Ogłoszenie z dnia 2024-02-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00025823/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy artykułów chemicznych dla Zespołu Szkół im. Ignacego Łukasiewicza w Policach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół im. Ignacego Łukasiewicza w Policach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000702392
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Siedlecka 6
1.5.2.) Miejscowość: Police
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-010
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 91 424 13 06
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sek@zspolice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zspolice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dd4b8783-afb5-11ee-a06e-7a3efa1993971.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy artykułów chemicznych dla Zespołu Szkół im. Ignacego Łukasiewicza w Policach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd4b8783-afb5-11ee-a06e-7a3efa199397
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00224669
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025554/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywne dostawy artykułów chemicznych dla Zespołu Szkół im. Ignacego Łukasiewicza w Policach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00025823
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 214796,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy chemii gospodarczej dla Zespołu Szkół im. Ignacego Łukasiewicza w Policach, zgodnie z załącznikiem nr 1a formularza kalkulacyjnego.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik 1a - formularz kalkulacyjny chemia gospodarcza.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązuje się dostarczać artykuły chemiczne do jednostki budżetowej Powiatu Polickiego, tj. do Zespołu Szkół im. Ignacego Łukasiewicza w Policach. Wykonawca zobowiązany jest także do dokonania rozładunku Towaru w miejscu wskazanym przez Zamawiającego i przetransportowania go do magazynu lub do pomieszczeń wskazanych przez upoważnionego pracownika Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24960000-1 - Różne produkty chemiczne
24950000-8 - Specjalistyczne produkty chemiczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299912,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 300210,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 299912,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Delko Esta Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 930621720
7.3.3) Ulica: Jana Kochanowskiego 23
7.3.4) Miejscowość: Stargard
7.3.5) Kod pocztowy: 73-110
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 264200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z POLIC
- Zakup wraz z dostawą używanej gąsienicowej układarki mas bitumicznych
- "Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego typu doka z otwartą skrzynią na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach"
więcej: przetargi w Policach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup materiałów chemicznych i biurowych dla Gminy Myślenice i jej jednostek
- ZP/21/2025 - Dostawa części zamiennych do pojazdów mechanicznych, akumulatorów, chemii samochodowej i ogumienia
- Dostawa środków czystości, akcesoriów i urządzeń do sprzątania w latach 2025-2026
- Dostawa materiałów i środków ochrony środowiska - sprawa numer 19/2025
- Świadczenie usług pralniczych, dzierżawa bielizny, odzieży szpitalnej i operacyjnej
- Pr. do mycia i czyszczenia, pr. piorąco-dezynfekującego, wyr z miazgi papierowej, soli tabletkowanej, mat. eksp. do szorowarek, golarek med., ścierek z mikrofibry i nakładek z systemem kieszeniowym.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.