Ogłoszenie z dnia 2023-05-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00088802/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na potrzeby budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Gózd w formule „zaprojektuj i wybuduj”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gózd
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223698
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Radomska 7
1.5.2.) Miejscowość: Gózd
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-634
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 483202097
1.5.8.) Numer faksu: 483202097
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gozd.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gozd.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.gozd.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na potrzeby budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Gózd w formule „zaprojektuj i wybuduj”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46aa555a-a863-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00225059
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00057577/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Wykonanie instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej na terenie gminy Gózd
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00088802
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RBiI.ZP.271.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Publiczna Szkoła Podstawowa w Małęczynie, Publiczna Szkoła Podstawowa w Klwatce Królewskiej, Publiczna Szkoła Podstawowa w Podgórze, Publiczna Szkoła Podstawowa w Kłonówku-Kolonii1) instalacja fotowoltaiczna na potrzeby budynku PSP w Małęczynie – projektowana moc – 27,47 kWp
2) instalacja fotowoltaiczna na potrzeby budynku PSP w Klwatce Królewskiej – projektowana moc – 42,64 kWp
3) instalacja fotowoltaiczna na potrzeby budynku PSP w Podgórze – projektowana moc – 15,58 kWp
4) instalacja fotowoltaiczna na potrzeby budynku PSP w Kłonówku-Kolonii projektowana moc – 9,43 kWp
Instalacja fotowoltaiczna musi być zaprojektowana z uwzględnieniem posiadanych przez Zamawiającego Programów Funkcjonalno-Użytkowych – stanowiących załączniki nr 11A, 11B, 11C, 11D do SWZ.
Zakres prac wchodzących w skład przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
- Wykonanie projektów instalacji fotowoltaicznych, przygotowanie dokumentacji zgłoszeniowych mikroinstalacji;
- Uzyskanie akceptacji dokumentacji projektowej przez Zamawiającego przed przystąpieniem do wykonania robót;
- Wykonanie robót elektryczno-budowlanych i przygotowanie do przyłączenia do sieci systemów instalacji fotowoltaicznych do produkcji energii elektrycznej na potrzeby w/w obiektów;
- Wykonanie robót elektryczno-budowlanych związanych z inwestycją wraz
z uprzątnięciem i uporządkowaniem terenu po wykonanych pracach w tym montaż systemów fotowoltaicznych i aparatury kontrolno-pomiarowej zgodnie z warunkami wykonania i odbioru robót zawartymi w Programie Funkcjonalno-Użytkowym;
- Zapewnienie przez Wykonawcę nadzoru nad realizacją zamówienia przez kierowników robót budowlanych i elektrycznych posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane, instalacyjne oraz uzyskanie wymaganych zezwoleń pozwalających na eksploatację instalacji;
- Opracowanie instrukcji obsługi i eksploatacji urządzeń, instalacji oraz przeszkolenie użytkowników w zakresie bieżącej obsługi w zakresie niezbędnym do prawidłowej eksploatacji instalacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
4.5.5.) Wartość części: 343161,79 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – świetlice wiejskie w miejscowości: Drożanki, Kłonów, Kłonówek Kolonia, Kuczki Kolonia, Wojsławice, Grzmucin, Kiedrzyn i Gózd1) instalacja fotowoltaiczna na potrzeby budynku świetlicy w m. Drożanki
– projektowana moc – 7,38 kWp
2) instalacja fotowoltaiczna na potrzeby budynku świetlicy w m. Kłonów
|– projektowana moc – 30,34 kWp
3) instalacja fotowoltaiczna na potrzeby budynku świetlicy w Kłonówku Kolonii – projektowana moc – 30,34 kWp
4) instalacja fotowoltaiczna na potrzeby budynku świetlicy w m. Kuczki Kolonia – projektowana moc – 32,39 kWp
5) instalacja fotowoltaiczna na potrzeby budynku świetlicy w m. Wojsławice
– projektowana moc – 17,63 kWp
6) instalacja fotowoltaiczna na potrzeby budynku świetlicy w m. Grzmucin
– projektowana moc – 30,34 kWp
7) instalacja fotowoltaiczna na potrzeby budynku świetlicy w m. Kiedrzyn
– projektowana moc – 15,58 kWp
8) instalacja fotowoltaiczna na potrzeby budynku świetlicy w m. Gózd
– projektowana moc – 15,58 kWp
Instalacja fotowoltaiczna musi być zaprojektowana z uwzględnieniem posiadanych przez
Zamawiającego Programów Funkcjonalno-Użytkowych – stanowiących załączniki nr 12A - 12H do SWZ.
Zakres prac wchodzących w skład przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
- Wykonanie projektów instalacji fotowoltaicznych, przygotowanie dokumentacji zgłoszeniowych mikroinstalacji;
- Uzyskanie akceptacji dokumentacji projektowej przez Zamawiającego przed przystąpieniem do wykonania robót;
- Wykonanie robót elektryczno-budowlanych i przygotowanie do przyłączenia do sieci systemów instalacji fotowoltaicznych do produkcji energii elektrycznej na potrzeby w/w obiektów;
- Wykonanie robót elektryczno-budowlanych związanych z inwestycją wraz
z uprzątnięciem i uporządkowaniem terenu po wykonanych pracach w tym montaż systemów fotowoltaicznych i aparatury kontrolno-pomiarowej zgodnie z warunkami wykonania i odbioru robót zawartymi w Programie Funkcjonalno-Użytkowym;
- Zapewnienie przez Wykonawcę nadzoru nad realizacją zamówienia przez kierowników robót budowlanych i elektrycznych posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane, instalacyjne oraz uzyskanie wymaganych zezwoleń pozwalających na eksploatację instalacji;
- Opracowanie instrukcji obsługi i eksploatacji urządzeń, instalacji oraz przeszkolenie użytkowników w zakresie bieżącej obsługi w zakresie niezbędnym do prawidłowej eksploatacji instalacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
4.5.5.) Wartość części: 876350,41 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 436999,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 516600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 436999,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RED ALERT Paweł Borzęcki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 061523868
7.3.3) Ulica: Wyzwolenia
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-368
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 436999,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 827999,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1082400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 827999,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RED ALERT Paweł Borzęcki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 061523868
7.3.3) Ulica: Wyzwolenia
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-368
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 827999,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kotłowni wraz z budową instalacji klimatyzacji w budynku świetlicy wiejskiej w Bogdaszowicach ul. Główna 13
- Budowa odnawialnych źródeł energii w Gminie Chybie - budowa instalacji fotowoltaicznej w Centrum Turystyki pieszo-rowerowej we Frelichowie
- Modernizacja węzła cieplnego w Zespole Szkół Samochodowych i Licealnych nr 2 przy ul. Jana Pawła II 69 w Warszawie - numer postępowania 8/ZP/25
- Remont pomieszczeń biurowych i sanitariatów na IV piętrze budynku "C" Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego przy ul. Konarskiego 3 w Bydgoszczy
- "Modernizacja energetyczna filii Centrum Kultury Gminy Zambrów w Zagrobach-Zakrzewie"
- Budowa instalacji OZE dla obiektów komunalnych na terenie Gminy Kodrąb
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.