Ogłoszenie z dnia 2022-06-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00117430/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-11
- 2022/BZP 00137061/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kompleksu basenowego wraz z zapleczem sanitarnym przy ul. Korfantego w Brzegu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Nabywca: Gmina Brzeg, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg Odbiorca: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Brzegu, ul. Sportowa 1, 49-304 Brzeg
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000828880
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sportowa, 1
1.5.2.) Miejscowość: Brzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 49-304
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 774046106
1.5.8.) Numer faksu: 774046109
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mosir@brzeg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mosir.brzeg.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa kompleksu basenowego wraz z zapleczem sanitarnym przy ul. Korfantego w Brzegu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-894654db-b666-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00224595
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00006920/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa kompleksu basenowego wraz z zapleczem sanitarnym przy ul. Korfantego w Brzegu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00117430/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.IV.042.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy zakres rzeczowy zadania określa dokumentacja techniczna składająca się z: wielobranżowego projektu wykonawczego, projektu budowlanego wraz z pozwoleniem na budowę oraz z uzgodnieniami, warunkami, decyzjami, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz dokumentacji pomocniczej, którą stanowi
wielobranżowy przedmiar robót budowlanych.
Zakres robót budowlanych zamówienia obejmuje w szczególności:
a) rozbiórkę obiektów gospodarczo-magazynowych,
b) budowę kompleksu basenów zewnętrznych z budynkiem szatniowym, budynkami technicznymi i zbiorników podziemnych,
c) wykonanie elementów małej architektury, w tym ogrodzenia,
d) budowę drogi wewnętrznej i miejsc parkingowych oraz dojść do obiektów,
e) budowę wewnętrznych instalacji wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, gazowych, elektrycznych, wentylacji mechanicznej, kanalizacji deszczowej i teletechnicznej
f) przebudowę fragmentu wewnętrznej linii elektrycznej,
g) rozbiórkę fragmentu kanalizacji sanitarnej,
h) budowę parkingu wraz z drogą dojazdową,
i) wykonanie wszystkich robót towarzyszących koniecznych do realizacji przedmiotu umowy,
j) wykonanie robót rozbiórkowych z wywozem i utylizacją odpadów budowlanych.
Ponadto w trakcie realizacji zadania konieczne będzie m.in. opracowanie przez Wykonawcę projektu czasowej organizacji ruchu i budowy dróg tymczasowych umożliwiających dojazd na teren wraz z jego zatwierdzeniem i wprowadzeniem, zlecenie na koszt Wykonawcy koniecznych nadzorów branżowych przy robotach wykonywanych przy sieciach istniejącej
infrastruktury technicznej w celu spełnienie wszystkich obowiązków formalnych wynikających z uzgodnień, warunków, umów, decyzji, uzyskanie decyzji zajęcia pasa drogowego dróg publicznych i poniesienie kosztu tego zajęcia, wykonanie koniecznych badań, sprawdzeń, i pomiarów odbiorowych oraz inwentaryzacji geodezyjnej dla wykonanego zakresu robót
budowlanych, obsługa geodezyjna przez cały okres realizacji zadania, uzyskanie decyzji UDT dla urządzeń, dla których zgodnie z przepisami takie decyzje okażą się konieczne, a także sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej zgodnej z warunkami umownymi i obowiązującymi przepisami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45212212-5 - Roboty budowlane w zakresie basenów pływackich
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23910340,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36777000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23910340,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Konsorcjum firm: ADAMIETZ Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: TRANSCOM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 532242263
7.3.3) Ulica: Braci Prankel 1
7.3.4) Miejscowość: Strzelce Opolskie
7.3.5) Kod pocztowy: 47-100
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23910340,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
INNE PRZETARGI Z BRZEGU
- Utrzymanie czystości dróg (ulic) powiatowych na terenie powiatu brzeskiego z podziałem na części.
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w 2024 r. do kwoty 7.500.000 zł
- Remont drogi powiatowej 1550 O odc. od m. Lubcz do m. Wojsław.
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Brzegu
- Ochrona i zabezpieczenie krytej pływalni przy ul. Wrocławskiej 11 w Brzegu w zakresie ratownictwa wodnego
więcej: przetargi w Brzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.