Ogłoszenie z dnia 2023-05-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00111542/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-27
- 2023/BZP 00133139/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-13
- 2023/BZP 00134597/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-14
- 2023/BZP 00135763/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dróg na terenie powiatu pyrzyckiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Pyrzycach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684166
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lipiańska 4
1.5.2.) Miejscowość: Pyrzyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@pyrzyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pyrzyce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-465d02f0-b66b-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja dróg na terenie powiatu pyrzyckiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-465d02f0-b66b-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00224225
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00017623/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja dróg na terenie powiatu pyrzyckiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00111542
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OP.272.7.2023.WD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające na wykonaniu modernizacji jezdni dróg powiatowych w podziale na następujące zadania:zadanie nr 1
Modernizacja nawierzchni jezdni drogi powiatowej nr 1351Z Gardno-Pyrzyce
(odcinek Bielice-Linie)
Modernizacja polega na wykonaniu nowej warstwy ścieralnej jezdni, odtworzeniu konstrukcji zjazdów na przyległe posesje oraz drogi boczne, oczyszczenie i usunięcie nadmiaru gruntu z poboczy, dostosowanie wysokościowe nawierzchni zjazdów i chodników do nawierzchni jezdni po ułożeniu nowej warstwy ścieralnej. Inwestycja obejmuje:
1) zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej zalegającej w poboczu drogi,
2) wykonanie warstwy bitumicznej na jezdni drogi powiatowej,
3) wykonanie poboczy gruntowych,
4) wykonanie poboczy z destruktu bitumicznego pozyskanego z frezowania nawierzchni jezdni,
5) wyprofilowanie terenu za poboczem umożliwiające spływ wody do przyległych rowów,
6) odtworzenie konstrukcji zjazdów na drogi boczne i posesje,
7) dostosowanie wysokościowe przyległych do jezdni chodników i zjazdów,
8) odtworzenie oznakowania pionowego.
zadanie nr 2
Modernizacja nawierzchni jezdni drogi powiatowej nr 1351Z Gardno-Pyrzyce
(odcinek w miejscowości Linie)
Modernizacja polega na wykonaniu nowej warstwy ścieralnej jezdni, odtworzeniu konstrukcji zjazdów na przyległe posesje oraz drogi boczne, wymianie nawierzchni chodnika oraz zatoki autobusowej, oczyszczenie i wyprofilowanie poboczy. Inwestycja obejmuje:
1) zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej zalegającej w poboczu drogi,
2) wykonanie warstwy bitumicznej na jezdni drogi powiatowej,
3) wykonanie poboczy gruntowych,
4) wyprofilowanie terenu za poboczem umożliwiające spływ wody do przyległych rowów,
5) odtworzenie konstrukcji zjazdów na drogi boczne i posesje,
6) wymiana nawierzchni chodnika,
7) wymiana wpustów deszczowych odwadniających jezdnię,
8) odtworzenie oznakowania pionowego i poziomego.
zadanie nr 3
Modernizacja nawierzchni jezdni drogi powiatowej nr 1351Z Gardno-Pyrzyce
(odcinek w miejscowości Stare Chrapowo)
Modernizacja polega na wykonaniu warstwy wyrównawczej oraz nowej warstwy ścieralnej jezdni, odtworzeniu konstrukcji zjazdów na przyległe posesje oraz drogi boczne, regulacji wysokościowej chodników i zjazdów. Inwestycja obejmuje:
1) zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej zalegającej w poboczu drogi,
2) wykonanie warstw bitumicznych na jezdni drogi powiatowej,
3) wykonanie poboczy gruntowych,
4) wyprofilowanie terenu za poboczem umożliwiające spływ wody do przyległych rowów,
5) odtworzenie konstrukcji zjazdów na drogi boczne i posesje,
6) odtworzenie nawierzchni chodników przy zatokach,
7) odtworzenie oznakowania pionowego i poziomego.
zadanie nr 4
Modernizacja nawierzchni jezdni drogi powiatowej nr 1370Z Babin-Kartno
(odcinek między miejscowościami Babin i Babinek)
Modernizacja polega na wykonaniu nowej warstwy ścieralnej, odbudowie uszkodzonej konstrukcji jezdni, odtworzeniu konstrukcji zjazdów na przyległe posesje oraz drogi boczne. Inwestycja obejmuje:
1) zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej zalegającej w poboczu drogi
2) wykonanie koryta pod odtworzenie krawędzi jezdni oraz wykonanie pobocza,
3) wykonanie warstwy ulepszonego podłoża oraz podbudowy z kruszywa,
4) wykonanie warstw bitumicznych,
5) wykonanie poboczy gruntowych,
6) wyprofilowanie terenu za poboczem umożliwiające spływ wody do przyległych rowów,
7) odtworzenie oznakowania pionowego.
