Ogłoszenie z dnia 2022-06-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00218448/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-22
- 2022/BZP 00224160/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-24
- 2022/BZP 00278235/01 - Wynik z dnia 2022-07-26
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa mebli do nowego DPS w Ostrowie Wielkopolskim - etap 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej im. s. M. Benodyny Koterbianki w Ostrowie Wielkopolskim
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000312774
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Partyzancka 8
1.4.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
1.4.3.) Kod pocztowy: 63-400
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: dps@powiat-ostrowski.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dpsostrowwlkp.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00224147
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-06-24
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00218448/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.14. Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Przed zmianą:
INFORMACJA O PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH, O KTÓRYCH MOWA W ART. 214 UST. 1 PKT 8 USTAWY PZP.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa
w art. 214 ust. 1 pkt. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ewentualne zamówienie podobne polegać może na wykonaniu dostaw związanych z wyposażeniem meblowym budynku nowego DPS w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Staroprzygodzkiej. Zamówienie uzupełniające będzie związane technologicznie, funkcjonalnie lub użytkowo, bezpośrednio lub pośrednio z zamówieniem podstawowym. Możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego jest jedynie prawem Zamawiającego – nie stanowi żadnego wiążącego zobowiązania. Przewiduje się możliwość udzielenia zamówień o wartości uwzględnionej przy ustalaniu wartości zamówienia całego zadania. Ceny jednostkowe do ustalenia wynagrodzenia za nowy zakres zamówienia przyjmowane będą według cen jednostkowych stosowanych przy zamówieniu podstawowym z uwzględnieniem zmian cen rynkowych.
Możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego jest
jedynie prawem Zamawiającego – nie stanowi żadnego wiążącego zobowiązania. Przewiduje się możliwość udzielenia zamówień o
wartości uwzględnionej przy ustalaniu wartości zamówienia całego zadania. Ceny jednostkowe do ustalenia wynagrodzenia za nowy
zakres zamówienia przyjmowane będą według cen jednostkowych stosowanych przy zamówieniu podstawowym z uwzględnieniem
zmian cen rynkowych.
Po zmianie:
INFORMACJA O PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH, O KTÓRYCH MOWA W ART. 214 UST. 1 PKT 8 USTAWY PZP.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa
w art. 214 ust. 1 pkt. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ewentualne zamówienie podobne polegać może na wykonaniu dostaw związanych z wyposażeniem meblowym budynku nowego DPS w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Staroprzygodzkiej. Zamówienie uzupełniające będzie związane technologicznie, funkcjonalnie lub użytkowo, bezpośrednio lub pośrednio z zamówieniem podstawowym. Możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego jest jedynie prawem Zamawiającego – nie stanowi żadnego wiążącego zobowiązania. Przewiduje się możliwość udzielenia zamówień o wartości uwzględnionej przy ustalaniu wartości zamówienia całego zadania. Ceny jednostkowe do ustalenia wynagrodzenia za nowy zakres zamówienia przyjmowane będą według cen jednostkowych stosowanych przy zamówieniu podstawowym z uwzględnieniem zmian cen rynkowych.
Możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego jest jedynie prawem Zamawiającego – nie stanowi żadnego wiążącego zobowiązania. Przewiduje się możliwość udzielenia zamówień o wartości uwzględnionej przy ustalaniu wartości zamówienia całego zadania. Ceny jednostkowe do ustalenia wynagrodzenia za nowy zakres zamówienia przyjmowane będą według cen jednostkowych stosowanych przy zamówieniu podstawowym z uwzględnieniem zmian cen rynkowych.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Oświadczenie o aktualności oświadczenia o spełnianiu warunków udziału i braku podstaw do wykluczenia
Po zmianie:
Oświadczenie o aktualności oświadczenia o spełnianiu warunków udziału i braku podstaw do wykluczenia, oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - zawarty w ofercie; oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej, oświadczenie o aktualności oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu
Po zmianie:
wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - zawarty w ofercie; oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o aktualności oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.6. Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Przed zmianą:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:
1) postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;
3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, o którym mowa w pkt. 9.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału
w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. Należy do oferty dołączyć także „Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia”.
Po zmianie:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:
1) postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;
3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, o którym mowa w SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału
w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. Należy do oferty dołączyć także „Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia”.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
Dopuszczalna jest zmiana umowy wynikająca z konieczności wykonania prac nieprzewidzianych w SWZ lub wykonania dostaw w ilościach większych niż założonych w załączniku nr 1 do umowy, lub wprowadzenia dostaw zamiennych, niewykraczających poza określenie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania dostaw zamiennych, dodatkowych lub uzupełniających, przy czym ich wykonanie wymaga uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego i zawarcia w tym zakresie właściwej umowy oraz wcześniejszego zgłoszenia Zamawiającemu konieczności wykonania tych zmian.
2. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy na wniosek Wykonawcy dotyczącą przedłużenia terminu realizacji zamówienia.
