eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krupski MłynOchrona dorzecza Małej Panwi poprzez rozbudowę i modernizację gospodarki wodno-ściekowej - etap II - realizacja projektu na terenie Gminy Krupski Młyn



Ogłoszenie z dnia 2022-06-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Ochrona dorzecza Małej Panwi poprzez rozbudowę i modernizację gospodarki wodno-ściekowej - etap II - realizacja projektu na terenie Gminy Krupski Młyn

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRUPSKI MŁYN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258948

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krasickiego 9

1.5.2.) Miejscowość: Krupski Młyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-693

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 322857016

1.5.8.) Numer faksu: 322857077

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@bip.krupskimlyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.krupskimlyn.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.krupskimlyn.pl/?id=2214&mode=0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ochrona dorzecza Małej Panwi poprzez rozbudowę i modernizację gospodarki wodno-ściekowej - etap II - realizacja projektu na terenie Gminy Krupski Młyn

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f061dbfd-7ce6-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00224313

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023684/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Ochrona dorzecza Małej Panwi poprzez rozbudowę i modernizację gospodarki wodno-ściekowej - etap II - realizacja projektu na terenie Gminy Krupski Młyn - część 1

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00034388/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 6934717,77 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących elementów:
1. zaprojektowanie i wykonanie:
a. modernizacji oczyszczalni ścieków w Krupskim Młynie obejmujące:
- prace w zakresie instalacji sitopiaskownika, z ewentualnym odzyskiem energii,
- prace w obrębie pompowni P1 oraz P2,
- zmianę perforacji istniejącego sita pionowego,
- modernizację oczyszczalni ścieków BOS 200,
- niwelację terenu w rejonie nowego budynku sitopiaskownika,
- wykonanie technologicznych połączeń międzyobiektowych,
- modernizację i przebudowę zbiornika żelbetowego na zbiornik retencyjny,
- zakup szczelnego kontenera na skratki,
- budowę instalacji odzysku i zawracania ścieków oczyszczonych,
- zagospodarowanie terenu wraz z płytą postojową dla kontenerów dla odwodnionego osadu nadmiernego,
- prace elektryczne w obrębie automatyki i sterowania,
- rozruch technologiczny,
- przebudowa drogi dojazdowej do oczyszczalni,
- dobudowa i przebudowa części ogrodzenia wraz z bramą i furtką,
- dostawa ciągnika wraz z przyczepą i beczką asenizacyjną,
c. przebudowy ul. Św. Anny w Krupskim Młynie,.
w szczególności:
a. Wykonanie i zatwierdzenie u Zamawiającego kompletnych projektów budowlanych uwzględniających wszystkie niezbędne branże wraz ze wszystkimi uzgodnieniami i opracowaniami, umożliwiającymi uzyskanie pozwolenia na budowę – przekazanie Zamawiającemu w 5 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej (w formie plików *.pdf lub *.doc razem z oryginalnymi plikami projektowymi typu CAD (rozszerzenia typu *.dgn *.dwg lub *.dxf)),
b. Uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę,
c. Wykonanie kompletnych projektów wykonawczych, w których będą zawarte wszystkie opracowania branżowe, kosztorysu inwestorskiego, przedmiaru robót i planu „BIOZ”, – w 3 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej (w formie plików *.pdf lub *.doc razem z oryginalnymi plikami projektowymi typu CAD (rozszerzenia typu *.dgn *.dwg lub *.dxf)),
d. Wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją oczyszczalni ścieków na podstawie zaakceptowanej dokumentacji projektowej, wraz z dostawą i montażem urządzeń przewidzianych w dokumentacji technicznej,
e. Obsługę geodezyjną,
f. Rozruch wykonanych obiektów i urządzeń oraz oddanie ich do użytkowania wraz z przeprowadzeniem wymaganych prób i badań oraz przygotowaniem dokumentów związanych z oddaniem obiektów i urządzeń w użytkowanie,
g. Zgłoszenie zakończenia robót wraz z ewentualnym uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie (gdy wynikać to będzie z pozwolenia na budowę),
h. Przeprowadzenie szkolenia obsługi,
i. Wykonanie instrukcji obsługi wykonanych prac (obiektów i do urządzeń),
j. Wykonanie dokumentacji powykonawczej – 4 egz.,
k. Wykonanie oznakowania wykonanych obiektów i dostarczonych urządzeń.
2. budowa sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej, w tym:
a. budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w rejonie ulic Mickiewicza, Świerczewskiego, Głównej 1 i 3 oraz św. Anny w Krupskim Młynie wraz z odtworzeniem terenu do stanu istniejącego lub wykonanie nawierzchni drogi (podbudowa i nakładka asfaltowa) ulic Świerczewskiego, Mickiewicza i św. Anny,
b. budowa przepompowni ścieków, kolektora odprowadzającego ścieki do studni rozprężnej przy ulicy 1 – go Maja,
c. budowa kanalizacji sanitarnej i przepompowni ścieków wraz z kolektorem tłocznym przy ulicy Głównej w Krupskim Młynie do oczyszczalni ścieków,
d. budowę przyłącza do budynków przy ul. Krasickiego 3-7A w Krupskim Młynie.
3. modernizacja sieci kanalizacji sanitarnej, w tym:
a. rozdział istniejącej kanalizacji na sieć kanalizacji sanitarnej Ø 200 dł. 43,95 mb oraz deszczowej Ø 200 dł. 43,4 mb wraz z otworzeniem terenu do stanu istniejącego przy ulicy Powstańców Śląskich w Krupskim Młynie oraz poprawą odwodnienia terenu poprzez budowę odwodnienia liniowego,
b. wymiana odcinka sieci kanalizacji sanitarnej Ø 250 o długości 94,7 mb wraz z odtworzeniem terenu do stanu istniejącego przy ulicy Buczka w Krupskim Młynie i budową placów technologicznych i oświetlenia.
4. modernizacja przepompowni ścieków polegająca na:
a. przebudowie istniejącej przepompowni P2 przy ulicy Głównej w Krupskim Młynie,
b. przebudowie przepompowni ścieków przy ulicy Zawadzkiego w Krupskim Młynie.
5. budowa i rozbudowa sieci wodociągowej obejmująca:
a. budowę sieci wodociągowej do budynków w rejonie ulic Mickiewicza, Świerczewskiego, św. Anny i Głównej 1 i 3 w Krupskim Młynie wraz z odtworzeniem terenu do stanu istniejącego,
Szczegółowe warunki wykonania niniejszego zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 2 do SWZ oraz projektowane postanowienia umowy, stanowiące załącznik nr 1 do SWZ.
Wszystkie wbudowane materiały winny być fabrycznie nowe i nieużywane, niefabrykowane i nieregenerowane, wolne od wad i obciążeń prawami osób trzecich. Każdy z materiałów budowlanych musi posiadać odpowiedni okres przydatności do użytku, być dobrej jakości oraz posiadać wymagane prawem polskim atesty dopuszczające do stosowania na rynku polskim. Wszystkie materiały budowlane muszą być zgodne z normami obowiązującymi w Polsce i Unii Europejskiej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków

45252200-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10872726,41 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13899000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10872726,41 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PPHU INSTAL-BUDOTECH Jan Gorol

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: REDDO Piotr Trybała, STALBUDOM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5750000863

7.3.3) Ulica: Częstochowska 38c

7.3.4) Miejscowość: Kamienica

7.3.5) Kod pocztowy: 42-287

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10872726,41 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 400 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.