UWAGA! Szczegółowy zakres prac został przedstawiony w załączniku nr 9a do SWZ - dokumentacji projektowej składającej się z następujących opracowań:
1) projekt techniczny (część opisowa i rysunkowa);
2) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne;
3) przedmiar robót (dokument pomocniczy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
4.5.5.) Wartość części: 4872803,73 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające na wykonaniu modernizacji jezdni dróg powiatowych w podziale na następujące zadania:zadanie nr 1
Modernizacja nawierzchni jezdni drogi powiatowej nr 1556Z Przydarłów-Derczewko
Modernizacja nawierzchni jezdni zlokalizowanej w ciągu drogi powiatowej 1556Z, od miejscowości Krzemlin do skrzyżowania z drogą powiatową 1565Z Batowo-Sitno, polega na wykonaniu warstwy wyrównawczej oraz nowej warstwy ścieralnej jezdni, odtworzeniu konstrukcji zjazdów na przyległe posesje oraz drogi boczne, odtworzenie pełnej konstrukcji jezdni w miejscach uszkodzonych krawędzi. Inwestycja obejmuje:
1) zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej zalegającej w poboczu drogi,
2) wykonanie warstw bitumicznych na jezdni drogi powiatowej,
3) odtworzenie konstrukcji jezdni,
4) wykonanie poboczy gruntowych,
5) wyprofilowanie terenu za poboczem umożliwiające spływ wody do przyległych rowów,
6) odtworzenie konstrukcji zjazdów na drogi boczne i posesje,
7) odtworzenie oznakowania pionowego.
zadanie nr 2
Modernizacja nawierzchni jezdni drogi powiatowej nr 1565Z Batowo-Sitno
Modernizacja obejmuje nawierzchnię jezdni zlokalizowanej w ciągu drogi powiatowej 1565Z, na wlocie do miejscowości Mielęcin od strony miejscowości Sitno (od skrzyżowania drogi powiatowej nr 1565Z z drogą powiatową nr 1556Z w kierunku Przydarłowa) i polega na wykonaniu warstwy wyrównawczej oraz nowej warstwy ścieralnej jezdni, odtworzeniu konstrukcji zjazdów na przyległe posesje oraz drogi boczne, oczyszczenie i wyprofilowanie poboczy, umocnienie poboczy destruktem bitumicznym. Inwestycja obejmuje:
1) zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej zalegającej w poboczu drogi,
2) wykonanie warstw bitumicznych na jezdni drogi powiatowej,
3) wykonanie poboczy umocnionych warstwą destruktu bitumicznego,
4) wyprofilowanie terenu za poboczem umożliwiające spływ wody do przyległych rowów,
5) odtworzenie konstrukcji zjazdów na drogi boczne i posesje,
6) odtworzenie oznakowania pionowego.
UWAGA! Szczegółowy zakres prac został przedstawiony w załączniku nr 9b do SWZ - dokumentacji projektowej składającej się z następujących opracowań:
1) projekt techniczny (część opisowa i rysunkowa);
2) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne;
3) przedmiar robót (dokument pomocniczy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
4.5.5.) Wartość części: 2400000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania „Modernizacja dróg na terenie powiatu pyrzyckiego”. Wykonawca usługi będzie pełnił nadzór inwestorski nad realizacją robót budowlanych określonych w części 1 i 2 zamówienia (na podstawie odrębnych umów). Zakres obowiązków i uprawnień inspektora określają obowiązujące przepisy ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2021 r., poz. 2351 ze zmianami). Szczegółowy zakres czynności inspektora nadzoru został określony w załączniku nr 8b do SWZ – wzór umowy dla części 3.4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 70000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4872803,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6264616,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4872803,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eurovia Polska S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6350000127
7.3.3) Ulica: Irysowa 1
7.3.4) Miejscowość: Kobierzyce
7.3.5) Kod pocztowy: 55-040
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4872803,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 400 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferty wykonawców przewyższały kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu na część 3 zamówienia nie wpłynęła żadna oferta.
INNE PRZETARGI Z PYRZYC
- Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej i majątku oraz ubezpieczeń komunikacyjnych pojazdów mechanicznych Pyrzyckiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w okresie 36 miesięcy
- "Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla punktów poboru Gm. Pyrzyce i jej jednostek organizacyjnych"
- Dostawa asortymentu medycznego jednorazowego użytku
- Dostawa asortymentu medycznego jednorazowego użytku
- OPRACOWANIE PROJEKTU PLANU OGÓLNEGO ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO DLA GMINY PYRZYCE
- Zarządzanie zasobem nieruchomości Gminy Pyrzyce
więcej: przetargi w Pyrzycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad robotami pn. "Rozbudowa Szpitala Św. Ducha w celu utworzenia oddziału geriatrii i opieki długoterminowej wraz z adaptacją pomieszczeń na oddział geriatryczny
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy zadaniu: Rozwój bazy sportowej w gminie Warka
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót na zadaniu pn. "Wykonanie kompleksowej infrastruktury drogowej i wodno-kanalizacyjnej obszaru os. Kasztelańskiego w Międzyrzeczu"
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi łączącej ul. Towarową w Komornikach z ul. Szkolną w Plewiskach (...)"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w ramach realizacji projektu pn. Rozwój infrastruktury w kierunku zrównoważonej multimodalnej i zeroemisyjnej mobilności na obszarze Gminy Czempiń
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu z podziałem na 2 części:Cz. 1. nad rozbudową oraz przebudową budynku szkoły w Kłaninie", Cz. 2: nad rozbudową budynku warsztatów szkolnych PCKZiU w Pucku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.