Ogłoszenie z dnia 2022-06-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00159774/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa pomieszczeń sanitarnych na I piętrze budynku Zespołu Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Stalowej Woli przy ul. E. Orzeszkowej 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Stalowowolski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409181
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podleśna 15
1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@stalowowolski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.stalowowolski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.stalowowolski.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa pomieszczeń sanitarnych na I piętrze budynku Zespołu Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Stalowej Woli przy ul. E. Orzeszkowej 22.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e17b5096-d4ef-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00225036
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00010709/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Przebudowa pomieszczeń sanitariatów na I piętrze w Zespole Placówek Oświatowo – Wychowawczych w Stalowej Woli.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00159774/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IMP.272.2.10.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę pomieszczeń sanitarnych na I piętrze budynku Zespołu Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Stalowej Woli przy ul. E. Orzeszkowej 2 oraz wymianę dwóch odcinków kanalizacji sanitarnej. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia z najwyższą starannością, zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami, wskazaniami Zamawiającego oraz do oddania przedmiotu zamówienia Zamawiającemu w terminie uzgodnionym w umowie.
Uwaga!
Załączona do SWZ dokumentacja projektowa obejmuje remont pomieszczeń sanitarnych na trzech piętrach. Przedmiotem niniejszego postępowania jest remont pomieszczeń sanitarnych na I piętrze.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje między innymi:
a) roboty rozbiórkowe, w tym między innymi: demontaż stolarki drzwiowej i urządzeń sanitarnych, skucie płytek na ścianach i posadzce, demontaż wykładziny pcv, skucie wylewki, demontaż instalacji wod-kan i elektrycznej,
b) wykonanie nowej instalacji wod-kan i elektrycznej, wykonanie ścianek działowych, wylewek, tynków, okładzin ścian i ułożenie płytek na posadzce, montaż stolarki drzwiowej, montaż urządzeń sanitarnych, malowanie ścian.
c) wymianę 2 odcinków kanalizacji sanitarnej wraz z wykonaniem robót towarzyszących o łącznej długości ok 20 m, tj.:
wymianę kanalizacji sanitarnej wraz z wykonaniem robót towarzyszących na odcinku o długości ok 12 m od studzienki S1 do punktu S2 (wewnątrz budynku) zgodnie z załącznikiem nr 14 – szkic przebiegu kanalizacji.
wymianę kanalizacji sanitarnej wraz z wykonaniem robót towarzyszących na odcinku o długości ok 8 m od studzienki S3 do punktu S4 wewnątrz budynku zgodnie z załącznikiem nr 14 – szkic przebiegu kanalizacji.
d) w ramach wymiany kanalizacji sanitarnej należy wykonać wszystkie roboty towarzyszące, w tym między innymi:
roboty ziemne, wykopy oraz przekopy,
przebicie otworów w elementach z betonu,
demontaż starych rur kanalizacyjnych wraz z montażem nowych rur PVC, Fi 200, Fi 160,
wpięcie do istniejących studzienek,
demontaż płytek,
demontaż wykładzin PVC z odzyskiem,
roboty rozbiórkowe, rozkucie posadzki,
wykopy ręczne po rozkuciu posadzki,
usunięcie gruzu i ziemi,
wywóz gruzu,
utylizacja ziemi wymieszanej z gruzem,
przywiezienie ziemi do zasypki,
zasypywanie wykopów,
izolacje przeciwwilgociowe i przeciwwodne,
uzupełnienie skutego podkładu betowego,
uzupełnienie płytek,
ponowne ułożenie wykładziny PVC z rozbiórki,
demontaż i ponowny montaż kostki brukowej z odzysku,
demontaż i ponowny montaż obrzeży z odzysku.
2. Szczegółowy zakres prac niezbędnych do wykonania został opisany w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załączniki do SWZ.
3. Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z dokumentacji projektowej, przedmiaru robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, sztuki budowlanej, uzyskanie dopuszczenia do eksploatacji zainstalowanych urządzeń oraz koszty związane z urządzeniem, utrzymaniem i zabezpieczeniem terenu budowy.
4. Prace budowlane będą wykonywane na nieużytkowanym I piętrze budynku Zespołu Placówek Oświatowo-Wychowawczych. W okresie od dnia 27 czerwca 2022 r. do dnia 25 sierpnia 2022 r. w budynku użytkowany będzie tylko parter, pozostałe piętra nie będą użytkowane przez mieszkańców ZPOW.
