Ogłoszenie z dnia 2024-02-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00208796/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Pielęgnacja zieleni miejskiej na terenie Gminy Miejskiej Rumia
w 2024 roku - STREFA I”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD INFRASTRUKTURY MIEJSKIEJ RUMIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 524262444
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Górnicza 29
1.5.2.) Miejscowość: Rumia
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-230
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zimrumia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.rumia.pl/a,42168,zarzad-infrastruktury-miejskiej-rumia-sp-z-oo-z-siedziba-w-rumi-ul-gornicza-29.html
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/zim-rumia1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Pielęgnacja zieleni miejskiej na terenie Gminy Miejskiej Rumiaw 2024 roku - STREFA I”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ded23c0-cb1a-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00225132
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00208796
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZIM.TP.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 902777,78 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest pielęgnacja zieleni miejskiej w parkach, na skwerach, rondach, terenach zielonych i zieleńcach na terenie Gminy Miejskiej Rumia oraz podlewanie, nawożenie i opryski roślin w 2024 roku – STREFA I.
2) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
a) koszenie trawników, zbieranie i wywóz ściętej trawy,
b) odchwaszczania drzew, krzewów, bylin i pnączy,
c) cięcie formujących i sanitarnych traw, bylin, krzewów i pnączy,
d) usuwanie odrostów przy drzewach,
e) oczyszczanie bylin,
f) jesienne i zimowe wygrabianie trawników wraz z wywozem liści,
g) usuwanie obumarłych gałązek drzew i krzewów iglastych,
h) podwiązywanie pnączy, nowo nasadzonych drzewek, wymiana taśmy i palików, prostowanie palików,
i) odchwaszczanie bylin i kwiatów, ścinanie suchych liści bylin i kwiatów,
j) opryski przeciw chorobom i szkodnikom drzew i krzewów,
k) podlewanie oraz nawożenie materiału roślinnego,
l) wywóz odpadów powstałych przy prowadzonych pracach,
m) zakup, dostawa i posadzenie sadzonek w kwiatonach,
n) nawożenie sadzonek w kwiatonach,
o) przygotowanie kwiatonów, donic do okresu zimy, poprzez uprzątnięcie nasadzeń,
p) mycie donic,
r) opieka nad systemem nawodnienia.
3) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy określają załączniki:
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik A/I do SWZ,
b) Formularz cenowy – załącznik nr 1a/I do SWZ,
c) Wzór umowy – załącznik nr 10 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów
77342000-9 - Przycinanie żywopłotów
90511300-5 - Usługi zbierania śmieci
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
UZASADNIENIE FAKTYCZNE:W dniu 28 lutego 2024 roku o godz. 12:00 upłynął termin składania ofert. Do wyznaczonego terminu wpłynęła 1 oferta. Cena najkorzystniejszej oferty 1 002 492,00 zł brutto przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia tj. kwotę 650 000,00 zł brutto.
UZASADNIENIE PRAWNE:
W związku z powyższym zgodnie z art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie, w przypadku jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1002492,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1002492,00 PLN
INNE PRZETARGI Z RUMI
- ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKI WYTCHNIENIOWEJ DLA CZŁONKÓW RODZIN LUB OPIEKUNÓW SPRAWUJĄCYCH BEZPOŚREDNIĄ OPIEKĘ NAD OSOBAMI NIEPEŁNOSPRAWNYMI CZ. I
- "Modernizacja boisk w Rumi z podziałem na części."
więcej: przetargi w Rumi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach komunalnych
- BUDOWA WIEŻY WIDOKOWEJ Z INFRASTRUKTURĄ PRZY ŚCIEŻCE W KORONACH DRZEW W CIĘŻKOWICACH
- Koszenie traw i grabienie liści(2)
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim.
- WYKONANIE NAWIERZCHNI ORAZ ELEMENTÓW MAŁEJ ARCHITEKTURY WRAZ Z WYKONANIEM NASADZEŃ i UTRZYMANIEM ROŚLINNOŚCI PRZY STACJI RATUNKOWEJ GOPR W KARŁOWIE
- Podlewanie drzew na terenie dzielnicy Ursynów.
więcej: Usługi ogrodnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.