Rozpatrując wniosek Zamawiający oceni czy wystąpiły przyczyny nie leżące po stronie Wykonawcy, dla których konieczne jest przedłużenie terminu realizacji zamówienia. Dopuszcza się zmianę terminu z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie uwzględnienia wniosku Wykonawcy jeśli uzna, że przesłanki
wniosku Wykonawcy nie mogą stanowić podstawy do zmiany terminu. Zmiana terminu powodowana może być jedynie istotnymi okolicznościami, które dotyczyłyby każdego potencjalnego wykonawcy. Pisemny wniosek w sprawie zmiany terminu Wykonawca zobowiązany jest złożyć na co najmniej 5 dni przed upływem obowiązującego terminu zakończenia
dostaw. Nie dopuszcza się aneksowania umowy w sprawie zmiany terminu zakończenia dostaw po jego upływie. W przypadku uznania wniosku za zasadny termin wykonania przedmiotu zamówienia zostanie przedłużony o czas, na jaki dane zdarzenie spowodowało wstrzymanie wykonywania Przedmiotu Umowy. Termin dostaw nie może przekroczyć dnia 2
września 2022 r.
Pozostałe zmiany dopuszczone ustawą.
Po zmianie:
Dopuszczalna jest zmiana umowy wynikająca z konieczności wykonania prac nieprzewidzianych w SWZ lub wykonania dostaw w ilościach większych niż założonych w załączniku nr 1 do umowy, lub wprowadzenia dostaw zamiennych, niewykraczających poza określenie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania dostaw zamiennych, dodatkowych lub uzupełniających, przy czym ich wykonanie wymaga uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego i zawarcia w tym zakresie właściwej umowy oraz wcześniejszego zgłoszenia Zamawiającemu konieczności wykonania tych zmian.
2. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy na wniosek Wykonawcy dotyczącą przedłużenia terminu realizacji zamówienia.
Rozpatrując wniosek Zamawiający oceni czy wystąpiły przyczyny nie leżące po stronie Wykonawcy, dla których konieczne jest przedłużenie terminu realizacji zamówienia. Dopuszcza się zmianę terminu z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie uwzględnienia wniosku Wykonawcy jeśli uzna, że przesłanki
wniosku Wykonawcy nie mogą stanowić podstawy do zmiany terminu. Zmiana terminu powodowana może być jedynie istotnymi okolicznościami, które dotyczyłyby każdego potencjalnego wykonawcy. Pisemny wniosek w sprawie zmiany terminu Wykonawca zobowiązany jest złożyć na co najmniej 5 dni przed upływem obowiązującego terminu zakończenia
dostaw. Nie dopuszcza się aneksowania umowy w sprawie zmiany terminu zakończenia dostaw po jego upływie. W przypadku uznania wniosku za zasadny termin wykonania przedmiotu zamówienia zostanie przedłużony o czas, na jaki dane zdarzenie spowodowało wstrzymanie wykonywania Przedmiotu Umowy. Termin dostaw nie może przekroczyć dnia 9
września 2022 r.
Pozostałe zmiany dopuszczone ustawą.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-06-30 09:30
Po zmianie:
2022-07-01 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-06-30 09:35
Po zmianie:
2022-07-01 14:35
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-07-29
Po zmianie:
2022-07-30
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Dostawa symulatorów sterowania ruchem kolejowym oraz symulatora pojazdu kolejowego w ramach projektu ,,Kompleksowy program rozwoju kształcenia zawodowego w Powiecie Ostrowskim''
- Wykonanie robót budowlanych pod nazwą: "Remont elewacji - I/Jarocin"
- "ZAOPATRZENIE JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU OSTROWSKIEGO W TYM STAROSTWA POWIATOWEGO ORAZ GALERII SZTUKI WSPÓŁCZESNEJ W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM W ENERGIĘ ELEKTRYCZNĄ NA ROK 2026"
- Dostawa leku: IMMUNOGLOBULINY LUDZKIEJ w ramach programu lekowego B.67.
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy drogi między ul. Komuny Paryskiej a ul. Kazimierza Frąszczaka w Ostrowie Wlkp.
- Prace geodezyjne polegające na aktualizacji ewidencji budynków i lokali, aktualizacji użytków gruntowych oraz redakcji baz danych dla obrębów z Gminy Ostrów Wielkopolski z podziałem na zadania
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia do Przedszkola w Miejskiej Górce
- Utworzenie Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Gozdowie (dostawa wyposażenia)
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych mebli i wyposażenia wraz z montażem na potrzeby Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie - Dyspozytorni Medycznych w Siedlcach, Radomiu i Warszawie.
- Rozbudowa i przebudowa zabytkowego budynku Pastorówki w miejscowości Mokre celem adaptacji do potrzeb lokalnej społeczności
- Dostawa mebli w ramach projektu "Wdrożenie Programu Ochrony Powietrza w Gminie Biecz"
- Dostawa wraz z montażem mebli na wymiar na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w ramach zadania pn. "Doposażenie modernizacja SOR ...
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.