eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom OdrzańskiModernizacja ul. Meblarskiej we wsi Wierzbnica gm. Bytom Odrzański



Ogłoszenie z dnia 2024-02-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja ul. Meblarskiej we wsi Wierzbnica gm. Bytom Odrzański

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bytom Odrzański

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770296

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Bytom Odrzański

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-115

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 683884022

1.5.8.) Numer faksu: 683884026

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bytomodrzanski@bytomodrzanski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bytomodrzanski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a125639b-b505-11ee-b628-1a85378e6c0a

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja ul. Meblarskiej we wsi Wierzbnica gm. Bytom Odrzański

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a125639b-b505-11ee-b628-1a85378e6c0a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00224681

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00578241/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja ul. Meblarskiej we wsi Wierzbnica gmina Bytom Odrzański

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00043195

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1219693,68 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: drogowe, polegające na:
1) robotach przygotowawczych: rozebranie krawężników betonowych, rozebranie nawierzchni z betonu, rozbiórka podbudowy z kruszywa kamiennego,
2) Podbudowie: wykonanie koryta na gł. 20 cm na całej szerokości jezdni, wykonanie koryta na gł. 25 cm na całej szerokości jezdni i zjazdów, wykonanie koryta na gł. 10 cm na całej szerokości jezdni i zjazdów, wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem, gr. warstwy 15 cm, oczyszczanie rowou z namułu, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego naturalnego, warstwa dolna gr. 15 cm, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego naturalnego, warstwa górna gr. 5 cm, 3)Wykonaniu nawierzchni: wykonanie nawierzchni z kostki brukowej o gr. 8 cm, 4) Robotach wykończeniowych: uzupełnienie zaniżonych poboczy gruntem rodzimym wraz z zagęszczeniem, humusowanie z obsianiem skarp o szer. 1 m, 5) Oznakowaniu dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu, 6) Elementach ulic: ustawienie krawężników betonowych o wym. 15x30, ustaweinie krawężników betonowych o wym. 15 x 22,
sanitarne, polegające na:
7) Robotach przygotowawczych: nadzór archeologiczny nad prowadzonymi robotami, 8) robotach ziemnych: wykopy liniowe, rurociągi stalowe kołnierzowe o średnicy nominalnej 80-100 mm, 9) Robotach montażowych: montaż kanałów z rur PVC łączonych na wcisk, montaż studni rewizyjnych z kręgów betonowych, 10) Obsłudze geodezyjnej.

2.Szczegółowy zakres robót/prac został określony w załączniku nr 1 do SWZ – dokumentacji technicznej (projekty budowlane, projekty techniczne, projekty wykonawcze, przedmiary, uzgodnienia) oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1367877,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2030247,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1367877,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "Witek" Małgorzata Jurkowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6931177376

7.3.3) Ulica: Oriona 13/19

7.3.4) Miejscowość: Głogów

7.3.5) Kod pocztowy: 67-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1367877,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.