Ogłoszenie z dnia 2023-05-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00262185/01 - Wynik z dnia 2023-06-16
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa odzieży roboczej i obuwia dla zespołów ratownictwa medycznego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAKOWSKIE POGOTOWIE RATUNKOWE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351564854
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. św. Łazarza 14
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-530
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 42 44 200
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kpr.med.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpr.med.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa odzieży roboczej i obuwia dla zespołów ratownictwa medycznego.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b6ca521a-f612-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00224182
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044016/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Dostawa odzieży roboczej i obuwia dla zespołów ratownictwa medycznego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.kr.med.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywać się będzie przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej na stronie internetowej: www.platformazakupowa.pl Wykonawcy mogą wejść na platformę poprzez stronę www.kpr.med.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kpr_med
lub bezpośrednio: https://platformazakupowa.pl/pn/kpr_med/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: INFORMACJE O ŚRODKACH KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej - zawarte są w rozdziale XIII SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zasady związane z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarte są w Specyfikacji
Warunków Zamówienia (SWZ) w Rozdziale XXVIII , tj. IOBOWIĄZKI W ZAKRESIE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH ZGODNIE Z RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Ilekroć w niniejszej SWZ mowa jest o RODO należy przez to rozumieć rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1).
2. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem
w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m. in. obowiązki wynikające z RODO,
w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, w zakresie w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (art. 13 ust. 4 RODO).
Ponadto Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pozyskał pośrednio, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem Wykonawcy w postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o wypełnieniu obowiązków informacyjnych, przewidzianych w art. 13 i 14 RODO, zgodnie z treścią Załącznika nr 5 do SWZ.
3. Zamawiający informuje o przetwarzaniu danych osobowych w związku z realizacją niniejszego zamówienia, Szczegółowa klauzula informacyjna stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.
4. Zamawiający zgodnie z art. 18 ust. 6 ustawy Pzp zastrzega, że będzie udostępniał dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w pkt XXVIII SWZ do upływu terminu na ich wniesienie.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 11/BHP/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 717640,29 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa odzieży roboczej dla zespołów ratownictwa medycznego
4.2.6.) Główny kod CPV: 18110000-3 - Odzież branżowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-11
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane W zakresie zakupu zamówienia zgodnie z Opisem i warunkami obecnego postępowania
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa bielizny zimowej i czapki zimowej dla zespołów ratownictwa medycznego
4.2.6.) Główny kod CPV: 18312000-9 - Kalesony
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-11
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane dostawa bielizny zimowej i czapki zimowej dla zespołów ratownictwa medycznego
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa obuwia dla zespołów ratownictwa medycznego
4.2.6.) Główny kod CPV: 18800000-7 - Obuwie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-11
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane W zakresie zakupu zamówienia zgodnie z Opisem i warunkami obecnego postępowania
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolność techniczna lub zawodowa:dla części 1:
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn. wykażą, iż w ciągu ostatnich 3 lat,
a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert, wykonał lub wykonuje, tj. zrealizował lub realizuje co najmniej 2 dostawy (dwa odrębne kontrakty), obejmujące swoim zakresem dostawę odzieży BHP dla pracowników sektora zdrowia publicznego, o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 PLN brutto każda dostawa (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), a dostawy te zostały wykonane należycie.
dla części 2 i 3:
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn. wykażą, iż w ciągu ostatnich 3 lat,
a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert, wykonał lub wykonuje, tj. zrealizował lub realizuje co najmniej 2 dostawy (dwa odrębne kontrakty), obejmujące swoim zakresem dostawę bielizny funkcyjnej typu termicznej dla pracowników sektora przemysłu lekkiego, usługowego, o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 PLN brutto każda dostawa (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100), a dostawa te zostały wykonane należycie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zawarte są w rozdziale IX.
WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU
BRAKU PODSTAW WYKLUCZENIA I SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU - do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zdolność techniczna lub zawodowa:
dla części 1:
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn. wykażą, iż w ciągu ostatnich 3 lat,
a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert, wykonał lub wykonuje, tj. zrealizował lub realizuje co najmniej 2 dostawy (dwa odrębne kontrakty), obejmujące swoim zakresem dostawę odzieży BHP dla pracowników sektora zdrowia publicznego, o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 PLN brutto każda dostawa (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), a dostawy te zostały wykonane należycie.
dla części 2 i 3:
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn. wykażą, iż w ciągu ostatnich 3 lat,
a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert, wykonał lub wykonuje, tj. zrealizował lub realizuje co najmniej 2 dostawy (dwa odrębne kontrakty), obejmujące swoim zakresem dostawę bielizny funkcyjnej typu termicznej dla pracowników sektora przemysłu lekkiego, usługowego, o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 PLN brutto każda dostawa (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100), a dostawa te zostały wykonane należycie.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Na potwierdzenie, że oferowane odzież, bielizna i obuwie spełniają określone w SWZ wymagania, Zamawiający żąda złożenia następujących przedmiotowych środków dowodowych:dla części 1: dostawa odzieży roboczej dla zespołów ratownictwa medycznego;
deklarację zgodności lub certyfikatów, sprawozdań raportów i badań potwierdzający zgodność oferowanego asortymentu opisanego w załączniku nr 1a do niniejszej SWZ z normą PN-EN ISO 20471:2013, normą PN-EN ISO 20471:2013-07/A1:2017-02 lub normą je zastępującą (określenie współrzędnych chromatyczności i luminancji - barwa czerwona fluorescencyjna); normą PN-EN 343:2019-04 lub normą ją zastępującą (wodoszczelność + opór pary wodnej); umundurowanie zimowe powinno spełniać wymagania normy PN-EN 342:2018-01 lub normy ją zastępującej.
