Ogłoszenie z dnia 2023-05-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00164803/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa boiska sportowego w Strzyżewicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ludowy Klub Sportowy "POM-ISKRA" Piotrowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001058881
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 94a
1.5.2.) Miejscowość: Piotrowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-107
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: +48815666025
1.5.8.) Numer faksu: +48815666025
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@strzyzewice.lubelskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pl-pl.facebook.com/pompiotrowice
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5fc0f53c-d37c-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa boiska sportowego w Strzyżewicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5fc0f53c-d37c-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00224431
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Operacja pn.: „Przebudowa boiska sportowego w Strzyżewicach” w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego PROW na lata 2014 – 20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00164803
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: -
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 235359,64 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Do wykonania są następujące roboty:Część 1 zamówienia: Budowa oświetlenia boiska w Strzyżewicach:
1) roboty ziemne (wykopanie i zasypanie rowów dla kabli),
2) ułożenie rur osłonowych,
3) ułożenie kabli YAKXS 4x25 mm2,
4) ułożenie bednarki w rowach kablowych,
5) mechaniczne pogrążanie uziomów prętowych,
6) montaż szafki oświetleniowej z wyposażeniem i wykonanie złącza ZK+SO
7) montaż słupów oświetleniowych stalowych na fundamencie z wysięgnikami 0,5 m oraz oprawami LED 400W (Parametry opraw: moc: 400W, diody LED, barwa światła naturalna 4000K, strumień światła 60000 lm, napięcie wejściowe 100-277V, Kąt rozsyłu światła: 150° x 70° lub 65° lub 30°, Trwałość: >100 000 godzin, Wodoszczelność: IP66 (szczelna), Temperatura otoczenia pracy: -25..+65°C, Wymiary: L555 x W320 x H95 mm) – 7 kpl.
8) montaż wyłącznika przeciw porażeniowego,
9) pomiary uziemienia i badanie linii kablowej
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 90003,55 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Do wykonania są następujące roboty: Część 2 zamówienia: Przebudowa boiska sportowego w Strzyżewicach:1) kabiny dla zawodników: dostawa i montaż dwóch wiat stadionowych: zadaszenie z profili aluminiowych zamkniętych malowanych proszkowo RAL 5010, wypełnienie ścianek z poliwęglanu komorowego bezbarwnego, ławka z 13 krzesełkami stadionowymi z polipropylenu o wymiarach 420 x 365 x 325 mm w rozstawie osiowym 500 mm, kolor RAL 5010, mocowane do konstrukcji metalowej, wykonanie stóp fundamentowych z betonu C12/15, utwardzenie podłoża pod wiatami kostką betonową gr. 6 cm (kostka prostokątna Holland bezfazowa) w obrzeżach 20 x 6 cm, na podbudowie z betonu C8/10 gr. 12 cm, warstwa odsączająca z piasku gr. 15 cm
2) piłko chwyty – demontaż istniejącego piłko chwytu (Piłko chwyt o długości 22 m i wysokości 5,0 m złożony z 5 słupków i 2 zastrzałów z rur stalowych średnicy 80 mm, demontaż dotyczy również fundamentów słupków i zastrzałów o wymiarach: 30x30x100 cm), nowy piłko chwyt: długość 66,30 m, wysokość 6,0 m, słupki stalowe z profilu zamkniętego 80x80 mm grubość ścianki minimum 3 mm, ocynkowane ogniowo i malowane proszkowo, kolor zielony, rozstaw słupków co 3,9 m, krańcowe słupy dodatkowo wzmocnione stężeniami skośnymi mocowanymi do słupa, montowane do wbetonowanych tulei za pomocą śrub, posadowienie słupów: stopa fundamentowa betonowa (beton C12/15) o wymiarach podstawa: 50 x 50 cm, wysokość: 120 cm, głębokość posadowienia 125 cm, w stopie betonowej należy umieścić stalową tuleję o wysokości minimum 70 cm, do której zamontowane zostaną słupy . Wypełnienie: Siatka polipropylenowa bezwęzłowa, grubość splotu 5 mm, wielkość oczek 10 x 10 cm, kolor zielony, przymocowana do słupów za pomocą haczyków z tworzywa sztucznego. Pomiędzy słupami mocowana za pomocą karabińczyków ocynkowanych do dwóch linek stalowych rozciągniętych pomiędzy słupami na górze i na wysokości od dołu 10 cm od poziomu terenu. Naciąg linek stalowych regulowany śrubami rzymskimi.
