Ogłoszenie z dnia 2024-02-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00088996/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-02
- 2024/BZP 00095848/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług ubezpieczeniowych na potrzeby Legnickiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. z podziałem na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390081536
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowodworska 60
1.5.2.) Miejscowość: Legnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-220
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lpgk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lpgk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lpgk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka komunalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług ubezpieczeniowych na potrzeby Legnickiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. z podziałem na części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a98ee46-bf6a-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00223919
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00088996
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NZP/EF/2/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe ubezpieczenie komunikacyjne pojazdów mechanicznych Legnickiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. na warunkach opisanych poniżej. Oferta Wykonawcy winna obejmować następujące pakiety ubezpieczeń: 1)obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych (OC), 2)ubezpieczenie Auto Casco (AC), 3)ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów pojazdu mechanicznego (NNW), 4)ubezpieczenie Assistance (ASS). Wykaz pojazdów należących do Zamawiającego oraz okres i zakres ubezpieczenia dla poszczególnych pojazdów wskazano w Załączniku K1 do SWZ. Informacja n/t parametrów ryzyka (szkodowości) znajduje się w Załączniku K2 do SWZ.I.Warunki ubezpieczenia w ramach PAKIETU I: Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych. Zakres ubezpieczenia: Odpowiedzialność cywilna posiadaczy pojazdów mechanicznych z tytułu szkód powstałych w związku z ruchem tych pojazdów, których następstwem jest szkoda na osobie lub szkoda w mieniu. Minimalne sumy gwarancyjne: 1)w przypadku szkód na osobie – 5 210 000 euro na każde zdarzenie, 2)w przypadku szkód w mieniu – 1 050 000 euro na każde zdarzenie.
II.Warunki ubezpieczenia w ramach PAKIETU II: Ubezpieczenie Auto Casco. 1.Zakres ubezpieczenia AC: Ubezpieczenie obejmuje szkody w pojeździe, jego części lub wyposażeniu w związku z ruchem i postojem pojazdu na skutek: 1)nagłego działania siły mechanicznej w chwili zetknięcia się pojazdu z innym pojazdem, osobami, zwierzętami lub przedmiotami, 2)uszkodzenia dewastacji (w tym również włamanie) dokonanego przez osobę bądź zwierzę (Ubezpieczyciel nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w ubezpieczonym pojeździe wyrządzone w przestrzeni pasażerskiej oraz bagażowej przez zwierzęta znajdujące się wewnątrz pojazdu), 3)zdarzeń losowych: pożaru, eksplozji, implozji, uderzenia pioruna, upadku statku powietrznego, zatopienia, opadów atmosferycznych, huraganu, zapadania bądź osuwania się ziemi, działania temperatury, dymu lub czynnika chemicznego, 4)kradzieży pojazdu, jego części lub wyposażenia dodatkowego zainstalowanego w pojeździe w chwili zgłoszenia do ubezpieczenia, 5)uszkodzenia pojazdu w następstwie jego zaboru bez zgody właściciela lub użytkownika w celu krótkotrwałego użycia lub kradzieży pojazdu.
2.Wymagane warunki dodatkowe: 1)Rozliczenie szkody: na podstawie cenników obowiązujących u producentów pojazdów przy użyciu części oryginalnych lub w inny sposób nie powodujący utraty gwarancji na korozję pojazdu. 2)Wartość pojazdów: określona została w Załączniku K1 do SWZ – Wykaz pojazdów. 3)Wykupiony udział własny i amortyzacja. 4)Brak franszyzy integralnej. 5)Brak franszyzy redukcyjnej. 6)Stała wartość sumy ubezpieczenia w okresie ubezpieczenia. 3.Klauzule obligatoryjne: 1)Klauzula zabezpieczeń przeciwkradzieżowych: Na podstawie niniejszej klauzuli Ubezpieczyciel oświadcza, że znany jest mu stan zabezpieczeń przeciwkradzieżowych w pojazdach zgłoszonych do ubezpieczenia AC i uznaje te zabezpieczenia za wystarczające. 