Ogłoszenie z dnia 2023-05-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00199199/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa polegająca na zorganizowaniu i prowadzeniu w sezonie letnim 2023 roku ogólnodostępnych płatnych i nieodpłatnych kąpielisk.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Młodzieżowe Centrum Sportu Wrocław
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021757876
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. I.J. Paderewskiego 35
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 51-612
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szymon.malecki@mcs.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.mcs.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mcs-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Sport
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa polegająca na zorganizowaniu i prowadzeniu w sezonie letnim 2023 roku ogólnodostępnych płatnych i nieodpłatnych kąpielisk.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10d4ac71-e5c3-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00223973
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00055470/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.1 Zorganizowanie i prowadzenie w sezonie letnim 2023 roku ogólnodostępnych płatnych i nieodpłatnych miejsc wykorzystywanych do kąpieli
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00199199
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TPW1/07/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i prowadzenie w sezonie letnim 2023 płatnych i nieodpłatnych kąpielisk w rozumieniu ustawy z dnia 20 lipca 2017 roku Prawo wodne (t.j. Dz. U. z 2022, poz. 2625 z późn. zm.) tj.:1) Kąpielisko ,,Morskie Oko” przy ul. F. Chopina 27 we Wrocławiu,
2) Kąpielisko ,,Pawłowice” przy ul. Jeziorowej (bez nr) we Wrocławiu,
3) Kąpielisko ,,Królewiecka” przy ul. Królewieckiej (bez nr) we Wrocławiu,
4) Kąpielisko ,,Oporów” przy ul. Harcerskiej 25 we Wrocławiu.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części:
a) Część nr 1 - Obsługa kąpielisk w zakresie sprzątania, obsługi szatni, obsługi kasy fiskalnej - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części nr 1 wraz z zaznaczeniem granic obiektów objętych przedmiotem zamówienia zawiera Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla części nr 1 stanowiący Załącznik nr 3a do SWZ.
2. Pozostałe warunki realizacji zamówienia w zakresie każdej z części zamówienia, w tym sposób rozliczenia pomiędzy Stronami, zawiera Projekt Umowy stanowiący odpowiednio Załącznik nr 4a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70330000-3 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
70332000-7 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne
70332200-9 - Usługi zarządzania nieruchomościami komercyjnymi
92330000-3 - Usługi świadczone przez ośrodki rekreacyjne
92332000-7 - Usługi plażowe
92610000-0 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe
4.5.5.) Wartość części: 201000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i prowadzenie w sezonie letnim 2023 płatnych i nieodpłatnych kąpielisk w rozumieniu ustawy z dnia 20 lipca 2017 roku Prawo wodne (t.j. Dz. U. z 2022, poz. 2625 z późn. zm.) tj.:1) Kąpielisko ,,Morskie Oko” przy ul. F. Chopina 27 we Wrocławiu,
2) Kąpielisko ,,Pawłowice” przy ul. Jeziorowej (bez nr) we Wrocławiu,
3) Kąpielisko ,,Królewiecka” przy ul. Królewieckiej (bez nr) we Wrocławiu,
4) Kąpielisko ,,Oporów” przy ul. Harcerskiej 25 we Wrocławiu.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części:
a) Część nr 2 - Obsługa ratownicza czterech kąpielisk w sezonie letnim 2023 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części nr 2 wraz z zaznaczeniem granic obiektów objętych przedmiotem zamówienia zawiera Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla części nr 2 stanowiący Załącznik nr 3b do SWZ
3. Pozostałe warunki realizacji zamówienia w zakresie każdej z części zamówienia, w tym sposób rozliczenia pomiędzy Stronami, zawiera Projekt Umowy stanowiący odpowiednio Załącznik nr 4b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70330000-3 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
70332000-7 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne
70332200-9 - Usługi zarządzania nieruchomościami komercyjnymi
92330000-3 - Usługi świadczone przez ośrodki rekreacyjne
92332000-7 - Usługi plażowe
92610000-0 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe
4.5.5.) Wartość części: 660000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 363834,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 363834,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 363834,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MULTIGRUPA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971789804
7.3.3) Ulica: ul. Kościuszki 13/1A
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-037
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Usługi sprzątania obiektów, obsługa kas, kontrola nad poprawnością wykonywanej umowy.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 363834,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 623070,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 623070,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 623070,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MULTIGRUPA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971789804
7.3.3) Ulica: ul. Kościuszki 13/1A
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-037
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
W zakresie logistyki związanej z usługą ratownictwa wodnego oraz nadzór nad poprawnością wykonywanej umowy.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 623070,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku znajdującego się przy ul. Wyspiańskiego 2N w Kłodzku na potrzeby siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu Oddział w Kłodzku.
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych dla Grupy Badawczej Syntezy Zaawansowanych Materiałów z podziałem na 5 części
- Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych, kubaturowych i torowiskach dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych
- Remont budynku przy ul. Jordanowskiej 22 we Wrocławiu w zakresie zamiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie funkcji Operatora zarządzającego Tarnobrzeskim Parkiem Przemysłowo-Technologicznym.
- Zakup karnetów zapewniających dostęp do korzystania z usług basenowych, odnowy biologicznej i rehabilitacji dla uprawnionych mieszkańców Gminy Żukowice.
- Program sportowo-rekreacyjny dla pracowników
- Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości stanowiących własność lub współwłasność Skarbu Państwa w roku 2025
- Świadczenie usług w zakresie administrowania zakładowymi obiektami socjalnymi Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad O/Szczecin w Międzyzdrojach i Zieleniewie w podziale na 2 części (zadania)
- Zakup usługi rekreacyjno-sportowej dla pracowników Oddziału ZUS w Legnicy
więcej: Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.