5. Materiały uzyskane w trakcie rozbiórek przedstawiające wartość użytkową lub materialną zostaną przekazane Użytkownikowi – ZPOW.
6. Zakres rzeczowy prac do wykonania obejmuje również wykonanie wszystkich prac naprawczych związanych z wymianą/demontażem stolarki okiennej i drzwiowej, wymianą/demontażem instalacji wod-kan, c.o. oraz wymianą instalacji oświetlenia – uzupełnianie tynków ze szpachlowaniem, malowanie farbami (wg kolorystyki istniejącej), naprawy posadzek (uzupełnienie zgodnie ze stanem istniejącym), itp.
7. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących przepisów bhp i p.poż oraz zabezpieczenia pomieszczeń, w których realizowane będzie zamówienie i sąsiadujących z nimi ciągów komunikacyjnych przez zabrudzeniem, zakurzeniem i uszkodzeniem, w tym stolarki drzwiowej, posadzek, wykładzin, mebli biurowych i sprzętu komputerowego w okresie realizacji zamówienia, aż do zakończenia i ostatecznego jego odbioru..
8. Zadanie będzie realizowane zgodnie z harmonogramem robót opracowanym przez Wykonawcę w terminie od 27.06.2022 r. do 25.08.2022 r. Harmonogram będzie wymagał uzgodnienia z inspektorem nadzoru i akceptacji Zamawiającego.
9. Wspólny Słownik Zamówień CPV – nazwy i kody CPV robót wiodących.
45000000-7 Roboty budowlane,
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę,
45111300-1 Roboty rozbiórkowe,
45431100-8 Kładzenie terakoty
45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne,
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne,
45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych,
45311100-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego,
45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych,
31520000-7 Lampy i oprawy oświetleniowe.
10. Zamówienie nie jest podzielone na części. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
12. Równoważność materiałów i urządzeń.
12.1. W przypadku gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to należy rozumieć, że dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych.
12.2. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów budowlanych do materiałów wymienionych w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i szczegółowych specyfikacjach technicznych pod warunkiem, że materiały równoważne będą posiadały co najmniej takie same parametry techniczne jak materiały wymienione w w/w dokumentach.
12.3. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że zaoferowane dostawy - materiały i urządzenia, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania Zamawiającego.
12.4. Wszelkie materiały i urządzenia (produkty) pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą one odpowiadać aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią jedynie wzór jakościowy przedmiotu zamówienia.
12.5. Przez minimalne wymagania parametrów jakościowych Zamawiający rozumie wymagania dotyczące produktów określone w ogólnie dostępnych źródłach tj. katalogach, publikacjach, stronach internetowych producentów. Wprowadzenie przykładowych nazw producenta ma na celu jedynie doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta-dostawcy lub wskazując konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów skazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów , uwiarygodniających te produkty.
12.6. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów dotyczących zastosowania innych produktów, to uznaje się, że do kalkulacji ceny przyjęto produkty zaproponowane w dokumentacji projektowej. Przez parametry rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość wytrzymałość, bezpieczeństwo.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45431100-8 - Kładzenie terakoty
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 213963,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 213963,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 213963,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Produkcyjno Handlowy "WODEX" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8652020926
7.3.3) Ulica: Kwiatkowskiego 1
7.3.4) Miejscowość: Stalowa Wola
7.3.5) Kod pocztowy: 37-450
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD PRODUKCYJNO HANDLOWY "WODEX" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD PRODUKCYJNO HANDLOWY "WODEX" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 213963,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-06-27 do 2022-08-25INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Dostawa mebli biurowych, szkolnych oraz przedszkolnych dla Jednostek Organizacyjnych Gminy Stalowa Wola
- Dostawa mebli - foteli biurowych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola
- Świadczenie usługi hotelowej i restauracyjnej wraz z zapewnieniem bazy rekreacyjno-sportowej dla uczniów klas sportowych I a - 24 uczniów w terminie 04.06.2025 r - 06.06.2025 r PSP 12 w Stalowej Woli
- Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego zagospodarowania terenów zielonych w centralnej części miasta Stalowej Woli
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont części korytarza w ZSCKR w Mieczysławowie"
- "Modernizacja zaplecza kuchennego i jadalni w Domu Dziecka w Dąbrówce"
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.