eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańŚwiadczenie usług medycznych na rzecz pracowników Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2024-02-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług medycznych na rzecz pracowników Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD KOMUNALNYCH ZASOBÓW LOKALOWYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302538131

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Matejki 57

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-770

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: obsluga.klienta@zkzl.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkzl.poznan.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zkzl_poznan

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług medycznych na rzecz pracowników Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ab7a577-d442-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00224295

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00167012

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.201.19.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamawiający informuje, że:
4
1) Liczba pracowników – wg stanu na 31.12.2022 r. wynosi 371 osób. Zamawiający nie planuje istotnego zwiększenia zatrudnienie w okresie obowiązywania umowy. Szacowany poziom za-trudnienia w okresie obowiązywania umowy zawarto w załączniku nr 1 do OPZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby pracowników, jednakże nie więcej niż o 10% w trak-cie trwania umowy.
W razie zmniejszenia liczby pracowników objętych opieką medyczną Wykonawcy nie przysłu-gują od Zamawiającego żadne roszczenia.
2) Struktura wiekowo – płciowa pracowników wg stanu na 31.12.2022 r. kształtuje się na pozio-mie:
a) Liczba kobiet – 255, tj. 69% zatrudnienia ogółem
b) Liczba mężczyzn – 116, tj. 31% zatrudnienia ogółem.
Struktura zatrudnienia wg wieku i płci pracowników wg stanu na dzień 31.12.2022 r. stanowi załącznik nr 2 do OPZ.
3) Usługi medyczne, o których mowa w przedmiocie zamówienia, świadczone będą dla pracow-ników zatrudnionych na stanowiskach administracyjno – biurowych, w tym:
− na stanowiskach kierowniczych – 58 pracowników,
− na stanowiskach wykorzystujących samochody prywatne do celów służbowych – 80 pracowników,
− na stanowiskach narażonych na prace na wysokościach do oraz powyżej 3 m:
▪ do 3 m – 319 osób,
▪ powyżej 3 m – 41 osób.
Wykaz stanowisk wraz z określeniem czynników ryzyka zostaną określone w załączniku nr 3 do OPZ.
Wykaz stanowisk wraz ze wskazaniem narażenia na czynniki związane z wykonywaniem pracy na danym stanowisku (czynniki wskazywane w skierowaniu na badania lekarskie w ramach medycyny pracy) oraz poziomem rotacji zatrudnienia stanowi załącznik nr 4 do OPZ.
4) Usługi medyczne, o których mowa powyżej są świadczeniami zdrowotnymi w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (t.j. Dz.U.2022 poz. 633 z późn. zm. ) i winny być świadczone zgodnie z wymogami określonymi w tej ustawie i aktami wykonawczymi do niej, z uwzględnieniem:
5
a) Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz.U.2022 poz. 1510 z późn. zm., zwany dalej Kodeksem Pracy)
b) Ustawy z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (t.j. Dz.U.2022 poz. 437),
c) Rozporządzenia Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przepro-wadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracow-nikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (t.j. Dz.U.2016 poz. 2067 z późn. zm., zwane dalej „Rozporządzeniem”),
d) Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 29 lipca 2010 r. w sprawie rodzajów dokumentacji me-dycznej służby medycyny pracy oraz sposobu jej prowadzenia i przechowywania oraz wzorów sto-sowanych dokumentów (Dz. U. Nr 149, poz. 1002). 3. Oferta musi obejmować zakresy usług medycznych:
1) Pakiet usług medycznych nr 1 – obejmujący świadczenia z zakresu medycyny pracy zgodnie z pkt 5.1. OPZ.
2) Pakiet usług medycznych nr 2 – obejmujący świadczenia dla pracowników ZKZL sp. z o. o., których przedmiotem jest opieka zdrowotna zgodnie z pkt 5.2. OPZ.
3) Pakiet usług medycznych nr 3 – obejmujący świadczenia kompleksowych usług medycznych dla członków najbliższej rodziny pracownika (współmałżonek albo partner oraz dzieci pracownika do 26 roku życia uczące się, nie pozostające w związku małżeńskim lub rodzic lub teść pracownika) w ramach Pakietu dla jednego członka rodziny (tzw. „Pakiet partnerski”) oraz Pakietu dla dwóch i więcej członków rodziny (tzw. „Pakiet rodzinny”), niezależnie od ilości zgłoszonych w tym pakiecie członków rodziny, zgodnie z pkt 5.3. OPZ. Szacowana liczba pracowników korzystających z Pakiet usług medycznych nr 3 przedstawia załącznik nr 5 do OPZ.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 85100000-0 - Usługi ochrony zdrowia

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85121000-3 - Usługi medyczne

85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1132202,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1132202,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1132202,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lux Med Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272523080

7.3.3) Ulica: ul. Postępu 21 C

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-676

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Placówki podwykonawcze


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1132202,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.