2)Klauzula niezawiadomienia w terminie o szkodzie: Ustala się, że zapisane w ogólnych warunkach ubezpieczenia skutki niezawiadomienia Ubezpieczyciela o szkodzie w odpowiednim terminie, mają zastosowanie tylko w sytuacji, kiedy niezawiadomienie w terminie miało wpływ na ustalenie odpowiedzialności Ubezpieczyciela lub ustalenie rozmiaru szkody. 3)Klauzula szybkiej likwidacji szkód: Ubezpieczyciel zobowiązuje się, że w przypadku szkód, których czas likwidacji powinien być jak najkrótszy z uwagi na interes Ubezpieczonego, wyznaczy miejsce i termin oględzin szkody nie później niż na trzy dni robocze, przypadający po dniu, w którym nastąpiło skuteczne powiadomienie Ubezpieczyciela o szkodzie. Powiadomienie o zaistniałej szkodzie odbywać się będzie za pośrednictwem formularza na stronie internetowej Ubezpieczyciela. Jeżeli w wyznaczonym czasie nie doszło do oględzin szkody przez likwidatora zakładu ubezpieczeń, Ubezpieczony ma prawo przystąpić do naprawy, dokumentując zakres i okoliczności szkody. Wypłata odszkodowania nastąpi na podstawie udokumentowanych kosztów naprawy. Wcześniej w celu usprawnienia powyższego procesu Ubezpieczyciel musi otrzymać poniższe: a)skan/zdjęcie dowodu rejestracyjnego pojazdu lub fakturę zakupu potwierdzające własność pojazdu, b)opis zdarzenia z określeniem przyczyny powstania szkody, c)kalkulację naprawy pojazdu, d)zdjęcia uszkodzeń. W sytuacji, gdy naprawa była dokonywana w chwili zgłoszenia dodatkowo należy dostarczyć: e)kopię faktury za naprawę (potwierdzającą koszty naprawy), f)dyspozycję wypłaty odszkodowania. 4)Klauzula jurysdykcji: Ustala się, że wszelkie ewentualne spory wynikające z umów ubezpieczenia rozpatrują sądy właściwe dla siedziby Ubezpieczonego.
III.Warunki ubezpieczenia w ramach PAKIETU III: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów pojazdu mechanicznego. 1.Zakres ubezpieczenia: Trwały uszczerbek na zdrowiu oraz zgon na skutek nieszczęśliwego wypadku mający związek z użytkowaniem pojazdu (świadczenie z tytułu trwałego uszczerbku w wysokości 1% sumy ubezpieczenia za każdy 1% trwałego uszczerbku, świadczenie z tytułu zgonu 100% sumy ubezpieczenia). 2.Suma ubezpieczenia: 10 000 zł na miejsce w pojeździe. 3.Klauzula jurysdykcji: Ustala się, że wszelkie ewentualne spory wynikające z umów ubezpieczenia rozpatrują sądy właściwe dla siedziby Ubezpieczonego.
IV.Warunki ubezpieczenia w ramach PAKIETU IV: Ubezpieczenie Assistance. Usługa jest obligatoryjna dla pojazdu VW PASSAT o nr rej. DL3830A. Ubezpieczenie Assistance dla w/w pojazdu obejmuje co najmniej: 1)usługę holowania pojazdu w razie jego wypadku lub awarii bez względu na miejsce zdarzenia na terenie RP na odległość co najmniej 150 km, licząc od miejsca zatrzymania pojazdu do docelowego miejsca holowania. 2)usługę bezpłatnego wynajmu pojazdu zastępczego (w tym koszt podstawienia lub odbioru pojazdu) w razie jego wypadku, awarii lub kradzieży bez względu na miejsce zdarzenia na terenie RP w ramach ubezpieczenia Assistance opłaconego zgodnie z taryfą składek Ubezpieczyciela z zachowaniem zapisów SWZ odnośnie oczekiwanego zakresu na okres: -do 5 dni roboczych w przypadku awarii, -do 15 dni roboczych w przypadku wypadku, -do 30 dni roboczych w przypadku kradzieży.
DOTYCZY WSZYSTKICH PAKIETÓW UBEZPIECZENIOWYCH (I-IV): Polisy ubezpieczeniowe zostaną zawarte i zrealizowane przy udziale i za pośrednictwem brokera ubezpieczeniowego, o którym mowa w § 1 ust. 6 umowy. Wykonawca zapłaci brokerowi wynagrodzenie kurtażowe wg zwyczajowo obowiązujących stawek.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej
66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych
4.5.5.) Wartość części: 243942,37 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia ujęto w Załączniku nr 1 do wzoru umowy, który stanowi Załącznik nr 1b do SWZ.Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe ubezpieczenie mienia Legnickiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. na warunkach opisanych poniżej. Oferta Wykonawcy winna obejmować następujące pakiety ubezpieczeń: 1)ubezpieczenie od ognia i innych żywiołów, 2)ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku. Wykaz mienia Zamawiającego ujęto w Załączniku M1 do SWZ. Informacja n/t parametrów ryzyka (szkodowości) znajduje się w Załączniku M2 do SWZ.
