Ogłoszenie z dnia 2022-06-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00118910/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-12
- 2022/BZP 00224482/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowe opracowanie merytoryczne materiałów wspierających proces aktywizacji społecznej w zakresie realizacji POP w ramach realizacji projektu LIFE_AQP_Opolskie_2019.PL - LIFE19 GIE / PL / 000398.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Opolskie
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412421
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piastowska 14
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-082
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 775416409
1.5.8.) Numer faksu: +48 775416411
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@opolskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowe opracowanie merytoryczne materiałów wspierających proces aktywizacji społecznej w zakresie realizacji POP w ramach realizacji projektu LIFE_AQP_Opolskie_2019.PL - LIFE19 GIE / PL / 000398.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97eb97e6-b97e-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00224444
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045499/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.18 KOMPLEKSOWE OPRACOWANIE MERYTORYCZNE MATERIAŁÓW WSPIERAJĄCYCH PROCES AKTYWIZACJI SPOŁECZNEJ W ZAKRESIE REALIZACJI POP W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU LIFE_AQP_Opolskie_2019.PL - LIFE19 GIE / PL / 000398
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Wdrożenie systemu zarządzania jakością powietrza w samorządach województwa opolskiego” LIFE19 GIE/PL/000398— LIFE_AQP_OPOLSKIE_2019.PL finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu LIFE i współfinansowanego przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00118910/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DOA-ZP.272.8.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 114500 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa kompleksowego opracowania merytorycznego oraz wydruk i dostawa materiałów edukacyjno-informacyjnych, z użyciem których gminni koordynatorzy POP będą mogli prowadzić szkolenia i spotkania edukacyjne oraz działania aktywizacyjne wśród mieszkańców w swoich gminach w zakresie realizacji Programu Ochrony Powietrza w ramach realizacji projektu LIFE pn.: "Wdrożenie systemu zarządzania jakością powietrza w samorządach województwa opolskiego" LIFE_AQP_OPOLSKIE_2019.PL - LIFE19 GIE/PL/000398 (B5, B6, B7) finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu LIFE i współfinansowanego przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. tj.: „Przygotowanie materiałów edukacyjnych i materiałów wspierających proces aktywizacji społecznej w zakresie realizacji Programu Ochrony Powietrza (POP)”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107625 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 107625 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107625 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Opolskie Centrum Zarządzania Projektami Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7543145634
7.3.3) Ulica: Technologiczna 2
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-839
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OPOLSKIE CENTRUM ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
OPOLSKIE CENTRUM ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107625 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
w zakresie żądania określonej etykiety lub wskazania mającego zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy: - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Przebudowa (modernizacja) lokalu użytkowego przy ul. Książąt Opolskich 10/1C na cele lokalu służącego do wymiany odzieży używanej wraz z aranżacją wnętrza i wyposażeniem.
- Remonty i bieżące utrzymanie dróg, w zakresie robót polegających na utrzymaniu i remontach jezdni dróg powiatowych na terenie miasta Opola
- Usługa zaopatrzenia w kamizelki defibrylujące na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Remonty i bieżące utrzymanie dróg, w zakresie robót polegających na utrzymaniu i remontach jezdni dróg wewnętrznych na terenie miasta Opola
- Serwis urządzeń dźwigowych zainstalowanych w budynkach Inspektoratów ZUS w Brzegu, Głubczycach, Kędzierzynie-Koźlu, Kluczborku i Nysie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Ogrodu Zoologicznego w Opolu w 2025 r.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- "Druk oraz dostawa Biuletynu Informacyjnego Urzędu Miasta "Rumskie Nowiny"".
- Dostawa mebli i wyposażenia w sprzęt dla osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w ramach projektu pn. "Rozbudowa bazy dydaktycznej szkolnictwa zawodowego na terenie Powiatu Jasielskiego"
- Dostawa materiałów poligraficznych i wystawienniczych dla WFOŚiGW w Katowicach w 2025 roku.
- Usługa kompleksowej obsługi urządzeń drukujących użytkowanych w Sądzie Okręgowym w Łodzi oraz w Sądach Rejonowych w Brzezinach, Łęczycy, Rawie Mazowieckiej i Łowiczu.
- Wydruk i dostawa materiałów w roku 2025 dla Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.