Ogłoszenie z dnia 2022-06-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00188702/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-01
- 2022/BZP 00388361/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa przeprowadzenia przeglądu okresowego silnika MTU serii 2000 na s/y Oceania wraz z dostarczeniem części i materiałów niezbędnych do przeprowadzenia przeglądu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT OCEANOLOGII POLSKIEJ AKADEMII NAUK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000632467
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Powstańców Warszawy 55
1.5.2.) Miejscowość: Sopot
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-712
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 551-72-81
1.5.8.) Numer faksu: 58 551-21-30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mmasnicka@iopan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.iopan.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
badania naukowe, edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa przeprowadzenia przeglądu okresowego silnika MTU serii 2000 na s/y Oceania wraz z dostarczeniem części i materiałów niezbędnych do przeprowadzenia przeglądu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8dd4cf2-e18e-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00225125
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00074726/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Przegląd okresowy silnika MTU serii 2000 na s/y „Oceania” wraz z dostarczeniem części i materiałów niezbędnych do przeprowadzenia przeglądu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00188702/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IO/ZP/4/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 170731,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia przeglądu okresowego silnika MTU serii 2000 na s/y „Oceania” wraz z dostarczeniem części i materiałów niezbędnych do przeprowadzenia przeglądu dla Instytutu Oceanologii Polskiej Akademii Nauk (nr postępowania IO/ZP/4/2022).
2. Kod CPV: 50241000-6 – Usługi w zakresie napraw i konserwacji statków.
3. Przedmiot zamówienia składa się z usługi przeglądu okresowego silnika MTU serii 2000 dokonywanego po 30 000 godzinach pracy silnika oraz dostawy materiałów i części potrzebnych do wykonania w/w przeglądu.
4. Usługa przeglądu powinna zostać wykonana przez serwis posiadający możliwości techniczne do przeprowadzenia przeglądu serwisowego i wymiany podzespołów zalecanych przez producenta silników MTU serii 2000 po 30 000 godzinach pracy silnika (między innymi programy komputerowe do ustawienia parametrów silnika).
5. Zakres prac dla przebiegu 30 000 motogodzin silnika MTU serii 2000:
1) przeprowadzenie serwisu przeglądowego;
2) wymiana podzespołów:
a) rurka wysokiego ciśnienia – 12 szt.,
b) wtryskiwacz – 12 szt.,
c) kołek rozprężny (spring pin) – 2 szt.,
d) filtr paliwa – 2 szt.,
e) filtr oleju – 2 szt.,
f) termostat – 1 szt.,
g) termostat – 2 szt.,
h) pasek alternatora – 1 szt.,
i) pierścień uszczelniający – 12 szt.,
j) pierścień uszczelniający – 12 szt.,
k) filtr powietrza – 2 szt.,
l) element tłumiący – 12 szt.,
m) uszczelka pokrywy zaworów – 12 szt.,
n) uszczelka głowicy – 12 szt.,
o) pompa wtryskowa – 12 szt.,
p) głowica cylindra (cylinder head) – 12 szt.,
q) wkład separatora oleju – 1 szt.,
r) wkład filtra paliwa – 2 szt.;
3) wymiana wszystkich uszczelek, wszystkich odkręcanych śrub, oringów, pierścieni uszczelniających, uszczelnień głowic, podkładek;
4) próbne uruchomienie silnika przy nabrzeżu,
5) komputerowa diagnostyka silnika w ruchu przy użyciu dedykowanych programów,
6) przekazanie dokumentacji powykonawczej,
7) inne czynności wymagane przez producenta silnika do prawidłowego wykonania przeglądu silnika po 30 000 godzinach pracy silnika.
6. Wykonawca zobowiązany jest w cenie oferty uwzględnić wszystkie niezbędne czynności związane z wyżej wymienionym zakresem przeglądu.
7. Usługa powinna być wykonana przy użyciu materiałów i części najwyższej jakości, odpowiednich do modelu i typu silnika.
