Og³oszenie z dnia 2022-06-27
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00336065/01 - Wynik z dnia 2022-09-06
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzêtu komputerowego wraz z oprogramowaniem – II Postêpowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Ma³y P³ock
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Gmina Ma³y P³ock
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669878
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Jana Kochanowskiego 15
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ma³y P³ock
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-516
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - £om¿yñski
1.5.7.) Numer telefonu: 862791312
1.5.8.) Numer faksu: 862791250
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugmplock@malyplock.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.malyplock.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzêtu komputerowego wraz z oprogramowaniem – II Postêpowanie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-bcd2e6b0-f5fa-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00225167
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00030788/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.4 Dostawa sprzêtu komputerowego wraz z oprogramowaniem
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://gminamalyplock.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gminamalyplock.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postêpowaniu
komunikacja zamawiaj±cego z wykonawcami odbywa siê za pomoc± ¶rodków komunikacji elektronicznej.
2. Pytania do SWZ nale¿y zadawaæ za po¶rednictwem platformy zakupowej zamawiaj±cego przez link:
https://gminamalyplock.ezamawiajacy.pl. Instrukcja korzystania z systemu jest dostêpna pod wy¿ej wskazanym adresem.
3. Oferta wraz z za³±cznikami musi byæ z³o¿ona w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej w systemie informatycznym
dostêpnym pod adresem https://gminamalyplock.ezamawiajacy.pl.
4. Za datê z³o¿enia oferty, przekazania wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii
dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na platformê zakupow± Zamawiaj±cego.
5. Wymagania dotycz±ce zasad rejestracji oraz minimalnych parametrów technicznych wymaganych od wykonawcy przy
wykorzystywaniu systemu do elektronicznej komunikacji z wykonawcami opisane zosta³y w Instrukcji dla wykonawców która jest
udostêpniana na platformie zakupowej Zamawiaj±cego.
6. Oferta wraz z za³±cznikami musi zostaæ z³o¿ona w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej. Z³o¿enie oferty wymaga do
Wykonawcy zarejestrowania siê i zalogowania w systemie informatycznym dostêpnym pod adresem
https://gminamalyplock.ezamawiajacy.pl, zgodnie z poni¿sz± kolejno¶ci±. Rejestracja wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni
roboczych. Maj±c to na uwadze, zamawiaj±cy zaleca wykonawcom uwzglêdnienie czasu niezbêdnego na rejestracjê w procesie
z³o¿enia oferty w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej. Wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania”
zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do
za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca bior±cy udzia³ w postêpowaniu prowadzonym drog± elektroniczn± w systemie zak³ada
konto, wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z
obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”. Po za³o¿eniu konta wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia oferty w
postêpowaniu.
Z uwagi na ograniczon± warto¶æ pola, która nie mo¿e byæ d³u¿sza ni¿ 4000 znaków Zamawiaj±cy informuje, ¿e pozosta³e informacje
w zakresie wymogów technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej okre¶lono w rozdziale X Specyfikacji
Warunków Zamówienia.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Ma³y P³ock, ul. Jana Kochanowskiego 15, 18-516 Ma³y P³ock, tel. 86 279 13 12, e-mail: ugmplock@malyplock.pl.
Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Urzêdzie Gminy w Ma³ym P³ocku jest mo¿liwy pod adresem:
• Urz±d Gminy w Ma³ym P³ocku, ul. Jana Kochanowskiego 15, 18-516 Ma³y P³ock
• email: iod@malyplock.pl.
Z Inspektorem Ochrony Danych mo¿na kontaktowaæ siê we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Dostawa sprzêtu komputerowego wraz z oprogramowaniem – II Postêpowanie” prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z pó¼n zm.), dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; ***, ****
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): * Wyja¶nienie: skorzystanie przez osobê, której dane dotycz± z uprawnienia do
sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp.
** Wyja¶nienie: Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia
danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania
oraz jego za³±czników.
*** Wyja¶nienie: W przypadku gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679,
spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u,
od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz±
przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia 2016/679.