I.Warunki ubezpieczenia w ramach PAKIETU I: Ubezpieczenie od ognia i innych żywiołów.
1.Zakres ubezpieczenia: Pożar, wybuch, implozja, upadek statku powietrznego, jego części lub ładunku, uderzenie pioruna, uderzenie pojazdu w ubezpieczone mienie, huk ponaddźwiękowy, działanie dymu lub sadzy, powódź, przenikanie wód gruntowych, przerwanie wałów przeciwpowodziowych, deszcz nawalny, grad, zaleganie i topnienie śniegu lub lodu, huragan (parametr wiatru 17 m/s), upadek lub przewrócenie się na ubezpieczone mienie drzew, masztów, sąsiadujących budowli, budynków lub ich części, zapadanie, trzęsienie lub osuwanie się ziemi, zalanie cieczami wydostającymi się z urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych lub centralnego ogrzewania, także na skutek ich awarii lub nieprawidłowego użycia, uszkodzenia na skutek działania temperatury, zalanie z dachów i orynnowania wynikające z topnienia zalegającego śniegu lub lodu o ile przyczyną rozszczelnienia było zamarznięcie wody, a zły stan techniczny dachu lub rynien nie był bezpośrednią szkody, akcji ratunkowej, gaśniczej lub innego działania mającego na celu zmniejszenie strat lub zagrożeń, prowadzonej w związku z którymkolwiek z wyżej wymienionych zdarzeń. Dla lokalizacji Zakładu Zagospodarowania Odpadów (Legnica, ul. Rzeszotarska) wprowadza się: 1)wyłączenie odpowiedzialności Ubezpieczyciela za szkody powstałe w związku ze składowaniem odpadów wewnątrz hali sortowania odpadów poza godzinami pracy zakładu, 2)w zakresie pożaru, wybuchu, implozji, dymu i sadzy (niezależnie od przyczyny powstania)- limit odpowiedzialności w wysokości 7 000 000 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia, z podlimitem 3 000 000 PLN dla sortowni odpadów na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia. 2.Rodzaj wartości: 1)nieruchomości: odtworzeniowa, 2)majątek ruchomy: księgowa brutto, 3)pojemniki na odpady: księgowa brutto. 3.System ubezpieczenia: 1)nieruchomości i majątek ruchomy: na sumy stałe, 2)pojemniki na odpady zmagazynowane na terenie Zakładu Oczyszczania Miasta: na pierwsze ryzyko (limit odpowiedzialności: 50 000 PLN). 4.Przedmiot ubezpieczenia, lokalizacja i sumy ubezpieczenia: zgodnie z Załącznikiem M1 do SWZ. 5.Franszyza redukcyjna/ Udział własny: 1)1 000 PLN, z zastrzeżeniem niżej wymienionych przypadków, 2)dla lokalizacji Zakładu Zagospodarowania Odpadów (59-220 Legnica, ul. Rzeszotarska) w zakresie pożaru, wybuchu, implozji, dymu i sadzy (niezależnie od przyczyny powstania) franszyza redukcyjna wynosi: a) 15% ustalonego odszkodowania, nie mniej niż 200 000 PLN z zastrzeżeniem poniższego przypadku, b) w przypadku gdy Strony wprowadzą odrębnym załącznikiem do umowy Zalecenia, o których mowa w § 5 ust. 6 umowy, to od dnia następnego po dniu wykonania przez Zamawiającego Zaleceń oznaczonych kategorią „B” franszyza redukcyjna wynosić będzie 5% ustalonego odszkodowania, nie mniej niż 50 000 PLN. 6.Franszyza integralna: Nie większa niż 300 PLN.
