne
- Projekt wykonawczy Instalacje elektryczne
- Projekt wykonawczy Instalacje telekomunikacyjne
- Projekt wykonawczy Przyłącze wodociągowe
- Projekt wykonawczy Zagospodarowanie działki nawierzchnie utwardzone
c) Opinia geotechniczna- załącznik nr 1B do SWZ
d) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 1C do SWZ
e) Przedmiary robót - załącznik nr 1D do SWZ
f) Uzgodnienia i decyzje - załącznik nr 1E do SWZ tj.:
- Decyzja nr 37/2020 z dnia 16.01.2020 r. (WAB.6740.866.06.2019.2020.MG Nr 25083) – pozwolenie na budowę – wydana przez Starostę Goleniowskiego;
- Warunki techniczne przyłączenia do sieci wod-kan (GWiK\2748\1561\KP\DT|2019 z dnia 25.09.2019 r.;
- Warunki techniczne przyłączenia do sieci elektroenergetycznej ENEA Operator SP. z o.o. (42972/2019/OD3/ZR3);
- Decyzja nr 326 z dnia 09.12.2019 r. Burmistrza Gminy Goleniów – zgoda na roboty budowlane polegające na budowie przyłącza wodociągowego w działce nr 156 ob. Geodezyjny Niewiadowo (WPNS.6872.294.2019.IT);
- Decyzja nr 318 o warunkach zabudowy z dnia 11.07.2019 r. wydana przez Burmistrza Gminy Goleniów (WPNS.6730.178.2019.MSZ);
- Uzgodnienie lokalizacji zjazdu z dz. 156;
- Uzgodnienie projektu przyłącza wodociągowego.
UWAGA: przedmiot zamówienia nie obejmuje aranżacji wnętrz i wyposażenia w meble.
2. Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
3. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w miejscowości Niewiadowo działka nr 157, obręb Niewiadowo gm. Goleniów (72-100) województwo zachodniopomorskie.
4. Zamawiający działając zgodnie z art. 95 ust. 1 PZP, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących niżej wymienione czynności w zakresie realizacji zamówienia.
Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia:
- roboty ogólnobudowlane;
- roboty przy zagospodarowaniu terenu;
- czynności operatorów maszyn i sprzętów budowlanych;
- roboty ziemnych;
- roboty fundamentowe;
- roboty brukarskie;
- roboty instalacyjne;
- roboty elektryczne i teletechniczne;
- roboty montażowe;
- roboty wykończeniowe, malarskie.
Sposób weryfikacji zatrudnienia w/w osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem tych osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie umów o pracę osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 24.06.2022 r. do godziny 12:00 nie złożono żadnej oferty.
Zgodnie z art. 255 pkt. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.