Ogłoszenie z dnia 2024-02-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00410363/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania
pn. ,,Przebudowa oraz modernizacja dróg gminnych na terenie Miasta
i Gminy Toszek’’
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Toszek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257771
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bolesława Chrobrego 2
1.5.2.) Miejscowość: Toszek
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-180
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: (32) 237-80-00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umtoszek@toszek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.toszek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/toszek1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadaniapn. ,,Przebudowa oraz modernizacja dróg gminnych na terenie Miasta
i Gminy Toszek’’
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-882f95c4-598b-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00224291
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00410363
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZRP.271.20.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inwestora nadzoru inwestorskiego zadania pn. „Przebudowa oraz modernizacja dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Toszek”
2. Zakres usługi obejmuje nadzór inwestorski w rozumieniu przepisów art.25 i 26 ustawy
z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz.U. z 2023 r., poz. 682 z późn. zm.) oraz doradztwo na etapie prowadzonych postępowań i realizowanych umów w zakresie nadzorowanego zadania.
3. Opis prac nadzorowanych:
1) W zakresie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
a) Przygotowywanie projektów odpowiedzi na pytania oferentów.
b) Ocena ofert.
2) W zakresie organizacji prac projektowych:
a) Dokonanie wspólnie z przedstawicielem Zamawiającego i Wykonawcy zadania oględzin terenu i obiektów, weryfikację dla potrzeb projektowych założeń podanych w SWZ i umowie oraz dokonanie analiz niezbędnych do rozwiązań zagadnień i wykonania czynności związanych ze sporządzeniem dokumentacji projektowej,
3) W zakresie materiałów przedprojektowych:
a) Opiniowanie rozwiązań projektowych w zakresie funkcjonalności i standardu wykończenia obiektów.
4) W zakresie koncepcji architektoniczno - przestrzennej:
a) Opiniowanie złożonych do Zamawiającego proponowanych rozwiązań,
b) Uzgodnienie koncepcji łącznie z Zamawiającym,
5) W zakresie projektów budowlanych:
a) Nadzór nad wykonaniem pełno branżowych projektów budowlanych dla projektowanych w ramach zamierzenia inwestycyjnego obiektów, uwzgledniającego pozyskane w etapie przedprojektowym wymagania branżowe od zarządców urządzeń obcych i dróg,
b) Opiniowanie przedłożonego planu BIOZ dla robót objętych projektem budowlanym,
c) Opiniowanie przedłożonej specyfikacji technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych,
d) Zatwierdzenie wykonanych przedmiarów i kosztorysów inwestorskich,
6) W zakresie projektów wykonawczych:
a) Zaopiniowanie wykonanych wielobranżowych projektów wykonawczych stanowiących uzupełnienie projektów budowlanych.
Opis prac będącym przedmiotem nadzoru (ETAP A):
1) Zatwierdzenie wykonanej przez Wykonawcę robót koncepcji architektoniczno-przestrzennej, poprzez nadanie pisemnej klauzuli zatwierdzającej przed kontynuowaniem dalszych prac projektowych,
2) Zatwierdzenie wykonanych projektów budowlanych,
3) Zatwierdzenie wykonanych projektów budowlanych na podstawie zatwierdzonej koncepcji,
4) Zaopiniowanie wykonanych projektów organizacji ruchu,
5) Zatwierdzenie wykonanych przedmiarów i kosztorysów szczegółowych,
6) Zaopiniowanie przygotowanych wniosków i uzyskanych w imieniu Inwestora stosownych pism, postanowień i decyzji uprawniających do prowadzenia robót budowlanych,
7) Zatwierdzenie wykonanych projektów wykonawczych dla poszczególnych obiektów stanowiących uzupełnienie i uszczegółowienie projektów budowlanych
Opis prac będącym przedmiotem nadzoru (ETAP B):
1) Remont i wykonanie obiektów wraz z instalacjami i urządzeniami towarzyszącymi niezbędnymi do ich funkcjonowania i robót budowlanych towarzyszących, na podstawie sporządzonej dokumentacji projektowej,
2) Dostawa i montaż wyposażenia objętego dokumentacją projektową posiadającego wszystkie wymagane prawem atesty i dopuszczenia do eksploatacji,
3) Urządzenie zieleni na podstawie dokumentacji projektowej,
4) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej i przygotowanie kompletu materiałów do uzyskania zawiadomienia o zakończeniu budowy lub uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektów,
5) Uzyskanie dokumentów uprawniających do użytkowania wykonanych obiektów zgodnie z ich przeznaczeniem,
4. Program funkcjonalno-użytkowy dostępny jest pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/729742
5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SWZ – Opisie Przedmiotu Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63960,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 295200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72570,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPUH „PK” Patryk Kawa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7481292786
7.3.4) Miejscowość: Lubieszów
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Projektowo - Usługowo - Handlowe "PK" Patryk Kawa
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72570,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad robotami pn. "Rozbudowa Szpitala Św. Ducha w celu utworzenia oddziału geriatrii i opieki długoterminowej wraz z adaptacją pomieszczeń na oddział geriatryczny
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy zadaniu: Rozwój bazy sportowej w gminie Warka
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót na zadaniu pn. "Wykonanie kompleksowej infrastruktury drogowej i wodno-kanalizacyjnej obszaru os. Kasztelańskiego w Międzyrzeczu"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w ramach realizacji projektu pn. Rozwój infrastruktury w kierunku zrównoważonej multimodalnej i zeroemisyjnej mobilności na obszarze Gminy Czempiń
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu z podziałem na 2 części:Cz. 1. nad rozbudową oraz przebudową budynku szkoły w Kłaninie", Cz. 2: nad rozbudową budynku warsztatów szkolnych PCKZiU w Pucku
- Nadzór inwestorski nad budową lądowiska dla śmigłowców ratunkowych i budową/wymianą urządzeń dźwigowych w ramach realizacji Projektu pod nazwą (...)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.