7.Klauzule obligatoryjne (opis klauzul znajduje się w Opisie przedmiotu zamówienia, który ujęto w Załączniku nr 1 do wzoru umowy, który stanowi Załącznik nr 1b do SWZ): 1)Klauzula przepięć. 2)Klauzula reprezentantów. 3)Klauzula szybkiej likwidacji szkód. 4)Klauzula ograniczenia zasady proporcji. 5)Klauzula Leeway’a. 6)Klauzula uderzenia pojazdu własnego. 7)Klauzula jurysdykcji. 8)Klauzula dewastacji. 9)Klauzula zabezpieczeń przeciwpożarowych. 10)Klauzula usunięcia pozostałości po szkodzie. 11)Klauzula remontowa.12)Klauzula niezawiadomienia w terminie o szkodzie. 13)Klauzula wyłączająca ryzyka cybernetyczne. 14)Klauzula wyłączenia chorób zakaźnych.
II.Warunki ubezpieczenia w ramach PAKIETU II: Ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku. 1.Zakres ubezpieczenia: skutki usiłowanej lub dokonanej kradzieży z włamaniem lub usiłowanego lub dokonanego rabunku (kradzieży rozbójniczej). 2.Przedmiot ubezpieczenia: majątek ruchomy (środki trwałe, wyposażenie mniejszej wartości, środki obrotowe), gotówka w lokalach oraz podczas transportu. 3.System ubezpieczenia: pierwsze ryzyko. 4.Sumy ubezpieczenia: 1)Gotówka od rabunku w lokalach oraz podczas transportu: 40 000 PLN, 2)Mienie ruchome: 50 000 PLN, 3)Koszty naprawy zabezpieczeń: 15 000 PLN. 5.Klauzule obligatoryjne: 1)Klauzula niezawiadomienia w terminie o szkodzie: Ustala się, że zapisane w ogólnych warunkach ubezpieczenia skutki niezawiadomienia Ubezpieczyciela o szkodzie w odpowiednim terminie, mają zastosowanie tylko w sytuacji, kiedy niezawiadomienie w terminie miało wpływ na ustalenie odpowiedzialności Ubezpieczyciela lub ustalenie rozmiaru szkody. 2)Klauzula szybkiej likwidacji szkód: Ubezpieczyciel zobowiązuje się, że w przypadku szkód, których czas likwidacji powinien być jak najkrótszy z uwagi na interes Ubezpieczonego, wyznaczy termin oględzin szkody nie później niż na trzy dni robocze, przypadający po dniu, w którym nastąpiło skuteczne powiadomienie Ubezpieczyciela o szkodzie. Jeżeli w wyznaczonym czasie nie doszło do oględzin szkody przez likwidatora zakładu ubezpieczeń, Ubezpieczony ma prawo przystąpić do naprawy, dokumentując zakres i okoliczności szkody. Wypłata odszkodowania nastąpi na podstawie udokumentowanych kosztów naprawy. Klauzula dotyczy szkód, których łączna wartość strat wynikających ze zdarzenia objętego ochroną ubezpieczeniową nie przekracza 15 000 PLN. 3)Klauzula jurysdykcji: Ustala się, że wszelkie ewentualne spory wynikające z umów ubezpieczenia rozpatrują sądy właściwe dla siedziby Ubezpieczonego. 4)Klauzula wyłączająca ryzyka cybernetyczne: Ustala się, że niezależnie od treści jakichkolwiek innych postanowień umowy ubezpieczenia lub jakichkolwiek klauzul rozszerzających jej postanowienia, Ubezpieczyciel nie odpowiada za jakiekolwiek szkody powstałe w danych elektronicznych (w tym zniszczenie, zakłócenie, usunięcie, uszkodzenie lub zmianę), powstałe z jakiegokolwiek powodu (w tym, lecz nie wyłącznie, spowodowanych przez wirusy komputerowe lub inne oprogramowanie o podobnym charakterze, albo wskutek działań hakerów lub innych osób, polegających na nieautoryzowanym dostępie lub ingerencji w dane elektroniczne) oraz wynikające z nich jakiekolwiek szkody następcze (w tym, lecz nie wyłącznie, fizyczne szkody w ubezpieczonym mieniu, utratę możliwości użytkowania, obniżenie funkcjonalności, utratę zysku będącą następstwem zakłócenia bądź przerwy w działalności, a także koszty i nakłady dowolnego rodzaju), niezależnie od jakichkolwiek innych powodów lub zdarzeń, które przyczyniły się równocześnie lub w dowolnej innej kolejności do powstania szkód.Przy czym za: a)dane elektroniczne uważa się fakty, koncepcje i informacje w formie nadającej się do komunikacji, interpretacji lub przetwarzania za pomocą elektronicznych i