W dokumencie powinien być zapis, że badany materiał spełnia wymagania określonej normy lub winien zawierać dane (parametry) z badań, które umożliwiają porównanie wyników badań z odpowiednimi wymaganiami normy.
Nieistotne odchylenia badanach parametrów w zakresie błędu pomiarowego w maksymalnej granicy do +/- 10 nie będą miały negatywnego wpływu na ocenę spełnienia wymogu.
dla części 2: dostawa bielizny zimowej i czapki zimowej dla zespołów ratownictwa medycznego;
dla bielizny zimowej (koszulka i kalesony) deklaracja producenta, że dzianina jest paroprzepuszczalna; natomiast dla czapki zimowej deklaracja zgodności lub certyfikat CE potwierdzający zgodność oferowanego asortymentu z normą PN-EN ISO 11092;2014-11(opór cieplny) oraz normą PN-EN ISO 20471:2013, normą PN-EN ISO 20471:2013-07/A1:2017-02 lub normą je zastępującą (barwa czerwona fluorescencyjna).
dla części 3: dostawia obuwia dla zespołów ratownictwa medycznego;
potwierdzający zgodność oferowanego asortymentu z normą EN-ISO 20345:2011 lub normą ją zastępującą.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Zamawiający wymaga od Wykonawców przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą.Wykonawca do oferty składa wraz z załącznikiem nr 1a do SWZ: certyfikaty i zaświadczenia potwierdzające spełnianie norm opisanych powyżej.
Każdy asortyment musi zawierać metki z informacją na temat producenta (opis, skład materiałów użytych do produkcji oraz innych wymagań określonych w załączniku w opisie przedmiotu zamówienia i jego załącznikach) W przypadku, gdy przedłożone środki dowodowe oferowanych asortymentów lub dokumenty dowodowe, będą budzić wątpliwości Zamawiającego w zakresie ich zgodności z opisem zamówienia, Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia wyjaśnień w wyznaczonym terminie.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zamawiający wymaga od Wykonawców przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą.Wykonawca do oferty składa wraz z załącznikiem nr 1a do SWZ: certyfikaty i zaświadczenia potwierdzające spełnianie norm opisanych powyżej.
Każdy asortyment musi zawierać metki z informacją na temat producenta (opis, skład materiałów użytych do produkcji oraz innych wymagań określonych w załączniku w opisie przedmiotu zamówienia i jego załącznikach) W przypadku, gdy przedłożone środki dowodowe oferowanych asortymentów lub dokumenty dowodowe, będą budzić wątpliwości Zamawiającego w zakresie ich zgodności z opisem zamówienia, Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia wyjaśnień w wyznaczonym terminie.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Informacje w zakresie wniesienia wadium zawarte są w rozdziale XII SWZ - Wymagania dotyczące wadium6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku składania ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub w sytuacji reprezentowania Wykonawcy przez pełnomocnika do oferty winno być dołączone pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Wraz z pełnomocnictwem powinien być złożony dokument potwierdzający możliwość udzielania pełnomocnictwa. Pełnomocnictwa sporządzone w języku obcym Wykonawca składa wraz z tłumaczeniem na język polski. Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Pełnomocnictwo sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzony własnoręcznym podpisem przekazuje się jako cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, przy czym poświadczenia dokonuje mocodawca lub notariusz. W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem pełnomocnictwa przez notariusza, dokonuje się poświadczenia na zasadach i zgodnie z art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie (Dz. U. 2020 r., poz. 1192 z późn. zm.).6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia został określony w projektowanych postanowieniach umowy (Załącznik nr B do SWZ)7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-05-30 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty, opisany został w instrukcji, o której mowa w pkt. XIII SWZ
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-30 10:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-06-28
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:a) dla części 1 – 7 200,00 PLN
b) dla części 2 – 2 700,00 PLN
c) dla części 3 – 770,00 PLN
2. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać numer i nazwę postępowania.
3. Termin wnoszenia wadium upływa wraz z upływem terminu składania ofert.
4. Wadium może być wnoszone :
1) w pieniądzu,
2) w formach niepieniężnych:
a) w gwarancjach bankowych;
b) w gwarancjach ubezpieczeniowych;
c) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zmianami).
5. Wadium wnoszone w formie pieniężnej wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank BNP Paribas
Bank Polska S.A., nr 13 1600 1013 1845 5013 2000 0001.
6. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu na składanie ofert.
7. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej (gwarancji lub poręczenia) przekazywane jest
w oryginale w postaci elektronicznej.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Świadczenie usługi cateringowej dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II w lokalizacji al. Modrzewiowa 25 w Krakowie w roku 2025 przez okres 6 miesięcy
- Obsługa geodezyjna dla Zarządu Dróg Miasta Krakowa
- Budowa przejścia dla pieszych na ul. Kuryłowicza. Program budowy sygnalizacji świetlnych oraz doświetleń przejść dla pieszych oraz innych elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego.
- Świadczenie usługi dozorowania i ochrony siedziby Archiwum Narodowego w Krakowie przy ul. Rakowickiej 22e
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich na rzecz Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Krakowie
- (DFP.271.212.2024.KSK) Dostawa produktów leczniczych.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sortów mundurowych i odzieży bhp oraz oznak służbowych dla poszczególnych stanowisk dla pracowników Parku Narodowego "Ujście Warty"
- Dostawa umundurowania leśnika w 2024 i 2025 roku, odzieży i obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej w 2025 roku dla pracowników Nadleśnictwa Komańcza
- Zakup i dostawa elementów sortów mundurowych
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz sortów BHP i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Cisna
- Zakup i dostawa elementów sortów mundurowych
- ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH W "KUTNOWSKIM SZPITALU SAMORZĄDOWYM" SP. Z O.O.
więcej: Odzież branżowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.