Ogłoszenie z dnia 2024-02-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00167012/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-06
- 2023/BZP 00174933/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług medycznych na rzecz pracowników Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD KOMUNALNYCH ZASOBÓW LOKALOWYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302538131
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Matejki 57
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-770
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: obsluga.klienta@zkzl.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkzl.poznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zkzl_poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług medycznych na rzecz pracowników Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ab7a577-d442-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00224295
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00167012
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.201.19.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamawiający informuje, że:
4
1) Liczba pracowników – wg stanu na 31.12.2022 r. wynosi 371 osób. Zamawiający nie planuje istotnego zwiększenia zatrudnienie w okresie obowiązywania umowy. Szacowany poziom za-trudnienia w okresie obowiązywania umowy zawarto w załączniku nr 1 do OPZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby pracowników, jednakże nie więcej niż o 10% w trak-cie trwania umowy.
W razie zmniejszenia liczby pracowników objętych opieką medyczną Wykonawcy nie przysłu-gują od Zamawiającego żadne roszczenia.
2) Struktura wiekowo – płciowa pracowników wg stanu na 31.12.2022 r. kształtuje się na pozio-mie:
a) Liczba kobiet – 255, tj. 69% zatrudnienia ogółem
b) Liczba mężczyzn – 116, tj. 31% zatrudnienia ogółem.
Struktura zatrudnienia wg wieku i płci pracowników wg stanu na dzień 31.12.2022 r. stanowi załącznik nr 2 do OPZ.
3) Usługi medyczne, o których mowa w przedmiocie zamówienia, świadczone będą dla pracow-ników zatrudnionych na stanowiskach administracyjno – biurowych, w tym:
− na stanowiskach kierowniczych – 58 pracowników,
− na stanowiskach wykorzystujących samochody prywatne do celów służbowych – 80 pracowników,
− na stanowiskach narażonych na prace na wysokościach do oraz powyżej 3 m:
▪ do 3 m – 319 osób,
▪ powyżej 3 m – 41 osób.
Wykaz stanowisk wraz z określeniem czynników ryzyka zostaną określone w załączniku nr 3 do OPZ.
Wykaz stanowisk wraz ze wskazaniem narażenia na czynniki związane z wykonywaniem pracy na danym stanowisku (czynniki wskazywane w skierowaniu na badania lekarskie w ramach medycyny pracy) oraz poziomem rotacji zatrudnienia stanowi załącznik nr 4 do OPZ.
4) Usługi medyczne, o których mowa powyżej są świadczeniami zdrowotnymi w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (t.j. Dz.U.2022 poz. 633 z późn. zm. ) i winny być świadczone zgodnie z wymogami określonymi w tej ustawie i aktami wykonawczymi do niej, z uwzględnieniem:
5
a) Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz.U.2022 poz. 1510 z późn. zm., zwany dalej Kodeksem Pracy)
b) Ustawy z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (t.j. Dz.U.2022 poz. 437),
c) Rozporządzenia Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przepro-wadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracow-nikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (t.j. Dz.U.2016 poz. 2067 z późn. zm., zwane dalej „Rozporządzeniem”),
d) Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 29 lipca 2010 r. w sprawie rodzajów dokumentacji me-dycznej służby medycyny pracy oraz sposobu jej prowadzenia i przechowywania oraz wzorów sto-sowanych dokumentów (Dz. U. Nr 149, poz. 1002). 3. Oferta musi obejmować zakresy usług medycznych:
1) Pakiet usług medycznych nr 1 – obejmujący świadczenia z zakresu medycyny pracy zgodnie z pkt 5.1. OPZ.
2) Pakiet usług medycznych nr 2 – obejmujący świadczenia dla pracowników ZKZL sp. z o. o., których przedmiotem jest opieka zdrowotna zgodnie z pkt 5.2. OPZ.
3) Pakiet usług medycznych nr 3 – obejmujący świadczenia kompleksowych usług medycznych dla członków najbliższej rodziny pracownika (współmałżonek albo partner oraz dzieci pracownika do 26 roku życia uczące się, nie pozostające w związku małżeńskim lub rodzic lub teść pracownika) w ramach Pakietu dla jednego członka rodziny (tzw. „Pakiet partnerski”) oraz Pakietu dla dwóch i więcej członków rodziny (tzw. „Pakiet rodzinny”), niezależnie od ilości zgłoszonych w tym pakiecie członków rodziny, zgodnie z pkt 5.3. OPZ. Szacowana liczba pracowników korzystających z Pakiet usług medycznych nr 3 przedstawia załącznik nr 5 do OPZ.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 85100000-0 - Usługi ochrony zdrowia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121000-3 - Usługi medyczne
85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1132202,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1132202,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1132202,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lux Med Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272523080
7.3.3) Ulica: ul. Postępu 21 C
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-676
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Placówki podwykonawcze
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1132202,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- "Świadczenie usług w zakresie odśnieżania dachów, usuwania nawisów śnieżnych i zwisających sopli z dachów w obiektach Specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem"
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO usg
- Dostawa wyposażenia dla Bloku Operacyjnego
- usługi stacjonarnej ochrony fizycznej terenu, obiektów i mienia Instytutu Ochrony Roślin-PIB, znajdującego się w Poznaniu przy ul. Władysława Węgorka 20
- Odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych segregowanych oraz zmieszanych z nieruchomości jednostek Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz podległych sądów rejonowych
- Dostawa energii elektrycznej
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zatrudnienie do Banku Krwi diagnosty laboratoryjnego - 2 osoby oraz zatrudnienie technika RTG do Pracowni Mammografii .
- "ŚWIADCZENIE USŁUG MEDYCZNYCH W IZBIE WYTRZEŹWIEŃ W ZABRZU w terminie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. "
- Wykonanie okresowych badań lekarskich strażaka ratownika ochotniczej straży pożarnej oraz badań lekarskich kandydata na strażaka ratownika ochotniczej straży pożarnej
- usługa medyczna polegająca na wykonywaniu całodobowo badania oraz pobrania krwi u osoby skierowanej przez funkcjonariuszy Policji prowadzących czynności służbowe na terenie działania KMP w Gdyni
- Całodobowe świadczenia zdrowotne dla pacjentów Izby Wytrzeźwień w Gliwicach w 2025 roku.(1)
- Świadczenie usług medycznych dla pracowników i studentów Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu - 2 części
więcej: Usługi ochrony zdrowia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.