elektromechanicznych urządzeń do przetwarzania danych lub urządzeń elektronicznie sterowanych i obejmują oprogramowanie oraz inne zakodowane instrukcje do przetwarzania i manipulowania danymi lub do sterowania i obsługi takich urządzeń, b)wirus komputerowy uważa się zestaw szkodliwych lub nieautoryzowanych instrukcji bądź kod zawierający szereg nieautoryzowanych instrukcji wprowadzonych w złej wierze lub kod, programowy bądź inny, który rozpowszechnia się za pomocą dowolnego systemu lub sieci komputerowej. Wirusy Komputerowe obejmują m.in. „konie trojańskie”, „robaki” oraz „bomby czasowe i logiczne”. 5)Klauzula wyłączenia chorób zakaźnych: Ustala się, iż z zachowaniem pozostałych niezmienionych niniejszą klauzulą postanowień umowy ubezpieczenia, zakresem umowy ubezpieczenia nie są objęte szkody bezpośrednio lub pośrednio spowodowane przeniesieniem chorób zakaźnych, przy czym niniejsze wyłączenie nie dotyczy szkód rzeczowych w ubezpieczonym mieniu, które są następstwem innych zdarzeń objętych zakresem umowy ubezpieczenia. W rozumieniu niniejszej klauzuli choroba zakaźna oznacza każdą chorobę, która może zostać przeniesiona za pomocą dowolnej substancji lub czynnika z dowolnego organizmu na inny organizm, w przypadku gdy: a)substancja lub czynnik zawiera, ale nie wyłącznie, wirus, bakterię, pasożyta lub inny organizm lub jego odmianę, niezależnie od tego, czy jest uważany za żywy, czy też nie, oraz b)metoda przenoszenia, bezpośredniego lub pośredniego, obejmuje między innymi przenoszenie drogą powietrzną, przenoszenie płynów ustrojowych, przenoszenie z lub na dowolną powierzchnię lub przedmiot, ciało stałe, płynne lub gazowe, lub między organizmami, oraz c)choroba, substancja lub środek mogą powodować lub grozić spowodowaniem szkody dla zdrowia ludzkiego lub dobrobytu ludzi albo mogą powodować lub grozić spowodowaniem szkody, pogorszenia, utraty wartości, zbywalności lub utraty możliwości korzystania z rzeczy. 6.Franszyza redukcyjna: 100 PLN.
DOTYCZY WSZYSTKICH PAKIETÓW UBEZPIECZENIOWYCH (I-II): Polisa ubezpieczeniowa zostanie zawarta i zrealizowana przy udziale i za pośrednictwem brokera ubezpieczeniowego, o którym mowa w § 1 ust. 6 umowy. Wykonawca zapłaci brokerowi wynagrodzenie kurtażowe wg zwyczajowo obowiązujących stawek.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
66515100-4 - Usługi ubezpieczenia od ognia
66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów
4.5.5.) Wartość części: 316676,17 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej Legnickiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o.Informacja n/t parametrów ryzyka znajduje się Załączniku O2 do SWZ. Informacja o przychodach Zamawiającego z tytułu poszczególnych działalności znajduje się w Załączniku O1 do SWZ.
Ubezpieczone działalności: -prowadzenie Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt, -czynności związane z utrzymaniem zieleni miejskiej, -czynności Działu Cmentarzy Komunalnych (administrowanie cmentarzami, wykonywanie usług pogrzebowych, w tym ekshumacji i spopielania zwłok), -prowadzenie składowiska odpadów komunalnych oraz sortowni i kompostowni odpadów, -czynności Zakładu Oczyszczania Miasta (zimowe i letnie utrzymanie jezdni oraz chodników, a także odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z wyłączeniem odpadów niebezpiecznych), -konserwacja i serwis drogowej sygnalizacji świetlnej, -prowadzenie prac konserwacyjnych i interwencyjnych oraz remontów cząstkowych (lokalne, powierzchniowe utrwalanie nawierzchni), w tym wykonywanych z użyciem emulsji i grysów, -wykonywanie obróbki, naprawy, konserwacji, remontów, czyszczenia oraz podłączeń wodno-kanalizacyjnych, w tym budowa instalacji wodno-kanalizacyjnej. Poniżej znajduje się szczegółowy opis kompletnego przedmiotu zamówienia.
