Ogłoszenie z dnia 2024-02-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00055521/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych masą bitumiczną na gorąco z podziałem na części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT CHOJNICKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351239
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: UL. 31 STYCZNIA 56
1.5.2.) Miejscowość: Chojnice
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-600
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 52 39 66 584
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.chojnice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.chojnice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/sp_chojnice/aukcje1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych masą bitumiczną na gorąco z podziałem na części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-36b80e6c-b61e-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00224077
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037421/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych masą bitumiczną na gorąco z podziałem na części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00055521
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 664501,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn.: Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych masą bitumiczną na gorąco z podziałem na części:Część nr 1. Na terenie Gminy Brusy oraz Gminy Konarzyny na powierzchni 2300,00 m²,
5.2. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w opisie przedmiotu zamówienia, szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, specyfikacjach technicznych, STWiORB, kosztorysach ofertowych oraz projektowanych postanowieniach umownych stanowiących załączniki do SWZ.
5.3. O ile w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót, wyjaśnieniach do przetargu Zamawiający wskazuje nazwy producentów materiałów, urządzeń, wyrobów itp., oznacza to, że Wykonawca może przyjąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne. Wykonawca musi jednak wykazać, że zastosowane materiały, urządzenia itp. są równoważne. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
5.4. Wszystkie określenia i nazwy materiałów służą jedynie do określenia parametrów jakościowych użytych materiałów. Brak określenia szczególnych wymogów przez Zamawiającego w przedmiocie standardu wykonania (jakości materiałów, sprzętu, urządzeń, itp.) oznacza, że Wykonawca wywiąże się ze swoich obowiązków, kiedy zachowa średni standard wykonania, po jego akceptacji przez Zamawiającego.
5.5. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub lepszych od tych, które zostały określone w SWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 291311,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn.: Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych masą bitumiczną na gorąco z podziałem na części:Część nr 2. Na terenie Gminy Chojnice, Miasta Chojnice oraz Gminy Czersk na powierzchni 3500,00 m²
5.2. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w opisie przedmiotu zamówienia, szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, specyfikacjach technicznych, STWiORB, kosztorysach ofertowych oraz projektowanych postanowieniach umownych stanowiących załączniki do SWZ.
5.3. O ile w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót, wyjaśnieniach do przetargu Zamawiający wskazuje nazwy producentów materiałów, urządzeń, wyrobów itp., oznacza to, że Wykonawca może przyjąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne. Wykonawca musi jednak wykazać, że zastosowane materiały, urządzenia itp. są równoważne. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
5.4. Wszystkie określenia i nazwy materiałów służą jedynie do określenia parametrów jakościowych użytych materiałów. Brak określenia szczególnych wymogów przez Zamawiającego w przedmiocie standardu wykonania (jakości materiałów, sprzętu, urządzeń, itp.) oznacza, że Wykonawca wywiąże się ze swoich obowiązków, kiedy zachowa średni standard wykonania, po jego akceptacji przez Zamawiającego.
5.5. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub lepszych od tych, które zostały określone w SWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 373190,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 376995,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 639600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 376995,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO MONTAŻOWE DROG-BUD S.C., WOJCIECH RYTLEWSKI, IRENEUSZ ZAGÓRSKI, SŁAWOMIR RYTLEWSKI,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 593 10 46 260
7.3.3) Ulica: UL. PIASKOWA 3,
7.3.4) Miejscowość: TCZEW
7.3.5) Kod pocztowy: 83-110
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 376995,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 507227,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1036275,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 507227,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH JULIUSZ, ROMAN PILARSKI S.C.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 558 182 32 07
7.3.3) Ulica: UL. MŁYŃSKA 22 ,
7.3.4) Miejscowość: NAKŁO NAD NOTECIĄ,
7.3.5) Kod pocztowy: 89-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Usług Komunalnych Juliusz, Roman Pilarski spółka cywilna
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Usług Komunalnych Juliusz, Roman Pilarski spółka cywilna
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 507227,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z CHOJNIC
- Mechaniczne koszenie terenów zieleni w mieście Chojnice
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: " Budowa ulicy Głogowej w Chojnicach"
- WYKONANIE UPROSZCZONYCH PLANÓW URZĄDZENIA LASÓW DLA LASÓW NIESTANOWIĄCYCH WŁASNOŚCI SKARBU PAŃSTWA NA TERENIE POWIATU CHOJNICKIEGO
- Odbiór i odzysk odpadów o kodzie 16 01 03 (Zużyte opony), pochodzących z Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o. o.
- Konserwacja i utrzymanie oświetlenia drogowego w mieście Chojnice
- Remont łazienek w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Chojnicach
więcej: przetargi w Chojnicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa dróg gruntowych metodą śladową (płyty betonowe) z podziałem na części"
- Bieżące utrzymanie dróg nieutwardzonych na terenie Gminy Jadów
- Remont chodnika w ul. Michałowicza na odcinku od ul. Suchy Las do ul. Słupskiej
- "Przebudowa odcinka drogi leśnej dł. 670 m w L. Sobieńczyce na terenie Nadleśnictwa Wejherowo (Etap II)"
- Remonty nawierzchni dróg masą asfaltową na gorąco
- REMONT NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ UL. ENERGETYCZNEJ W OLEŚNICY PRZY ZASTOSOWANIU MIESZANKI MINERALNO-EMULSYJNEJ NA ZIMNO TYPU SLURRY SEAL
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.