**** Wyja¶nienie: Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust 1 Rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania
danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OGP¦.271.11.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Czê¶æ 1 - Dostawa sprzêtu komputerowego wraz z oprogramowaniem i wdro¿eniem:
a) Stacje robocze – 21 szt.
b) Laptop typu 1 – 3 szt.
c) Laptop typu 2 – 2 szt.
d) Monitor – 6 szt.
e) Urz±dzenie wielofunkcyjne (drukarka+skaner) – 12 szt.
f) Urz±dzenie wielofunkcyjne ( drukarka duplex + skaner) – 1 szt.
g) Oprogramowanie biurowe – 13 szt.
h) Zasilacz awaryjny (UPS) – 3 szt.
i) UTM (licencja 2 letnia) – 1 szt.
j) System backup z serwerem NAS – 1 szt.
k) Router – 2 szt.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30200000-1 - Urz±dzenia komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32413100-2 - Rutery sieciowe
48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczaj±cego
31682530-4 - Awaryjne urz±dzenia energetyczne
30213000-5 - Komputery osobiste
30213100-6 - Komputery przeno¶ne
30230000-0 - Sprzêt zwi±zany z komputerami
30232000-4 - Sprzêt peryferyjny
48820000-2 - Serwery
72263000-6 - Us³ugi wdra¿ania oprogramowania
51000000-9 - Us³ugi instalowania (z wyj±tkiem oprogramowania komputerowego)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy przyj±³ nastêpuj±ce kryteria oceny ofert przypisuj±c im odpowiednio wagi punktowe:
Kryterium - Cena (C), waga - 100 pkt.
Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spe³ni wszystkie warunki postawione w Specyfikacji Warunki zamówienia oraz uzyska ³±cznie najwiêksz± liczbê punktów, wyliczon± zgodnie z poni¿szym wzorem:
Ca³kowita ocena badanej oferty bêdzie liczona zgodnie z wzorem:
P= C
gdzie:
P – liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
C – Liczba punktów uzyskanych przez badan± ofertê w kryterium „Cena”.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Czê¶æ 2 – Dostawa laptopów wraz z oprogramowaniem.
a) Laptop typu 3 – 18 szt.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30200000-1 - Urz±dzenia komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przeno¶ne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy przyj±³ nastêpuj±ce kryteria oceny ofert przypisuj±c im odpowiednio wagi punktowe:
Kryterium - Cena (C), waga - 100 pkt.
Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spe³ni wszystkie warunki postawione w Specyfikacji Warunki zamówienia oraz uzyska ³±cznie najwiêksz± liczbê punktów, wyliczon± zgodnie z poni¿szym wzorem:
Ca³kowita ocena badanej oferty bêdzie liczona zgodnie z wzorem:
P= C
gdzie:
P – liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
C – Liczba punktów uzyskanych przez badan± ofertê w kryterium „Cena”.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:a) dla czê¶ci I zamówienia: Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia ten warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonuje co najmniej 1 dostawê sprzêtu komputerowego (serwery, systemy backup, urz±dzenia sieciowe) oraz ich wdro¿enie i konfiguracjê o warto¶ci co najmniej 80 000,00 z³ wraz z podaniem przedmiotu dostawy, ilo¶ci, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie.
b) dla czê¶ci II zamówienia: Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia ten warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonuje co najmniej 1 dostawê laptopów o warto¶ci co najmniej 30 000,00 z³ wraz z podaniem przedmiotu dostawy, ilo¶ci, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, którego wzór stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich ilo¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy, którego wzór stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
W celu wykazania spe³niania wymagañ, o których mowa w rozdziale VI SWZ, ust. 1, Wykonawca zobowi±zany jest wraz zofert± przed³o¿yæ przedmiotowe ¶rodki dowodowe w postaci uzupe³nionego odpowiednio Za³±cznika Nr 1A/1B do
Formularza ofertowego i wymaganych w jego tre¶ci dokumentów.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
Opis zaoferowanego sprzêtu i oprogramowania zawarty w Za³±czniku Nr 1A/1B do Formularza ofertowego oraz wymaganew jego tre¶ci dokumenty.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Ofertê sk³ada siê na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Za³±cznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:1) W przypadku, gdy oferta zosta³a podpisana przez inn± osobê ni¿ umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy,
dokumentu (np. pe³nomocnictwa) potwierdzaj±cego, ¿e oferta zosta³a z³o¿ona przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy.
2) w przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa – Wykonawca powinien wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzec, ¿e nie mog± one byæ udostêpnione oraz wykazaæ, i¿ zastrze¿one informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa.
Wszelkie informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrze¿e jako tajemnicê przedsiêbiorstwa, powinny zostaæ z³o¿one w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem: „Za³±cznik stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”. Wykonawca nie mo¿e
zastrzec informacji, o których mowa w art. 222 ust. 5 ustawy Pzp.
3) W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów - dokument potwierdzaj±cy, ¿e realizuj±c zamówienie, Wykonawca bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia
(Za³±cznik nr 3 do SWZ).
