Ogłoszenie z dnia 2024-02-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00554095/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-15
- 2024/BZP 00000428/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-02
- 2024/BZP 00025954/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-10
- 2024/BZP 00044686/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja obszarów miejskich oraz poprawa efektywności energetycznej
budynków publicznych Powiatu Puławskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Puławski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019483
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al.Królewska 19
1.5.2.) Miejscowość: Puławy
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pulawy.powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pulawy.powiat.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2ade4cba-98dd-11ee-9ee7-e2087ac16d091.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rewitalizacja obszarów miejskich oraz poprawa efektywności energetycznejbudynków publicznych Powiatu Puławskiego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ade4cba-98dd-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00224348
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00040704/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Rewitalizacja obszarów miejskich oraz poprawa efektywności energetycznej budynków publicznych Powiatu Puławskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00554095
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.272.19.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4545551,86 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W zakres zamówienia (inwestycji) wchodzą działania:
1. Rewitalizacja obszaru miejskiego przy ul. Polnej 18 w Puławach wraz z budową infrastruktury sportowej
Zakres: stworzenie ogólnodostępnego kompleksu sportowo rekreacyjnego w podlegającym rewitalizacji centrum miasta powiatowego pozwalające na lepsze wykorzystanie obszaru i terenów zielonych. Inwestycja obejmuje boisko wielofunkcyjne z wyposażeniem, ogrodzenie obszaru objętego inwestycją, udogodnienia i dojazdy dla osób z niepełnosprawnościami, reorganizację utwardzenia terenu oraz miejsc postojowych, uzupełnienie zieleni dostosowanej do warunków siedliskowych przez ogrody deszczowe, nasadzenia uzupełniające o większej bioróżnorodności, obiekty małej architektury, energooszczędne oświetlenie. Miejsce realizacji działania: Obszar miejski przy ul. Polnej 18 w Puławach.
2. Poprawa efektywności energetycznej budynku przy Al. Partyzantów 16 w Puławach
Zakres: modernizacja instalacji elektroenergetycznych niespełniających wymogów technicznych i użytkowych o niskiej efektywności energetycznej. Realizacja inwestycji zwiększy potencjał funkcjonalno-użytkowy obiektu, komfort, bezpieczeństwo użytkowników, w tym pożarowe oraz zapewni dostosowanie do obowiązujących wymogów i norm technicznych. Modernizacja instalacji z wykorzystaniem opraw energooszczędnych oraz elementów funkcjonalnego sterowania obniży zużycie energii dla potrzeb obiektu. Powyższe działania uwzględnią zalecenia Ministerstwa Rozwoju i Technologii. Obiekt jest położony na terenie miasta Puławy podlegającym rewitalizacji. Miejsce realizacji działania: Obszar miejski przy Al. Partyzantów 16 w Puławach.
3. Poprawa efektywności energetycznej budynku przy ul. Jaworowej 1 w Puławach
Zakres: termomodernizacja dachu w celu poprawy efektywności energetycznej. Realizacja zadania zmniejszy zapotrzebowanie na energię do ogrzania budynku użyteczności publicznej i przyczyni się do bardziej efektywnego wykorzystania źródeł energii. Straty ciepła zostaną zmniejszone poprzez odpowiednie ocieplenie dachu. Poprawa charakterystyki energetycznej, zgodnie z koncepcją budynku energooszczędnego zapewni minimalizację strat i maksymalizację zysków ciepła. Powyższe działania uwzględnią zalecenia Ministerstwa Rozwoju i Technologii i dotyczące izolacyjności cieplnej. Miejsce realizacji działania: Obszar miejski przy ul. Jaworowej 1 w Puławach.
4. Rewitalizacja obszaru miejskiego przy ul. Puławskiej 80 w Kazimierzu Dolnym
Zakres: Prace konserwatorskie i roboty budowlane przy zdegradowanym murze ogrodzeniowym przy zabytkowym spichlerzu „Pod Wianuszkami” w celu ograniczenia negatywnych zjawisk przestrzenno-funkcjonalnych obiektu położonego na terenie rewitalizowanego miasta będącego Pomnikiem Historii. Celem rewitalizacji jest podniesienie bezpieczeństwa użytkowników, poprawa stanu technicznego, estetyki i ładu przestrzennego, przywrócenie nieruchomości utraconej wartości, uzyskanie wzrostu dostępności mieszkańców do usług infrastruktury związanej z rozwojem funkcji turystycznej. Miejsce realizacji działania: Obszar miejski przy ul. Puławskiej 80 w Kazimierzu Dolnym.
Inwestycja realizowana w związku ze Wstępną promesą dofinansowania inwestycji z Rządowego Programu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych Edycja2/2021/2033/PolskiLad. Inwestycja, której dotyczy postępowanie jest tożsama z nazwą i opisem Inwestycji zawartym we Wniosku o zmianę Inwestycji.
Wymagania w zakresie dofinansowania wskazane zostały na stronie internetowej:
https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-druga/
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4594850,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8390700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4594850,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARBUD INVESTMENT Sp. z o.o.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482597537
7.3.3) Ulica: Aleja Wojska Polskiego 43
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4594850,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 250 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Dostawa ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH - 2 zadania
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki internatu I LO w Puławach na 2025r
- Zakup wraz z dostawą sprzętu i wyposażenia na potrzeby Głównego Traktu Operacyjnego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Puławach, z podziałem na 5 zadań.
- Zakup rafinowanych produktów z ropy naftowej, rodzaj i wielkość wg SWZ
- Zakup materiałów, wyposażenia i oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Puławach oraz Jednostek Podległych w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd Powiatu Puławskiego
- Dostawa żywności dla Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Aleksandra Kamińskiego w Puławach w 2025 r.
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia pogotowia technicznego awaryjnego oraz wykonywanie robót remontowo - budowlanych dla Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- Budowa zbiornika na poferment
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Waganiec
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Zakładu Opieki Zdrowotnej, położonego przy ul. Jana z Kolna 16 w Sopocie
- Zaprojekt., wykonanie robót bud. zw. z przebudową parteru bud. ŻCOP-segm. "D" wraz ze zmianą spos. użytkow. pomieszcz. na pomieszcz. Centrum Zdrowia Psychicznego, budowa szybu windowego, montaż windy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.