Ogłoszenie z dnia 2023-05-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00154064/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
REZERWACJA, SPRZEDAŻ I DOSTAWA BILETÓW LOTNICZYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WROCŁAWSKA
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zakupów i Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: wyb. Stanisława Wyspiańskiego 27
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-370
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 71 320 43 92
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ewa.kowalek@pwr.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przetargi.pwr.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8363d565-cd57-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
REZERWACJA, SPRZEDAŻ I DOSTAWA BILETÓW LOTNICZYCH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8363d565-cd57-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00224907
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00004898/24/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.17 Bilety lotnicze do USA
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Cykl wyjazdów członków Koła Naukowego Pojazdów Niekonwencjonalnych „OFF-ROAD” na międzynarodowe zawody z serii Rover Challenge”, w ramach projektu pozakonkursowego o charakterze koncepcyjnym pt. „Najlepsi z najlepszych! 4.0.” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00154064
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP/242-081/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 60000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest rezerwacja, sprzedaż i dostawa biletów lotniczych 12 sztuk na trasie Wrocław – Salt Lake City lub Denver - Wrocław, w związku z zagranicznymi wyjazdami służbowymi osób delegowanych z PWr, podróży pracowników i studentów uczelni w ramach projektu „Najlepsi z Najlepszych! 4.0” przez Politechnikę Wrocławską.
2. Wykonawca zapewni najtańsze bilety na danej trasie w klasie ekonomicznej, po uwzględnieniu promocji i zniżek oraz warunków podróży określonych przez Zamawiającego, przy bezkolizyjnej realizacji połączeń wieloetapowych i najkrótszych połączeniach na danej trasie. W przypadku braku biletu w klasie ekonomicznej, Wykonawca zapewni rezerwację biletu w innej klasie oferowanej przez przewoźnika. Wykonawca dostarczy bilety do siedziby Zamawiającego lub w inne miejsce wskazane przez Zamawiającego. Bilety będą dostarczane pocztą elektroniczną (e-mail). W sytuacjach, gdy podróż będzie się rozpoczynać poza siedzibą Zamawiającego, bądź poza granicami kraju, bilet będzie dostępny w przedstawicielstwie przewoźnika lub dostarczony w inny sposób uzgodniony z Zamawiającym.
3. Dopuszczamy następujące miejsca przylotu do USA i wylotu z USA: Denver w stanie Kolorado, Salt Lake City wstanie Utah.
4. Wyżej wymieniona usługa transportowa może zostać zrealizowana z maksymalnie dwiema przesiadkami wyłącznie na terenie na krajów w których nie jest wymagane posiadanie wiz. W przypadku dolotu godziny lotów powinny zostać tak dobrane, aby uniknąć ewentualnych problemów spowodowanych niewielkimi opóźnieniami i zapewniać odpowiedni czas dotarcie na kolejną część podróży. Preferowana jest podróż z jedną przesiadką.
5. Przylot do Salt Lake City lub Denver, USA w dniu 25.05.2023 lub 26.05.2023.
6. Wylot z Salt Lake City lub Denver, USA w dniach 09-10.06.2023.
7. W ramach wyżej wymienionej usługi transportowej musi istnieć możliwość przewozu skrzyni o masie 30-32kg oraz wymiarach 80x80x40cm.
8. W ramach wyżej wymienionej usługi transportowej każdy bilet musi zawierać koszt przewozu jednego bagażu podręcznego o masie co najmniej 7kg oraz wymiarach około 55x40x20 cm oraz jednego bagażu rejestrowanego o masie powyżej 20kg oraz maksymalnym wymiarze 158cm.
9. W drodze powrotnej do Wrocławia dopuszczamy możliwość podzielenia usługi na dwie grupy z różnym terminem przylotu. Podział powinien być na 2 grupy. Grupa lądująca jako pierwsza powinna liczyć co najmniej pięć osób.
10. Wykonawca w Formularzu ofertowym jest zobowiązany podać zaoferowaną trasę podróży – wg powyższych wytycznych Zamawiającego.
11.Kod CPV:
63512000-1, 60400000-2
12. Termin dostawy biletów wynosi – do 5 dni od podpisania umowy.
Szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym odpowiednio Załączniki nr 2 do SWZ.
13. Zamówienie jest finansowane z projektu pt. „Cykl wyjazdów członków Koła Naukowego Pojazdów Niekonwencjonalnych „OFF-ROAD” na międzynarodowe zawody z serii Rover Challenge”, w ramach projektu pozakonkursowego o charakterze koncepcyjnym pt. „Najlepsi z najlepszych! 4.0.” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63512000-1 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89200 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUN&MORE SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8513151613
7.3.3) Ulica: ul. MADALIŃSKIEGO 8 LOK. 215
7.3.4) Miejscowość: SZCZECIN
7.3.5) Kod pocztowy: 70-101
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78916 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.