Ogłoszenie z dnia 2022-06-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00154351/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty bieżące dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej w roku 2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zbrosławice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258380
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Oświęcimska 2
1.5.2.) Miejscowość: Zbrosławice
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-674
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 666 44 70
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zbroslawice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbroslawice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zbroslawice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remonty bieżące dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej w roku 20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a23b7fa0-d136-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00224244
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00008302/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Remonty bieżące dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej w roku 2022.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00154351/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.7.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 255500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I: Remont bieżący dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej mieszankami mineralno - asfaltowymi „na gorąco”:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów bieżących dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej mieszankami mineralno - asfaltowymi „na gorąco” – 2.000 m2 przy głębokości ubytków 5 cm.
• Oznakowanie i zabezpieczenie miejsca robót zgodnie z dostarczonym projektem organizacji ruchu drogowego – schematami zabezpieczenia ruchu.
• Wycięcie i odkucie lub wyfrezowanie uszkodzonych miejsc nawierzchni przy użyciu frezarki z nadaniem regularnych kształtów (kwadratu lub prostokąta).
• Oczyszczenie ubytku z usunięciem rumoszu na pryzmę.
• Obcięcie krawędzi piłą do asfaltu (w przypadku użycia młota spalinowego).
• Załadunek i wywóz rumoszu asfaltowego wraz z utylizacją na składowisku odpadów (lub w przypadku frezowania nawierzchni odwiezieniu destruktu asfaltowego na bazę sprzętową GZK Sp. z o.o. w Zbrosławicach przy ul. Oświęcimskiej 6).
• Skropienie szybkorozpadową kationową emulsją asfaltową w ilości 0,5 l/m2 naprawianego miejsca.
• Wbudowanie mieszanki mineralno - bitumicznej dostarczonej przez Wykonawcę z wytwórni w odpowiedniej jakości na warstwę ścieralną w jednej lub dwóch warstwach w zależności od głębokości uszkodzeń.
• Zagęszczenie walcem drogowym poszczególnych warstw mieszanki.
• Przesmarowanie lub zalanie szwów technologicznych płynnym asfaltem lub bitumiczną masą zalewową.
• Po zakończeniu robót – uporządkowanie miejsca robót i przywrócenie stałej organizacji ruchu drogowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 226000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II: Remont bieżący nawierzchni bitumicznych kationową emulsją asfaltową szybkorozpadową klasy C65B3RC (K1-65) i grysami bazaltowymi przy użyciu remontera drogowego dwufrakcyjnego:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów bieżących nawierzchni bitumicznych kationową emulsją asfaltową szybkorozpadową klasy C65B3RC (K1-65) i grysami bazaltowymi przy użyciu remontera drogowego dwufrakcyjnego – ilość: 50 ton.
• Oznakowanie i zabezpieczenie miejsca robót zgodnie z dostarczonym projektem organizacji ruchu drogowego – schematami zabezpieczenia ruchu.
• Oczyszczenie naprawianego miejsca sprężonym powietrzem przy użyciu dyszy remontera (oraz dodatkowo narzędziami ręcznymi – ulicówkami, łopatami).
• Następnie przy użyciu tej samej dyszy wykonanie natrysku warstewki emulsji asfaltowej.
• W następnej kolejności, przy użyciu ww. dyszy, wykonanie natrysku (pod ciśnieniem) w naprawiane miejsce kruszywa otoczonego (w dyszy) ww. emulsją. W końcowej fazie należy zastosować natrysk naprawianego miejsca kruszywem frakcji od 2 do 4 mm. W zależności od tekstury naprawianej nawierzchni należy zastosować odpowiednie uziarnienie grysu (od 2 do 4 mm lub od 4 do 6,3 mm).
• Po zakończeniu robót należy uporządkować miejsce robót (usunąć zanieczyszczenia i luźny grys) i przywrócić stałą organizację ruchu drogowego.
• Przed rozpoczęciem i po wykonaniu robót należy na koszt Wykonawcy przy udziale inspektora nadzoru dokonać ważenia pojazdu w celu ustalenia zużycia mieszanki emulsji i grysu. Ważenia należy dokonywać na terenie Składu Kolonialnego Sp. z o.o. mającego siedzibę w Miedarach (42-676) przy ulicy Kopernika 16. Ważenie pojazdu możliwe będzie w dni robocze w godz. 7 – 16. Należy wkalkulować w cenę jednostkową koszt ważenia pojazdu (przed rozpoczęciem i po zakończeniu pracy) w wysokości 48,00 zł netto za cykl ważenia (pełny – pusty). Rozliczenia za ważenie pojazdu realizowane będzie pomiędzy firmą Skład Kolonialny Sp. z o.o. a Wykonawcą.
• Nie dopuszcza się wykonywania remontu przy użyciu rozsypywarki kruszywa i skrapiarki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 29500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 277980,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 418200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 277980,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REPEX S.C Iwona Gryc, Jan Gryc
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6450203060
7.3.3) Ulica: ul. Grzybowa 192
7.3.4) Miejscowość: Tarnowskie Góry
7.3.5) Kod pocztowy: 42-609
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 277980,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36285,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45510,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36285,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hucz Sp. z o.o. Sp. k.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5751885237
7.3.3) Ulica: ul. Częstochowska 14
7.3.4) Miejscowość: Boronów
7.3.5) Kod pocztowy: 42-283
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HUCZ SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
HUCZ SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36285,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT CZĄSTKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2025 R.
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- WYKONANIE NOWYCH PROGÓW ZWALNIAJĄCYCH Z KOSTKI BETONOWEJ
- Przebudowa drogi gruntowej Piechowice-Szablewo w Gminie Dziemiany
- Remont drogi gminnej nr 540007K (ulica Jałowcowa) w km. 0+000 do km 0 + 263 w mc. Dobczyce, Gmina Dobczyce
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1200Z na odcinku Borzysław-Podborsko.
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.