Ogłoszenie z dnia 2023-05-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00176033/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana kostki brukowej wraz z utwardzeniem terenu i odwodnieniem w obrębie obiektu Ochotniczej Straży Pożarnej i sali wiejskiej w miejscowości Bukówiec Górny
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WŁOSZAKOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050698
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Karola Kurpińskiego 29
1.5.2.) Miejscowość: Włoszakowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-140
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wloszakowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/wloszakowice
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wloszakowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana kostki brukowej wraz z utwardzeniem terenu i odwodnieniem w obrębie obiektu Ochotniczej Straży Pożarnej i sali wiejskiej w miejscowości Bukówiec Górny2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef93d3a4-d53c-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00225035
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062161/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Wymiana kostki brukowej wraz z utwardzeniem terenu i odwodnienia w obrębie obiektu Ochotniczej Straży Pożarnej i sali wiejskiej w miejscowości Bukówiec Górny
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00176033
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wymiana kostki brukowej wraz z utwardzeniem terenu i odwodnieniem w obrębie obiektu Ochotniczej Straży Pożarnej i sali wiejskiej w miejscowości Bukówiec Górny.
W skład przedmiotowego zadania wchodzą następujące prace:
1) Roboty przygotowawcze w zakresie rozbiórek istniejących nawierzchni zestawione w następujących załącznikach:
Załącznik nr 1 – Rozbiórki kostka brukowa sala wiejska
Załącznik nr 2 – Rozbiórki kostka brukowa OSP
Załącznik nr 3 – Rozbiórki nawierzchnia betonowa OSP
Załącznik nr 4 – Rozbiórki płyty JUMBO OSP
2) Roboty brukarskie:
a) wykonanie podbudowy dla podjazdów i chodników zgodnie z załącznikiem nr 5 i 6.
b) wkładanie kostki brukowej zgodnie z załącznikiem nr 6.
3) Odprowadzanie wody opadowej z rynien:
a) wykonanie drenażu z rury w oplocie z geowłókniną/kokos DN 80 mm:
-10 mb na każdą z rynien
- zagłębienie 1 m poniżej poziomu terenu
- ilość odejść – 4 szt.
4) Przebudowa schodów wejściowych do sali wiejskiej z kostki brukowej (wejścia boczne) w ilości – 3 kpl.
5) Wymiana płytek na schodach wejściowych do klubu dziura (położenie płytka gres).
6) Montaż oświetlenia budynku:
a) oświetlenie mural – 2 szt.
b) oświetlenie budynku OSP i sali wiejskiej od strony ulicy Powstańców Wlkp. – 4 szt.
7) Przełożenie istniejącego chodnika znajdującego się po drugiej stronie ulicy Powstańców Wlkp. usytuowanego przy istniejącym parkingu 100 m2 (wykorzystanie istniejącej kostki brukowej z rozbiórki terenu wokół sali wiejskiej i budynku OSP).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 294585,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 348951,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 294585,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RIEDEL - Piotr Riedel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971371989
7.3.3) Ulica: Powstańców Wlkp. 59
7.3.4) Miejscowość: Włoszakowice
7.3.5) Kod pocztowy: 64-140
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 294585,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-088.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI WŁOSZAKOWICE
więcej: przetargi WŁOSZAKOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu Zespołu Szkół Ogólnokształcących przy ul. Jana Pawła II 23 w Strzelinie
- Budowa drogi gminnej nr 350901W Wrzos - Jabłonna
- Przebudowa i rozbudowa budynku usługowego w związku ze zmianą sposobu użytkowania na budynek użyteczności publicznej o funkcji kulturowej, na działce nr 756 obręb Linia, gmina Linia
- Remont dachu Zespołu Szkół Ogólnokształcących przy ul. Jana Pawła II 23 w Strzelinie
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" wraz z budową pumptracku w Sianowie przy ul. A. Mickiewicza.
- Rozbudowa biokompostowni w Gminie Dzierzgoń wraz z wyposażeniem
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.