Ogłoszenie z dnia 2023-05-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00124047/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-07
- 2023/BZP 00147087/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-22
- 2023/BZP 00152321/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja pomieszczeń w Pawilonie V na pomieszczenia administracyjne – Etap 1
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ ZESPÓŁ SZPITALI MIEJSKICH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271503410
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Strzelców Bytomskich 11
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: (032) 34-99-298
1.5.8.) Numer faksu: (032) 34-99-299
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zsm.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsm.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Adaptacja pomieszczeń w Pawilonie V na pomieszczenia administracyjne – Etap 12.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a56633dd-b1ec-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00224628
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00079669/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa pawilonu nr V
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00124047
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSM/ZP/6/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2283023,73 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja zadania polegającego na remoncie i przebudowie istniejącego Pawilonu V zlokalizowanego na terenie jednostki organizacyjnej Zamawiającego zlokalizowanej przy ulicy Strzelców Bytomskich 11, wpisanego do rejestru zabytków Województwa Śląskiego nr rej. 1357/85, wpis z dnia 10 czerwca 1985 r. Ogólny zakres robót objętych zamówieniem polegać będzie na wykonaniu remontu i przebudowy istniejących pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych. Niniejszym postępowaniem objęty jest ETAP 1 inwestycji, który obejmuje następujące zakresy prac:
a) kondygnacja - Piwnica:
wydzielenie pożarowo klatki schodowej i istniejącego dźwigu poprzez wymianę istniejących drzwi na nowe przeciwpożarowe o wymaganej klasie odporności ogniowej - zgodnie z dokumentacją projektową, wykonanie nowej posadzki oraz odświeżenie ścian,
wykonanie instalacji hydrantowej + zabudowa hydrantów,
wykonanie instalacji wod. - kan.,
wykonanie nowej rozdzielnicy,
wykonanie instalacji elektrycznej (oświetlenia miejscowego i ewakuacyjnego, instalacji elektrycznej trójfazowej, ochrony przeciwpożarowej, SSP i oddymiania) - bez wymiany istniejących lamp oświetleniowych,
zakup, dostawa i montaż zaprojektowanego UPS 12kVA,
montaż drewnianych pochwytów w obrębie istniejącego zejścia do piwnicy,
b) kondygnacja - Parter:
wydzielenie pożarowo klatki schodowej i istniejącego dźwigu poprzez wymianę istniejących drzwi na nowe przeciwpożarowe o wymaganej klasie odporności ogniowej - zgodnie z dokumentacją projektową, wykonanie nowej posadzki oraz odświeżenie ścian,
zabudowa drzwi dymoszczelnych w ciągu komunikacyjnym,
zabezpieczenie drewnianych stropów do odporności ogniowej REI30 - zgodnie z dokumentacją projektową (parter - piętro 1 od dołu),
wykonanie nowych sufitów podwieszanych we wszystkich pomieszczeniach,
wyposażyć okna w nawiewniki higrosterowalne - zgodnie z dokumentacją projektową,
wykonanie instalacji wentylacji na poziomie Parteru wraz z wyprowadzeniem przewodów na poddasze, montaż wentylatorów wyciągowych oraz wyrzutni na zewnątrz budynku przez istniejące otwory - zakres robót nie obejmuje zakupu, dostawy i montażu centrali wentylacyjnej nawiewno - wywiewnej,
w miejscu istniejącego archiwum wykonać toalety dla pacjentów oraz pomieszczenie porządkowe wraz z wszystkimi niezbędnymi instalacjami i wykończeniami,
wykonanie instalacji wod - kan. – w tym podejście pod instalacje na I piętrze w pom. nr 23,
pomalowanie wszystkich pomieszczeń oraz ciągów komunikacyjnych,
przebudowa istniejącego WC dla personelu (pom. 0.06),
wykonanie instalacji elektrycznej (ogólnego, miejscowego i ewakuacyjnego, instalacji elektrycznej trójfazowej, gniazd wtyczkowych ogólnego przeznaczenia, informatyczna, ochrony przeciwpożarowej, SSP i oddymiania),
c) kondygnacja - Piętro I:
wydzielenie pożarowo klatki schodowej i istniejącego dźwigu o wymaganej klasie odporności ogniowej - zgodnie z dokumentacją projektową, wykonanie nowej posadzki oraz odświeżenie ścian,
wykonanie instalacji elektrycznej (oświetlenia miejscowego i ewakuacyjnego, instalacji elektrycznej trójfazowej, gniazd wtyczkowych ogólnego przeznaczenia, informatyczna, ochrony przeciwpożarowej, SSP i oddymiania) - bez wymiany istniejących lamp oświetleniowych. Ponadto zakres inwestycji nie obejmuje wykonania robót w pomieszczeniach nr od 0.05 do 0.13.
wykonanie instalacji hydrantowej + zabudowa hydrantów,
pomalowanie wszystkich pomieszczeń oraz ciągów komunikacyjnych,
d) kondygnacja - Piętro II:
wydzielenie pożarowo klatki schodowej i istniejącego dźwigu o wymaganej klasie odporności ogniowej - zgodnie z dokumentacją projektową, wykonanie nowej posadzki oraz odświeżenie ścian,
wykonanie instalacji elektrycznej (oświetlenia miejscowego i ewakuacyjnego, instalacji elektrycznej trójfazowej, ochrony przeciwpożarowej, SSP i oddymiania) - bez wymiany istniejących lamp oświetleniowych,
wykonanie instalacji hydrantowej + zabudowa hydrantów,
e) kondygnacja - Poddasze:
wydzielenie pożarowo klatki schodowej i istniejącego dźwigu o wymaganej klasie odporności ogniowej - zgodnie z dokumentacją projektową, wykonanie nowej posadzki oraz odświeżenie ścian,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2192475 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3020549,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2192475 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CASTORI Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6262634832
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2192475 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 15 w Chorzowie, ul. 3-go Maja 78 - II/2024
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 18 z Oddziałami Integracyjnymi w Chorzowie,ul. Czempiela 52 - II/2024
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 38 w Chorzowie, ul. Śląska 3 - II/2024
- Sukcesywne dostawy produktów ogólnospożywczych do Szkoły Podstawowej nr 17 w Chorzowie, ul. Łagiewnicka 18 - III/2024
- Sukcesywne dostawy produktów ogólnospożywczych do Zespołu Szkół Mistrzostwa Sportowego w Chorzowie, ul. Harcerska 2 - III/2024
- "Dostawa murawy boiska głównego Stadionu Śląskiego w Chorzowie wraz z wymianą"
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych branży budowlanej i elektrycznej związanych z modernizacją powierzchni lokali użytkowych w budynku przy ul. Za Bramką 1 na potrzeby WPiO Urzędu Miasta Poznania.
- Przebudowa drogi gminnej nr 070123C w miejscowości Bielawy
- "Budowa 2 budynków mieszkalnych jednorodzinnych w zabudowie bliźniaczej w miejscowości Tuczna"
- Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Krasne
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Warszówek
- Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji wraz z renowacją i konserwacją istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy ul. Wierzbowej w Zawierciu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.