Ogłoszenie z dnia 2022-06-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00149267/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Letnie zamiatanie ulic miejskich.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Pruszków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015834660
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: J.I. Kraszewskiego 14/16
1.5.2.) Miejscowość: Pruszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-800
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@miasto.pruszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.um.pruszkow.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Letnie zamiatanie ulic miejskich.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c6f5eb4e-cf63-11ec-9ed6-82024ae9c4d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00224488
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00149267/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WSR.271.17.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na 3-4 krotnym letnim zamiataniu wskazanych ulic miejskich.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. oczyszczenie przykrawężnikowe na mokro,
2. zamiatanie ulic na mokro na całej szerokości wraz z usuwaniem przerostów roślinnych,
3. oczyszczanie zatok postojowych i przystankowych,
4. wywóz zebranych zanieczyszczeń oraz ich unieszkodliwienie w miejscu do tego przeznaczonym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ i dokumentach zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 241520,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 285433,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 241520,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fagus Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222843925
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 250000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-15INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą sprzętu
- Projekt pomieszczeń i wyposażenia apteki szpitalnej SPZZOZ w Pruszkowie oraz koncepcja zagospodarowania szatni dla personelu SPZZOZ w Pruszkowie przy ul. Armii Krajowej 2/4
- Wymiana dźwigów osobowych w budynku zlokalizowanym przy ul. Drzymały 30 w Pruszkowie
- Remont balkonów, tarasów, podjazdów dla niepełnosprawnych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych zarządzanych przez TBS "Zieleń Miejska" Sp. z o.o. w Pruszkowie
- Realizacja Budżetów Obywatelskich 2025 z podziałem na 4 części:
- Wykonanie dokumentacji projektowej na przebudowę ul. Ewy, drogi 5KDD oraz budowę drogi 1KPJ i 2KPJ w Pruszkowie wraz z infrastrukturą techniczną
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim.
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości budynków i posesji Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu.
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania budynku , pomieszczeń Ośrodka Kuratorskiego, utrzymanie w czystości terenu zewnętrznego oraz wykonywanie prac konserwacyjnych i napraw
- LETNIE I ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH, CHODNIKÓW I PARKINGÓW NA TERENIE DZIELNICY WESOŁA m.st. WARSZAWY
- Zimowe utrzymanie ulic powiatowych, ciągów pieszych i rowerowych na terenie m. Stalowej Woli w sezonie zimowym 2025/2026
- Utrzymanie porządku i czystości na drogach gminnych na terenie miasta i gminy Strzelin Rejon II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.