1.Przedmiot ubezpieczenia: Odpowiedzialność cywilna (deliktowa, kontraktowa oraz pozostająca w zbiegu) Zamawiającego za szkody na osobie lub w mieniu, w tym także czyste straty finansowe wyrządzone poszkodowanym w związku z prowadzoną działalnością oraz posiadanym, zarządzanym lub użytkowanym mieniem. Ubezpieczenie obejmuje szkody będące następstwem wypadku ubezpieczeniowego, który miał miejsce w okresie ubezpieczenia, pod warunkiem zgłoszenia roszczeń przed przewidzianym w prawie terminem przedawnienia, przy czym wszystkie szkody będące następstwem tego samego wypadku, albo wynikające z tej samej przyczyny, niezależnie od liczby osób poszkodowanych, uważa się za jeden wypadek i przyjmuje się, że miały miejsce w chwili powstania pierwszej szkody. Ubezpieczenie obejmuje szkody wyrządzone na zasadzie winy i na zasadzie ryzyka.
Zakresem ubezpieczenia objęte są również szkody wyrządzone wskutek rażącego niedbalstwa.
Przez osoby objęte ubezpieczeniem należy rozumieć Ubezpieczającego, którym jest Zamawiający oraz wszystkie inne osoby za które ponosi odpowiedzialność. 2.Minimalny zakres odpowiedzialności:
1)odpowiedzialność cywilna za szkody osobowe i rzeczowe w związku z prowadzeniem składowiska odpadów komunalnych, sortowni i kompostowni, a także odbiorem tychże odpadów, minimalny podlimit: 1 000 000 PLN. 2)odpowiedzialność cywilna za szkody wyrządzone w środowisku naturalnym poprzez jego zanieczyszczenie, minimalny podlimit: 100 000 PLN. 3)odpowiedzialność cywilna za szkody osobowe i rzeczowe wyrządzone przez podwykonawców Ubezpieczonego, którym powierzył wykonanie określonej pracy lub usługi, z zachowaniem prawa do regresu, minimalny podlimit: 1 000 000 PLN. 4)wyrządzone w związku z zimowym utrzymaniem jezdni, chodników (śliskość nawierzchni), letnim utrzymaniem czystości jezdni i chodników, minimalny podlimit: 100 000 PLN. 5)spowodowane przez zieleń (spadające lub leżące drzewa albo konary drzew) rosnącą na cmentarzu komunalnym w Legnicy, a także na innych nieruchomościach posiadanych, użytkowanych i zarządzanych przez Ubezpieczającego, minimalny podlimit: 200 000 PLN. 6)spowodowane awarią lub wadliwym działaniem sygnalizacji świetlnej, za których konserwację i serwis odpowiedzialny jest Ubezpieczający, minimalny podlimit: 500 000 PLN. 7)spowodowane robotami konserwacyjnymi, interwencyjnymi i remontami cząstkowymi, w tym wykonywanymi z użyciem emulsji i grysów oraz lokalnymi powierzchniowymi utrwaleniami nawierzchni, minimalny podlimit: 500 000 PLN. 8)uszkodzenie pojazdów pozostawionych na jezdni lub poboczu dróg spowodowane pracą sprzętu do letniego lub zimowego utrzymania dróg, minimalny podlimit: 300 000 PLN. 9)uszkodzenie lub zniszczenie upraw, nasadzeń i urządzeń na posesjach przyległych do pasa drogowego w związku z prowadzoną akcją zimową, minimalny podlimit: 30 000 PLN. 10)odpowiedzialność cywilną za szkody powstałe w nieruchomościach i rzeczach ruchomych, z których Ubezpieczony korzystał na podstawie umowy najmu, dzierżawy, użytkowania, leasingu lub podobnej formy korzystania z cudzej rzeczy, minimalny podlimit: 1 000 000 PLN. 11)odpowiedzialność cywilną za szkody w mieniu powierzonym, przechowywanym, kontrolowanym lub chronionym, z podlimitem: 10 000 PLN. 12)odpowiedzialność cywilną za szkody powstałe w mieniu ruchomym i nieruchomościach podczas wykonywania obróbki, naprawy, konserwacji, remontów, czyszczenia, podłączeń wodociągowo-kanalizacyjnych, budowy wodociągów i kanalizacji lub innych podobnych czynności, prac i usług, minimalny podlimit: 500 000 PLN. 13)odpowiedzialność cywilną za szkody wyrządzone w związku z administrowaniem cmentarzami i prowadzeniem usług pogrzebowych, ekshumacji i spopielania zwłok (ochrona powinna obejmować odpowiedzialność wynikającą z art. 415, 445, 446, 448 i 471 Kodeksu Cywilnego), minimalny podlimit: 500 000 PLN. 14)odpowiedzialność cywilną za szkody wyrządzone przez wolontariuszy, praktykantów, stażystów, osoby skierowane do wykonywania prac społecznie użytecznych, osoby skierowane do wykonywania prac wyrokiem sądu lub osoby skierowane do prac interwencyjnych przez Urząd Pracy, minimalny podlimit: 50 000 PLN. 15)odpowiedzialność cywilną za szkody rzeczowe w mieniu i pojazdach należących do pracowników Ubezpieczonego lub innych osób, za które ponosi odpowiedzialność, minimalny podlimit: 50 000 PLN. 16)odpowiedzialność cywilną za szkody wyrządzone w związku z użytkowaniem pojazdów niepodlegających obowiązkowemu ubezpieczeniu OC posiadaczy pojazdów mechanicznych, minimalny podlimit: 100 000 PLN. 17)odpowiedzialność cywilną za szkody wyrządzone w podziemnych instalacjach i urządzeniach oraz w związku z wykonywaniem wykopów i przekopów, minimalny podlimit: 300 000 PLN. 18)odpowiedzialność cywilną pracodawcy za następstwa wypadków przy pracy (szkody osobowe i rzeczowe) wyrządzone pracownikom, powstałe w związku z wykonywaniem przez nich pracy, niezależnie od podstawy zatrudnienia (odszkodowanie stanowiące nadwyżkę nad świadczeniem wypłacanym osobom uprawnionym na podstawie przepisów Ustawy z dnia 30.10.2002r. o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych – (Dz. U. z 2022r., poz. 2189), minimalny podlimit: 500 000 PLN. 3.Suma gwarancyjna: 2 000 000 PLN na jeden i wszystkie wypadki ubezpieczeniowe. 