eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi IławaZakup ciągnika rolniczego do bieżącego utrzymania dróg



Ogłoszenie z dnia 2024-02-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup ciągnika rolniczego do bieżącego utrzymania dróg

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT IŁAWSKI - POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W IŁAWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510854569

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 33A

1.5.2.) Miejscowość: Iława

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-200

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: michal.bednarski@pzd.ilawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiat-ilawski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/881948

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup ciągnika rolniczego do bieżącego utrzymania dróg

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-609d6a33-c0fa-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00224050

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00012545/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup ciągnika rolniczego do bieżącego utrzymania dróg

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00086562

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DI2.260.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup ciągnika rolniczego do bieżącego utrzymania dróg.
2. Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części SWZ „przedmiotem zamówienia”.
Wymagane parametry:
- fabrycznie nowy – rok produkcji 2023/2024
- silnik z normą spalin Stage V,
- pojemność silnika minimum 6700 cm3
- silnik 6 cylindrów
- moc znamionowa 135 KM-145 KM
- napęd 4x4 załączany elektrohydraulicznie
- skrzynia biegów minimum 24 biegi do przodu i 24 do tyłu z funkcją automatycznej zmiany biegów
- podłokietnik wyposażony w ruchomy joystick do zmiany biegów oraz funkcją zmiany kierunku jazdy
- funkcja zatrzymywania ciągnika bez konieczności użycia sprzęgła
- rewers elektrohydrauliczny
- obroty WOM 540/540E/1000
- sterowanie zewnętrzne WOM na błotniku
- elektrohydrauliczna blokada mechanizmu różnicowego
- wydatek pompy hydraulicznej - minimum 145 l/min
- ilość rozdzielaczy tylnych – minimum 4 pary sterowane mechanicznie
- udźwig tylnego TUZ minimum 7800 kg z dwoma siłownikami wspomagającymi
- zewnętrzne sterowanie TUZ na błotniku
- kabina amortyzowana, klimatyzowana
- siedzenie na poduszce powietrznej (fotel pneumatyczny)
- siedzenie instruktora (pasażera)
- zaczep dolny rolniczy
- automatyczny górny
- wycieraczka przedniej i tylnej szyby
- pneumatyka 1-2 obwodowa
- obciążniki przednie minimum 1000 kg
- radio
- przedni TUZ sterowany za pomocą joysticka
- przednia para hydrauliki sterowana joystickiem
- przednia oś amortyzowana
- wspomaganie kierownicy
- oświetlenie kabiny LED minimum 4 lampy przód i 4 lampy tył
- dwie dodatkowe lampy halogenowe na słupkach kabiny
- lampa błyskowa kogut
- ogumienie przednie 440/65R28
- ogumienie tylne 600/65R38
- pakiet podstawowy, tj. trójkąt ostrzegawczy, gaśnica, apteczka, zestaw narzędzi
ciągnik musi być przystosowany do pracy z:
- kosiarka bijakowa
- przyczepa samowyładowcza
- pług odśnieżny czołowy
- zamiatarka uliczna przednia i tylna
adres dostawy ciągnika:
- plac Powiatowego Zarządu Dróg w Iławie, ul. Kard. St. Wyszyńskiego 45, 14 – 200 Iława
do oferty należy dołączyć:
- oryginalny folder producenta oferowanego ciągnika rolniczego
- parametry techniczne i wyposażenie potwierdzające zgodność z opisem przedmiotu zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 510000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 510000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 510000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe PERKOZ Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8741309686

7.3.3) Ulica: ul. gen. Sikorskiego 19A

7.3.4) Miejscowość: Brodnica

7.3.5) Kod pocztowy: 87-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 510000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.