Ogłoszenie z dnia 2022-06-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00185026/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa serwera oraz macierzy dyskowej dla Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie wraz z instalacją dostarczonego sprzętu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369111140
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Agrykola 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-460
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 50 60 024
1.5.8.) Numer faksu: +48 22 50 60 174
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lazienki-krolewskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lazienki-krolewskie.pl/pl/bip
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://lazienki-krolewskie.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa serwera oraz macierzy dyskowej dla Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie wraz z instalacją dostarczonego sprzętu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02c85947-e007-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00224791
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045520/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup nowego serwera oraz macierzy dyskowej dla Muzeum Łazienki Królewskie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00185026/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 7/2022/PZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 255000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego serwera oraz nowej macierzy dyskowej dla Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie wraz z instalacją dostarczonego sprzętu.
Przedmiot Zamówienia obejmuje m.in.:
1) dostawę 1 sztuki macierzy o pramateriach technicznych wskazanych poniżej;
2) dostawę 1 sztuki serwera o pramateriach technicznych wskazanych poniżej;
3) prace wdrożeniowe tj.:
a) instalację dostarczonego serwera i macierzy,
b) instalację i konfigurację systemu VMware ESX na dostarczonym serwerze oraz dołączenie serwera do istniejącego klastra VMware. Obecny klaster HA składa się z 2 serwerów podłączonych bezpośrednio do macierzy HPE MSA za pomocą FC,
c) konfiguracja nowej macierzy, udostepnienie przestrzeni dyskowej dla serwerów w klastrze Vmware,
d) migrację maszyn wirtualnych znajdujących się na macierzy HPE MSA na nową macierz;
4) dostawę wymaganych licencji/oprogramowania;
5) Szkolenie - Wykonawca zapewni przeszkolenie dla dwóch administratorów systemu Zamawiającego z zakresu architektury i administracji dostarczonym sprzętem polegające na prezentacji architektury i warsztatach technicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30233141-1 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
48820000-2 - Serwery
72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 336405 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 336405 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 336405 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: XCOMP spółka z o.o. Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9551945132
7.3.3) Ulica: ul. Białowieska 6B
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-010
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
XCOMP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
XCOMP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 336405 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Z uwagi na fakt, że cena ww. oferty jest przewyższała kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia o 18.500,00 PLN netto, Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty po przeanalizowaniu swoich możliwości finansowych biorąc jednocześnie pod uwagę dynamicznie zmieniające się ceny na rynku IT. Zamawiający zwiększył środki finansowych na realizację przedmiotowego zadania.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
- ZP/CZD/052/25 Kompleksowa obsługa stacji uzdatniania wody i atrakcji wodnych na potrzeby basenów na terenie Instytutu "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" w Warszawie,
- Dostawy artykułów biurowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa urządzeń typu UTM, oprogramowania XDR, oraz Serwera NAS do Starostwa Powiatowego w Żyrardowie w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Słupia Konecka w ramach: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027
- Zakup i dostawę pomocy dydaktycznych . - na potrzeby Zespołu Szkół Ekonomiczno-Handlowych im. Polaków spod Znaku Rodła w Olsztynie
- Dostawa i wdrożenie infrastruktury serwerowej typu "blade", a także udzielenie gwarancji jakości i wsparcia technicznego na oferowane rozwiązanie.
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawę sprzętu i oprogramowania komputerowego
- Wdrożenie i uruchomienie systemu KONTROLI CZASU PRACY wraz z integracją z systemem InfoMedica firmy Asseco
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.