Ogłoszenie z dnia 2023-05-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00135268/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-14
- 2024/BZP 00212410/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zapewnienie cateringu podczas warsztatów i zajęć realizowanych w ramach projektów ZPW AMW II, ZPW REG.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190064136
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Inżyniera Jana Śmidowicza, 69
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-127
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@amw.gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.gdynia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zapewnienie cateringu podczas warsztatów i zajęć realizowanych w ramach projektów ZPW AMW II, ZPW REG.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53134465-c25a-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00224810
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00074940/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.19 Zapewnienie cateringu podczas szkoleń i warsztatów w ramach projektu ZPW AMW II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt nr POWR.03.05.00-00-ZR06/18 oraz Projekt nr POWR.03.05.00-00-Z001/182.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00135268
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AMW-KANC.SZP.2712.18.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 67621,94 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usługi cateringowej w formie organizacji przerwy kawowej, wydawania drugiego śniadania/lunchu, ciepłych obiadów na terenie Akademii Marynarki Wojennej .a) Przerwy kawowej:
- składającej się minimum z: kawy, herbaty, wody, mleka, cukru, cytryny, drobnych słonych lub słodkich przekąsek typu paluszki lub kruche ciastka lub owoce;
- przerwa kawowa musi być rozstawiona w miejscu wskazanym przez Zespół koordynujący dane zadanie na stole nakrytym obrusem, który zapewni Wykonawca.
- przerwa kawowa może być zapewniona przy wykorzystaniu zastawy wielokrotnego użycia (np. porcelanowej) lub kubków i opakowań jednorazowych. Wykorzystane rozwiązanie musi gwarantować komfortowe korzystanie z przerwy kawowej (niedopuszczalny jest brak np. filiżanek/kubków do napojów).
b) Obiadu:
- składającego się z dwóch dań (zupy i drugiego dania) oraz napoju;
- obiad należy dostarczyć w formie wyporcjowanej w jednorazowych opakowaniach wraz z kompletem sztućców na godzinę wskazaną przez Zespół koordynujący dane zadanie;
- Zamawiający dopuszcza zgłoszenie Wykonawcy preferencji dietetycznych uczestników projektu (np. dań wegetariańskich lub bezglutenowych).
c) Po świadczeniu usługi Wykonawca jest zobowiązany do posprzątania i doprowadzenia miejsca świadczenia usługi do stanu pierwotnego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 20060,97 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usługi cateringowej w formie organizacji przerwy kawowej, wydawania drugiego śniadania/lunchu, ciepłych obiadów na terenie Akademii Marynarki Wojennej .a) Przerwy kawowej:
- składającej się minimum z: kawy, herbaty, wody, mleka, cukru, cytryny, drobnych słonych lub słodkich przekąsek typu paluszki lub kruche ciastka lub owoce;
- przerwa kawowa musi być rozstawiona w miejscu wskazanym przez Zespół koordynujący dane zadanie na stole nakrytym obrusem, który zapewni Wykonawca.
- przerwa kawowa może być zapewniona przy wykorzystaniu zastawy wielokrotnego użycia (np. porcelanowej) lub kubków i opakowań jednorazowych. Wykorzystane rozwiązanie musi gwarantować komfortowe korzystanie z przerwy kawowej (niedopuszczalny jest brak np. filiżanek/kubków do napojów).
b) Obiadu:
- składającego się z dwóch dań (zupy i drugiego dania) oraz napoju;
- obiad należy dostarczyć w formie wyporcjowanej w jednorazowych opakowaniach wraz z kompletem sztućców na godzinę wskazaną przez Zespół koordynujący dane zadanie;
- Zamawiający dopuszcza zgłoszenie Wykonawcy preferencji dietetycznych uczestników projektu (np. dań wegetariańskich lub bezglutenowych).
c) Po świadczeniu usługi Wykonawca jest zobowiązany do posprzątania i doprowadzenia miejsca świadczenia usługi do stanu pierwotnego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 47560,97 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22995,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22995,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22995,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Karafka Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5862309910
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22995,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57330,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57330,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57330,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Karafka Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5862309910
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57330,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-30INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju piłki nożnej halowej
- Obsługa konserwacyjna w zakresie urządzeń zlokalizowanych na terenie Zespołu Miejskich Hal Targowych w Gdyni.
- Świadczenie usługi sprzątania i utrzymania czystości w obiektach i na zewnątrz użytkowanych przez Laboratorium Innowacji Społecznych w Gdyni w 2025 roku
- Utrzymanie stałych urządzeń gaśniczych w Centrum Zarządzania i Sterowania Ruchem TRISTAR w Gdyni.
- Świadczenie usług opiekuńczych w świetlicy opiekuńczej na rzecz mieszkańców miasta Gdyni w 2025 roku
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów z PPNT Gdynia
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowywanie posiłków i wydawanie ich w lokalu Wykonawcy osobom skierowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tarnowskich Górach w 2025 r.
- Świadczenie usługi cateringowej do Schroniska dla Bezdomnych w Tarnowskich Górach w okresie I-XII 2025
- Świadczenie usługi cateringowej dla Centrum Aktywności Seniorów w okresie I-XII 2025
- Przygotowywanie, dostawa i wydawanie posiłków dla uczniów Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Staszkówce i Zespołu Szkół w Moszczenicy
- Obsługa gastronomiczna na rzecz uczestników szkoleń organizowanych w II Oddziale ZUS w Warszawie
- Świadczenie usług gastronomicznych dla osób uprawnionych wskazanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Wołominie w 2025 r.
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.