Ogłoszenie z dnia 2023-05-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy produktów mleczarskich oraz owoców i warzyw do stołówek czterech Jednostek Organizacyjnych Zamawiającego w miejscowościach: Wołów, Stary Wołów i Lubiąż
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wołów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 34
1.5.2.) Miejscowość: Wołów
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 71 319 13 05
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wolow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wolow.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy produktów mleczarskich oraz owoców i warzyw do stołówek czterech Jednostek Organizacyjnych Zamawiającego w miejscowościach: Wołów, Stary Wołów i Lubiąż2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50a88d9d-f630-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00224967
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W związku z odstąpieniem Zamawiającego od zawartych umów z firmą Przedsiębiorstwo Handlowe MAGNUM , z przyczyn za które odpowiada Wykonawca, a których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia. Ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych udzielenia zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.10.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawy produktów mleczarskich4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 25344,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa owoców i warzyw4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15331000-7 - Warzywa przetworzone
4.5.5.) Wartość części: 32164,09 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34122,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): S.C. DAMAR II BO Ż ENA I DANUTA KU Ł AGA
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: S.C. DAMAR II BO Ż ENA I DANUTA KU Ł AGA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9131471271
7.3.3) Ulica: MALCZYCKA
7.3.4) Miejscowość: Środa Śląska
7.3.5) Kod pocztowy: 55-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34122,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47712,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): S.C. DAMAR II BO Ż ENA I DANUTA KU Ł AGA
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: S.C. DAMAR II BO Ż ENA I DANUTA KU Ł AGA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9131471271
7.3.3) Ulica: MALCZYCKA
7.3.4) Miejscowość: Środa Śląska
7.3.5) Kod pocztowy: 55-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47712,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-31INNE PRZETARGI Z WOŁOWA
- Przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych i leśnych wraz z zadrzewieniami przydrożnymi w związku z realizacją projektu "Scalenie gruntów wsi Rataje oraz części wsi Prawików, gmina Wołów (...)"
- Sukcesywna dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiorników i butli przez okres 12 miesięcy
- PRZEBUDOWA DRÓG W REJONIE UL. ŻEROMSKIEGO I CURIE SKŁODOWSKIEJ W WOŁOWIE
- "Modernizacja drogi powiatowej nr 1284D Wołów - Gródek"
- Wymiana poszycia dachowego Wieży Ciśnień w Wołowie.
więcej: przetargi w Wołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa NABIAŁU dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie
- "Sukcesywna dostawa mleka i wyrobów mleczarskich w III kwartale 2025r. dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu"
- Dostawa pieczywa i nabiału dla ZZOZ w Ostrowie Wielkopolskim
- Dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 4 w Rydułtowach w roku szkolnym 2025/2026
- Dostawa artykułów spożywczych do Publicznego Przedszkola nr 4 im. Jana Brzechwy w Rydułtowach w roku szkolnym 2025/2026
- Dostawa artykułów spożywczych do Publicznego Przedszkola nr 3 w Rydułtowach w roku szkolnym 2025/2026.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.