8. Wykonawca zapewni uruchomienie urządzeń oraz przeprowadzi próby ich działania z udziałem przedstawiciela Zamawiającego, a także dokona ewentualnej regulacji (w razie potrzeby).
9. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za właściwe wykonanie prac przeglądowych silnika statku s/y „Oceania”, zapewnienie warunków bezpieczeństwa przy ich wykonywaniu oraz za metody organizacyjno-techniczne stosowane podczas tych prac.
10. Wykonawca przy wykonywaniu prac przeglądowych jest zobowiązany we własnym zakresie i na własny koszt do:
- utrzymywania należytego porządku w miejscu dokonywania przeglądu silnika (miejsce wykonywania prac powinno być czyste i uporządkowane, bez pozostawania materiałów i sprzętu zbędnych do prowadzenia prac, a także odpadów);
- przestrzegania wykonywania prac zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa ochrony środowiska;
- wykonywania w czasie realizacji prac wszystkich niezbędnych sprawdzeń, pomiarów i badań, które powinny być przeprowadzone zgodnie z wytycznymi zawartymi w Dokumentacji Techniczno-Ruchowej producenta silnika MTU, przypadających na przegląd przy przebiegu 30 000 motogodzin;
- zagospodarowania wszystkich odpadów powstałych podczas przeglądu silnika (m.in. zużyte oleje i smary, pozostałości po wykonywanych pracach), które przechodzą na własność Wykonawcy, i który zobowiązany jest usunąć je ze statku, a następnie zagospodarować zgodnie z przepisami ustawy o odpadach, oraz przekazania Zamawiającemu kopii kart przekazania odpadów;
- doprowadzenia po zakończeniu prac do należytego stanu i porządku miejsca wykonywania przeglądu i przekazania go Zamawiającemu w terminie odbioru końcowego.
11. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wszystkich części i materiałów niezbędnych do przeprowadzenia przeglądu w ramach zaoferowanej przez siebie ceny.
12. Wykonawca zobowiązany jest spowodować, aby przewidziane do użycia w ramach niniejszego zamówienia materiały i części były nowe, dopuszczone do obrotu i powszechnego i jednostkowego stosowania oraz najwyższej dostępnej na rynku jakości. Zamawiający nie dopuszcza użycia materiałów lub części używanych lub po regeneracji.
13. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu gwarancji na wykonane prace na okres zaoferowany w ofercie, nie krótszy jednak niż 12 miesięcy, licząc od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru bez zastrzeżeń. Na zamontowane części i urządzenia – gwarancja nie krótsza niż według wskazań producentów. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu poszczególne gwarancje producentów.
14. Wykonawca powinien wykonać przegląd zgodnie z dokumentacją remontową remontu głównego silników MTU serii 2000.
15. Usługa winna być wykonana na statku w miejscu jego postoju – port Gdańsk, nabrzeże zbożowe, ul. Starowiślna 1.
16. Ze względu na harmonogram rejsowy statku wykonanie usługi musi odbyć się w terminie od 15.09.2022 r. do 22.09.2022r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50241000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji statków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 205372,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 205372,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 205372,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Handlowe Ruda spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 360389980
7.3.3) Ulica: ul. Zegadłowicza 10
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-555
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO HANDLOWE RUDA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO HANDLOWE RUDA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 205372,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-19 do 2022-09-22INNE PRZETARGI Z SOPOTU
- Sukcesywna dostawa wyrobów betonowych do robót drogowych
- Ochrona nieruchomości budynkowej, gruntowej oraz mienia Zarządu Dróg i Zieleni w Sopocie
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób wymagających okresowo całodobowej opieki w ośrodkach wsparcia
- Sukcesywna dostawa wraz z rozładunkiem soli drogowej niezbrylającej w stanie luźnym do zwalczania śliskości zimowej
- wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji pomieszczeń trzeciego piętra w Pawilonie II Pomorskiego Centrum Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie Sp. z o.o.
- Dostawa artykułów żywnościowych do Działu Żywienia Sanatorium Uzdrowiskowego "Leśnik" w Sopocie
więcej: przetargi w Sopocie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.