3) miejsca parkingowe – wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne gł. 50 cm, warstwa odsączająca z piasku gr. 10 cm, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-63 mm – 20 cm, 0-31,5 mm – 10 cm, nawierzchnia z płyt ażurowych o wymiarach 40 x 60 x 10 cm na podsypce cementowo piaskowej 2,5 MPa gr. 5 cm, z wypełnieniem otworów mieszanką cementowo – piaskową,
4) oznakowanie miejsca parkingowego dla niepełnosprawnych,
5) malowanie bramek i ogrodzenia boiska – istniejące ogrodzenie płyty boiska oraz 2 bramki należy oczyścić z powłok malarskich przez szczotkowanie, odtłuścić oraz dwukrotnie pomalować farbami ftalowymi – kolor do uzgodnienia z inwestorem.
Szczegółowy zakres, wymagania oraz warunki wykonania robót objętych przedmiotowym zamówieniem określone zostały w projektach wykonawczych, przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
4.5.5.) Wartość części: 145356,09 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123129,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123129,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123129,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe STAN-REX Renata Chmura
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271545318
7.3.3) Ulica: ul. 11 Listopada 102
7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 41-218
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Usługowe STAN-REX Renata Chmura
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Usługowe STAN-REX Renata Chmura
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123129,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 28.04.2023 r. Zamawiający dokonał oceny oferty złożonej w części 2 zamówienia uznając za najkorzystniejszą ofertę nr 2: Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe "MAAK" Adrian Kozak, Białobrzegi – Kolonia 9c, 21-150 Kock. W dniu 28. 04. 2023 roku Wykonawca został wezwany na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych do uzupełnienia oferty o wymagane przez Zamawiającego dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w terminie do 05. 05. 2023 roku. Wykonawca w wyznaczonym terminie nie uzupełnił dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. W dniu 10.05.2023 r. Zamawiający ponownie wezwał Wykonawcę do złożenia podmiotowych środków dowodowych w terminie do 11.05.2023 r. W wyznaczonym terminie wykonawca nie uzupełnił dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zamawiający odrzucił ofertę nr 2 na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2 lit. c ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z p. zm.) „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę który nie złożył w przewidzianym terminie (…) podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu.”.
Była to jedyna oferta złożona w tej części postępowania. W związku z tym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w części 2: Przebudowa boiska sportowego w Strzyżewicach na podstawie art. 255 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z p. zm.) – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124859,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124859,36 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont poniszczeń Wydziału Planowania Operacyjnego KW PSP w Krakowie oraz części pomieszczeń w budynku głównym KW PSP w Krakowie
- Utworzenie w przestrzeni publicznej terenów zieli pn. Zielona przestrzeń
- Bezpłatne soboty na pływalni Anin oraz modernizacja zjeżdżalni wodnej
- REMONT NAWIERZCHNI UTWARDZONYCH PLACÓW PRZY BUDYNKU SĄDU APELACYJNEGO W RZESZOWIE - STRONA ZACHODNIA I PÓŁNOCNA
- Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn "Termomodernizacja Szpitala św. Łukasza w Bolesławcu" w formule "zaprojektuj i wybuduj" realizowanego w ramach projektu FEDS. 02.01-IZ.00-0047/23
- ZAGOSPODAROWANIE TERENU ZIELONEGO NA BOISKO TRENINGOWE
więcej: Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.