Ogłoszenie z dnia 2023-05-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00134186/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w celu zwiększenia wydajności i optymalizacji kosztów produkcji wody
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZWIĄZEK MIĘDZYGMINNY "NIDA 2000"
1.3.) Oddział zamawiającego: 28-136 Nowy Korczyn, Stary Korczyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290421774
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: BN
1.5.2.) Miejscowość: Stary Korczyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-136
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nida2000@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nida2000.realnet.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a2ccea21-c24a-11ed-b311-9aae6ad31be81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Związek Międzygminny
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w celu zwiększenia wydajności i optymalizacji kosztów produkcji wody2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2ccea21-c24a-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00224772
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00090228/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 „Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w celu zwiększenia wydajności i optymalizacji kosztów produkcji wody”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00134186
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NIDA.271.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 6079518,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Starym Korczynie. Modernizacja będzie realizowana w systemie „Zaprojektuj – Wybuduj” – zatem potencjalny Wykonawca winien w pierwszej kolejności przedstawić koncepcję i dokumentację projektową opisującą szczegółowo przyjęte rozwiązania, a następnie, po ich akceptacji oraz ewentualnemu uzyskaniu odpowiednich, wymaganych prawem pozwoleń, przystąpić do realizacji zadania. Zakłada się, że w większości wyszczególnione zadania będą realizowane w trybie zgłoszenia robót budowlanych. SUW w Starym Korczynie uzdatnia wody powierzchniowe ujmowane z rzeki Nidy. Stale pogarszająca się jakość wody ujmowanej, a także zwiększające się zapotrzebowanie na wodę wymusza podjęcie odpowiednich działań związanych z modernizacją technologiczną obiektu. Wynika ona z braku dostatecznej efektywności technologicznej w sytuacji dużego zapotrzebowania na wodę oraz złej jakości wody w rzece Nida.
W wyniku analizy technologicznej, oceny parametrów jakości wody uzdatnionej oraz potrzeb związanych z wydajnością procesu produkcyjnego opracowany następujący zakres modernizacji obiektu:
1) zwiększenie wydajności SUW poprzez:
• rozbudowę układu filtracji piaskowej (dobudowa w istniejącym budynku dwóch filtrów ciśnieniowych),
• rozbudowę układu filtracji węglowej (dobudowa w istniejącym budynku jednego filtra ciśnieniowego),
2) poprawa efektywności technologicznej i hydraulicznej obiektu poprzez:
• zainstalowanie falowników do istniejących pomp drugiego stopnia oraz pomp trzeciego stopnia,
• rozbudowę układu produkcji ozonu (zwiększenie wydajności procesu produkcji ozonu) – docelowo woda będzie ozonowana dwustopniowo (w ozonowaniu pośrednim oraz wstępnym z wykorzystaniem istniejącego ozonatora)
• przebudowę systemu wprowadzania ozonu do wody (w układzie ozonowania pośredniego)
• montaż lampy UV, jako kolejnej bariery dezynfekcyjnej – na wyjściu z SUW,
• przebudowę systemu sterowania automatycznego pracą SUW (eliminacja stwierdzanych obecnie problemów z automatycznym sterowaniem pracą SUW – co wiąże się z montażem nowych zestawów pompowych II i III stopnia i zmianą sposobu ich sterowania),
• montaż nowych szaf sterowniczych filtrów i systemu sterowania SUW,
• implementację nowego systemu wizualizacji z archiwizacją wybranych elementów technologii
• integrację starego systemu sterowania pracą SUW i systemu sterowania nowymi urządzeniami zamontowanymi na obiekcie,
• wymianę złóż filtracyjnych (na filtrach piaskowych) oraz złóż filtracyjnych filtrów węglowych (granulowanego węgla aktywnego),
• wymianę drenaży filtrów piaskowych i węglowych, ◦ przebudowę układu płukania filtrów węglowych (pełna automatyzacja istniejącego procesu),
• wpięcie nowych filtrów w istniejący system sterowania i automatyzacji,
• rozbudowę systemu opomiarowania technologicznego SUW (wprowadzenie dodatkowych pomiarów jakościowych wody surowej i uzdatnionej),
• rozbudowę systemu monitorowania pracy SUW o biomonitoring.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
71323200-0 - Projektowe usługi inżynieryjne w zakresie zakładów
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5579901,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9405972,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5579901,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WOFIL Robert Muszański
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 491970502
7.3.3) Ulica: ul. Rzeźniana 10/1
7.3.4) Miejscowość: Krynica-Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 33-380
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5579901,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ PRZEBUDOWY DRÓG GMINNYCH (ULICE: MIODOWA, KORFANTEGO, TUWIMA, SPOKOJNA, POKOJU, DŁUGOSZA I ŻEROMSKIEGO)
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.