4.Franszyza redukcyjna: 1)dla szkód w środowisku naturalnym – 10% wartości szkody, nie mniej niż 3 000 PLN, 2)dla pozostałych szkód rzeczowych – 300 PLN. 5.Udział własny: brak. 6.Franszyza integralna: nie więcej niż 300 PLN. Polisa ubezpieczeniowa zostanie zawarta i zrealizowana przy udziale i za pośrednictwem brokera ubezpieczeniowego, o którym mowa w § 1 ust. 6 umowy. Wykonawca zapłaci brokerowi wynagrodzenie kurtażowe wg zwyczajowo obowiązujących stawek.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
66516400-4 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej
4.5.5.) Wartość części: 32246,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140733,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 173495,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140733,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TUZ Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 525-227-15-11
7.3.3) Ulica: ul. Domaniewska 41
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-672
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TUZ TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ WZAJEMNYCH
jakie przetargi wygrała firma
TUZ TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ WZAJEMNYCH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140733,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 342425,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 342425,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 342425,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji "WARTA" S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 521-042-00-47
7.3.3) Ulica: ul. Rondo Ignacego Daszyńskiego 1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-843
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ I REASEKURACJI "WARTA" S.A.
jakie przetargi wygrała firma
TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ I REASEKURACJI "WARTA" S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 342425,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32250,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32250,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32250,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji "WARTA" S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 521-042-00-47
7.3.3) Ulica: ul. Rondo Ignacego Daszyńskiego 1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-843
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ I REASEKURACJI "WARTA" S.A.
jakie przetargi wygrała firma
TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ I REASEKURACJI "WARTA" S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32250,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Wykonywanie usług sprzątania w obiektach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Legnicy w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- USŁUGA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ ZAMAWIAJĄCEGO SEKCJA
- Bezgotówkowy bieżący zakup oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej 95 za pomocą elektronicznych kart paliwowych, do zbiorników pojazdów należących do Komendy Miejskiej Państwowej PSP w Legnicy.
- Wykonywanie usług ochrony fizycznej i usług monitorowania obiektów w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Legnicy w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Wykonywanie usług pochówków osób na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Legnicy w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- DOSTAWY TAŚM, TUSZY I TONERÓW
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa Ubezpieczenia Gminy Miejskiej w Hrubieszowie
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY TUSZYN
- "Ubezpieczenie majątku i innych interesów Powiatu Świdnickiego w Świdniku"
- Ubezpieczenia majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy Mirów
- Kompleksowe ubezpieczenie floty pojazdów Opolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW POWIATU TUCHOLSKIEGO
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.