Ogłoszenie z dnia 2024-02-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00075770/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie zieleni na terenach zarządzanych przez Zakład Budynków Komunalnych w Oleśnicy w okresie 01.03.2024 do 31.12.2024 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO OLEŚNICA - ZAKŁAD BUDYNKÓW KOMUNALNYCH W OLEŚNICY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931022162
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 13
1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-400
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 71/398-09-11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zbk.olesnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.zbk.olesnica.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://josephine.proebiz.com/pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie zieleni na terenach zarządzanych przez Zakład Budynków Komunalnych w Oleśnicy w okresie 01.03.2024 do 31.12.2024 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af950dc9-bea0-11ee-b7da-22bd761ba7f3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00223970
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00075770
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MT.481.4.20204
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Całoroczna pielęgnacja róż 1 610 szt. na powierzchni 690 m2. Całoroczna pielęgnacja róż polega na wiosennym
rozkopczykowaniu, plewieniu i hakaniu, przycince róż, wykonywaniu oprysków chemicznych, grzybo – i chwastobójczym
zasilaniu gleby nawozem, kopczykowanie na zimę.
5. Całoroczna pielęgnacja rabat – 126 szt. całoroczna pielęgnacja rabat polega na plewieniu, przecince krzewów, krzewów
kwiatowych, żywopłotu, wykonywaniu oprysków chemicznych, grzybo – i chwastobójczym zasilaniu gleby nawozem.
7. Przegląd drzew w ilości 2 184 szt. i krzewów w ilości 11 023 m2 w okresie wiosennym i jesiennym oraz sporządzenie
protokołu z przeglądu drzew przez osobę z uprawnieniami rzeczoznawcę do spraw zadrzewień i zieleni.
8. Podlewanie rabat i drzew, każdorazowo po maksymalnie 3 dniach bez deszczu. W przypadku utrzymywania się wysokich
temperatur należy podlewać częściej, z częstotliwością pozwalającą na utrzymanie roślin w należytym stanie. Wodę oraz jej
koszt zapewnia i pokrywa Wykonawca (nie dotyczy terenu rekreacyjnego przy ul. Wileńskiej).
9. Zgrabienie i wywóz przyciętych gałęzi, konarów z drzew oraz odciętych gałązek, gałązek krzewów róż i żywopłotów na
wysypisko śmieci.
10. Koszt utylizacji nieczystości stałych pokrywa Wykonawca.
11. Wykonawca pokrywa koszt zakupu środków ochrony roślin i nawozów na wykonanie całego zadania.
12. Wykonawca po każdorazowym użyciu środków ochrony roślin sporządzi stosowny protokół określający zakres
wykonywanych prac i rodzaj użytego środka.
III. NASADZENIA I INNE ROBOTY ZWIĄZANE Z UTRZYMANIEM TERENÓW ZIELONYCH.
1. Wykonanie nowych rabat:
- przy ul. Jana Sinapiusa - 1 szt. – o pow. 120 m2
- przy ul. Jana Matejki 1-3 - 3 szt. o pow. 10 m2
Przy tworzeniu nowych rabat, pozostałe po wycince pnie drzew powinny zostać poddane frezowaniu. .
2. Przed wykonaniem nowych rabat przedstawić projekty nasadzeń.
3. Renowacja trawników 500 m2 rocznie.
4. Usuwanie wiatrołomów oraz ścinki suchych drzew do 30 szt. rocznie, sprzątanie terenu oraz utylizacja gałęzi z wyżej
wymienionych prac.
5. Uzupełnianie na bieżąco kory w istniejących rabatach w razie potrzeby. Koszt zakupu kory pokrywa Wykonawca.
6.Uzupełnienie ziemi i nasadzeń (co najmniej dwa gatunki roślin) w gazonach 65 szt. betonowych wraz z podlewaniem
przez cały okres wegetacji roślin. Koszt zakupu roślin pokrywa Wykonawca. Wodę oraz jej koszt zapewnia i pokrywa
Wykonawca.
7. Zakup i wkopanie 40 szt. drzew rodzimych liściastych o typowych koronach i średnicy pnia na wysokości 1m nie
mniejszym niż 14cm które należy posadzić do końca 2024r.
8. Pielęgnacja nowo posadzonych drzew i rabat oraz ich podlewanie, każdorazowo po maksymalnie 3 dniach bez deszczu.
W przypadku utrzymywania się wysokich temperatur, należy podlewać częściej, z częstotliwością pozwalającą na
utrzymanie roślin w należytym stanie. Na wykonane nasadzenia wykonawca udzieli gwarancji 24 miesiące od dnia
zgłoszenia wykonania usługi.
9. Koszt utylizacji stałych na wysypisku śmieci pokrywa Wykonawca.
10.Wykonawca pokrywa koszt zakupu środków ochrony roślin i nawozów na wykonanie całego zadania.
11.Wykonawca po każdorazowym użyciu środków ochrony roślin sporządzi stosowny protokół określający zakres
wykonywanych prac i rodzaj użytego środka.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 569977,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 663630,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 569977,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ogrody Szostak Stanisław Szostak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9112012591
7.3.3) Ulica: ul. Ceglana 9
7.3.4) Miejscowość: Bierutów
7.3.5) Kod pocztowy: 56-420
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OGRODY SZOSTAK STANISŁAW SZOSTAK
jakie przetargi wygrała firma
OGRODY SZOSTAK STANISŁAW SZOSTAK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 569976,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
INNE PRZETARGI Z OLEŚNICY
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 6 w Oleśnicy
- Usługa ochrony mienia na obiekcie Zamawiającego położonym w Oleśnicy przy ul. Bolesława Krzywoustego 31c
- Obsługa szaletów miejskich (tradycyjnego i automatycznych) zlokalizowanych na terenie Oleśnicy, w 2025 r
- Wyłapywanie i transport bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Miasto Oleśnica oraz objęcie ich opieką przed przewiezieniem do schroniska w roku 2025
- Techniczna obsługa stała w budynkach i na zewnątrz budynków w zasobach komunalnych Miasta Oleśnicy oraz świadczenie usług w bud. i na zewnątrz bud. w zasobach komunalnych Miasta Oleśnica w 2025 r.
więcej: przetargi w Oleśnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni miejskiej i parkowej na terenie miasta Gołdap - rejon nr 1
- Świadczenie usług w zakresie konserwacji zieleni wysokiej
- Utrzymanie zieleni na terenie miasta Kartuzy w 2025 roku.
- Utrzymanie zieleni wewnątrz Kompleksu Termy Maltańskie w Poznaniu w podziale na 2 części.
- Utrzymanie czyst. w bud. adm. i san. na Cm.Kom. w Chrz-wie wraz z piel.terenów zielonych, w częściach wsp. bud. wraz z ter. przyległymi do bud. oraz w siedzibie MZZK przy ul. Garncarskiej 4 w Chrz-ie
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3900P na odcinku Nacław - Gryżyna o ścieżkę rowerową oraz przebudowa drogi powiatowej nr 3900P wraz z kładką rowerową i oświetleniem w m. Nielęgowo
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.