Ogłoszenie z dnia 2022-06-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00096468/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Renowacja Boiska Sportowego Worpie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bytom Ośrodek Sportu i Rekreacji
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000150550
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Parkowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 281 27 70
1.5.8.) Numer faksu: 32 720 65 75
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@osir.bytom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://osir.bytom.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Renowacja Boiska Sportowego Worpie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5a601b3-aae7-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00224246
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024496/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Renowacja Boiska Sportowego Worpie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00096468/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P.271.1.1.2022.TP2
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy robót związanych z realizacją zadania pn. „Renowacja Boiska Sportowego Worpie”.
2. Zakres prac obejmować będzie między innymi:
1) Wykonanie renowacji boiska:
-roboty pomiarowe,
-frezowanie starej darni, polega na usunięciu ziemi min. 2 cm,
-wywiezienie starej ziemi,
-wyrównanie do płyty boiska poziomu pasa wzdłuż długości boiska i szerokości boiska przy szkole,
-przygotowanie i rozścielenie warstwy wegetacyjnej, grubość warstwy po zagęszczeniu określa się na około 12 cm, należy wzbogacić warstwę wegetacyjną w piasek i substancje organiczne,
-zagęszczenie walcem wibracyjnym,
-posianie trawy,
-pielęgnacja murawy trawiastej,
-dostawa i montaż bramek do piłki nożnej, wykonane z aluminiowego, owalnego profilu 120/100mm, malowane na biało (RAL 9003), metodą proszkową.
W skład kompletu wchodzą: rama główna bramki, słupki odciągowe do naprężania siatki, tuleje montażowe osadzone w fundamencie betonowym 80x80x100cm, ramka dolna do zamocowania dolnego brzegu siatki o głębokości 2m, składana do góry, bezwęzłowa siatka na bramkę, wykonana z polipropylenu o średnicy 4mm (wymiary: szer.7,50m, wys.: 2,50m, gł.: 2,00m, wymiar oczka 12x12cm), kolory biały.
Wymiary bramki: 7,32 x 2,44m. Sposób mocowania bramki: słupki bramki wsuwane są w tuleje, osadzone na stałe w podłożu.
Mocowanie siatki do ramy głównej za pomocą haczyków z tworzywa sztucznego.
Wymagane dokumenty:
• Zgodność z przepisami FIFA, PZPN oraz normą PN-EN 748-2006,
• Certyfikat bezpieczeństwa wydany przez Instytut Sportu bramek aluminiowych do piłki nożnej
-dostawa i montaż chorągiewek narożnych uchylnych z poliwęglanu fi 50 i wys. 150 cm od płyty boiska z tuleją i pokrywą; chorągiewka w kolorze żółtym z materiału wodoodpornego,
Zgodność z przepisami PZPN
-wiaty Stadionowe - zdemontowanie, oczyszczenie, wymiana ławek drewnianych, pomalowanie i zamontowanie,
-wytyczenie i pomalowanie linii boiska.
2) Nawadnianie:
-wykonanie studzienek o średnicy 1,00 do 1,20 i głębokości 3m,
-wyposażenie studzienek w pompy,
-doprowadzenie instalacji elektrycznej i instalacji wodnej, wykonanie studzienek jest konieczne ze względu na słabe ciśnienie wody,
-zakup wózków nawadniających
3) Wykonanie piłkochwytów:
-wykonanie piłkochwytów na boisku do piłki nożnej w następujących parametrach - wysokość 6,00m - długość 70m,
-element nośny - słup stalowy co najmniej Ø60mm grubość ścianki 3mm,
-mocowanie w gruncie - stopa fundamentowa z betonu B-20 o głębokości 120cm,
-siatka polipropylenowa bezwęzłowa, oczko 10,0x10,0cm, grubość splotu 5mm, zielona, mocowanie siatek - linki stalowe Ø3mm , śruby rzymskie, spinacze ocynkowane.
Opis wykonania piłkochwytów:
a) mocowanie w gruncie – wykonanie stopy fundamentowej z betonu B-20 o głębokości 120 cm poniżej przyległego terenu,
b) element nośny – słup stalowy co najmniej Ø 60 mm grubość ścianki 3 mm,
c) należy zawiesić siatkę polipropylenową bezwęzłową, oczko 10,0 x 10,0 cm, grubość splotu 5 m, kolor zielony,
d) mocowanie siatek – linki stalowe Ø3 mm, śruby rzymskie, spinacze ocynkowane.
3. Szczegółowy opis techniczny zawiera Załącznik nr 6 do SWZ oraz Kosztorys inwestorski Załącznik nr 7 będący materiałem pomocniczym do zakresu robót. Dokumenty te należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców. Zważywszy na ryczałtowy charakter wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy, w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ich ilości, niż wynika z kosztorysu, nie będzie to mogło być uznane a roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w kosztorysie inwestorskim, robót koniecznych do wykonania nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku ich wykonania na podstawie wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, w cenie zaoferowanej w ofercie.
4. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu w ciągu 14 dni od zawarcia Umowy harmonogramu rzeczowo – finansowego przedmiotu umowy. Harmonogram musi zawierać wszystkie koszty składające się na cenę oferty, niezbędne do zrealizowania przedmiotu umowy z podziałem na elementy podlegające odbiorom częściowym. Harmonogram po pisemnej pod rygorem nieważności akceptacji Zamawiającego stanowić będzie integralną część Umowy.
5. Materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy dostarczy na swój koszt Wykonawca.
6. Przedmiot umowy zostanie wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane wraz z przepisami wykonawczymi do przedmiotowej ustawy, Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych, Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami, zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną.
7. Wykonawca zobowiązuje się strzec mienia znajdującego się na terenie budowy, a także zapewnić warunki bezpieczeństwa osób znajdujących się na terenie budowy oraz utrzymywać teren budowy w należytym porządku, w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych.
8. Wykonawca bez odrębnego wynagrodzenia zobowiązuje się zasilić w energię elektryczną oraz w inne niezbędne media plac budowy, a także zobowiązuje się ponosić bieżące koszty zużycia wody i innych mediów.
9. Podczas realizacji robót odpady należy magazynować w sposób selektywny w miejscu na ten cel przeznaczony, wyznaczony na placu budowy. Wykonawca jest wytwórcą odpadów powstałych w toku realizacji Umowy i jest zobowiązany do ich zagospodarowania zgodnie z przepisami prawa. Koszty gospodarowania odpadami są ponoszone przez Wykonawcę.
10. Pełnienie obowiązków wynikających z Umowy prowadzone będzie przez Wykonawcę
w oparciu o własny sprzęt (m.in. środki transportu) niezbędny do prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy.
11. Wykonawca przeprowadzi pełny rozruch technologiczny wszystkich urządzeń i maszyn, podlegających rozruchowi technologicznemu wchodzących w zakres zamówienia
12. Zamawiający określa minimalny wymagany 36 – miesięczny okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty oraz zastosowane materiały, liczony od dnia końcowego odbioru robót (zgodnie z protokołem końcowym). Zaoferowany przez Wykonawcę okres gwarancji i rękojmi będzie stanowił jedno z kryteriów oceny ofert, zgodnie z rozdziałem XX SWZ.
13. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych.
Jako równoważne dopuszcza się inne rozwiązania, niż podane w opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem zagwarantowania równorzędnych parametrów technicznych i technologicznych nie gorszych oraz zgodności z obowiązującymi wymaganiami prawnymi.
Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w opisie przedmiotu zamówienia, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów.
Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia, nazwy własne materiałów i urządzeń należy czytać „lub równoważne”.
Gdziekolwiek w dokumentach kontraktowych powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zbadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów. W przypadku gdy powołane normy i przepisy państwowe lub odnoszące się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania, niż powołane normy i przepisy.
14. Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
15. Warunki realizacji inwestycji zostały określone we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.
16. Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego, jednakże Zamawiający zaleca dokonanie wizji, w celu sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem robót będących przedmiotem zamówienia oraz skalkulowania ceny przez Wykonawcę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
U z a s a d n i e n i e p r a w n eZamawiający unieważnia wyżej oznaczone postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą lub Pzp., ponieważ Zamawiający nie może wybrać najkorzystniejszej oferty spośród złożonych ofert, gdyż zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 255 pkt. 3) ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj. cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
U z a s a d n i e n i e f a k t y c z n e
W postępowaniu o udzielenia zamówienia publicznego pn. „Renowacja Boiska Sportowego Worpie” w terminie składania ofert, tj. do dnia 07.04.2022 r. do godziny 10:00, wpłynęły dwie oferty. Cena najkorzystniejszej oferty, która niepodległa odrzuceniu w przedmiotowym postępowaniu przekracza kwotę jaką Zamawiający ma przeznaczoną na realizację zadania.
Po dokonaniu analizy finansowej, Zamawiający ustalił, że nie może zwiększyć środków na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
W związku z powyższym nie ma możliwości wyboru oferty, która mieści się w kwocie jaką Zamawiający ma przeznaczoną na realizację zamówienia. Z tych powodów zachodzą podstawy prawne do unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt.3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Bezgotówkowy zakup paliwa oraz energii elektrycznej na okres 24 miesięcy oraz płatność kartami za przejazdy drogami i parkowanie.
- Budowa skateparku przy Szkole Podstawowej nr 33 w Bytomiu
- Remont stropów w budynkach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania
- ,,Wycena składników majątku Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A oraz majątku nie będącego własnością SRK S.A., - KONTROPERAT/DRUGI OPERAT",
- Modernizacja Oddziału Neurologii zlokalizowanego na IV piętrze w budynku B-wysoki Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 4 w Bytomiu
- Dostawa pomp spalinowych Zadanie 1: Dostawa przewoźnego agregatu pompowego na przyczepie Zadanie 2: Dostawa dwóch sztuk motopomp pływających
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Bronice Kolonia, Gmina Nałęczów - droga gminna nr 107866L
- " Budowa instalacji PV o mocy do 50 kW"
- Przebudowa i rozbudowa budynku przedszkola zlokalizowanego w Jejkowicach przy ul. Szkolnej 4 wraz ze zmianą sposobu użytkowania, w celu utworzenia klubu dziecięcego na terenie Gminy Jejkowice
- Budowa kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Gaj, gmina Mogilany - etap III- Przykanaliki.
- Modernizacja kompleksu sportowego "Orlik" wraz z zapleczem szatniowo-sanitarnym przy Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. Prof. Zbigniewa Strzeleckiego w Sandomierzu.
- Budowa drogi w Gorzewie dz. nr 1.
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.