4) o¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, sk³adane w sytuacji opisanej w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (Za³±cznik nr 7 do SWZ) ¬- (je¿eli dotyczy).
5) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego - je¶li umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych - (je¿eli dotyczy).
6) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp – je¶li umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych (je¿eli dotyczy).
7) O¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia, o których mowa w rozdziale XVI, pkt. 7 SWZ. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik Nr 9 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty i zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
1) postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
2) wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,
3) ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3. Przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
4. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w
postêpowaniu.
6. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
7. W przypadku, o którym mowa w ust. 4 powy¿ej, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy (o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp stanowi Za³±cznik nr 7 do SWZ).
8. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i
zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Dopuszczalne s± nastêpuj±ce przypadki zmiany tre¶ci umowy:1) na skutek okoliczno¶ci wskazanych w art. 15r ustawy z dnia 2 marca 2020 r., o szczególnych rozwi±zaniach zwi±zanych z zapobieganiem, przeciwdzia³aniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2021, poz. 2095 z
pó¼n. zm.), na warunkach okre¶lonych w ustêpie 4 tego¿ artyku³u, o czas przez jaki wykonawca nie móg³ prawid³owo realizowaæ umowy plus czas na usuniêcie skutków braków mo¿liwo¶ci realizacji.
2) Mo¿liwo¶æ wprowadzenia do Umowy nastêpuj±cych zmian, na okre¶lonych warunkach:
a) w przypadku urzêdowej zmiany stawki podatku od towarów i us³ug (VAT), je¿eli ta zmiana powodowaæ bêdzie
zwiêkszenie lub zmniejszenie wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy –dopuszcza siê odpowiednio zwiêkszenie lub zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy o wynikaj±c± z tych zmian ró¿nicê w kwocie podatku VAT,
b) w przypadku zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê Przedmiotu umowy - dopuszcza siê zmianê terminu wykonania Umowy adekwatn± do wprowadzonych zmian przepisów,
c) w przypadku zaistnienia, po zawarciu Umowy, si³y wy¿szej, przez któr± nale¿y rozumieæ zdarzenie zewnêtrzne o charakterze niezale¿nym od Stron, którego Strony nie mog³y przewidzieæ przed zawarciem Umowy, oraz którego Strony nie mog³y unikn±æ ani któremu nie mog³y zapobiec przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci - dopuszcza siê zmianê terminu wykonania Umowy adekwatn± do zaistnia³ej sytuacji. Za si³ê wy¿sz± warunkuj±c± zmianê Umowy, uwa¿aæ siê bêdzie w szczególno¶ci: powód¼, po¿ar i inne klêski ¿ywio³owe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, dzia³ania wojenne, nag³e
za³amania warunków atmosferycznych, nag³e przerwy w dostawie energii elektrycznej,
d) w przypadku wprowadzenia przez Producenta dostarczanego przez Wykonawcê Oprogramowania, po zawarciu Umowy,
nowszej wersji tego Oprogramowania w stosunku do wersji podanej w Ofercie Wykonawcy- dopuszcza siê zmianê Oprogramowania pod warunkiem, ¿e nie spowoduje to podwy¿szenia ceny Przedmiotu umowy oraz obni¿enia jego parametrów technicznych i funkcjonalnych wynikaj±cych z Oferty Wykonawcy,
e) w przypadku zmiany przez Producenta Oprogramowania, po zawarciu Umowy, warunków jego licencjonowania - dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmiany tego Oprogramowania w stosunku do wersji podanej w Ofercie Wykonawcy pod warunkiem, ¿e nie spowodowuje to podwy¿szenia ceny Przedmiotu umowy oraz obni¿enia jego parametrów funkcjonalnych wynikaj±cych z Oferty Wykonawcy,
f) w przypadku konieczno¶ci dostarczenia Sprzêtu komputerowego innego ni¿ okre¶lony w Umowie, spowodowanej
zakoñczeniem jego produkcji lub dystrybucji na terenie Rzeczypospolitej Polskiej - dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmiany tego Sprzêtu komputerowego, pod warunkiem, ¿e nie spowodowuje to podwy¿szenia ceny Przedmiotu umowy oraz obni¿enia jego parametrów technicznych i funkcjonalnych wynikaj±cych z Oferty Wykonawcy,
g) zmiany danych adresowych Wykonawcy lub Zamawiaj±cego (tj. np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),
h) zmiany osób wyznaczonych przez Strony w Umowie do jej realizacji,
i) zaistnienia omy³ki pisarskiej lub rachunkowej w tre¶ci Umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-07-06 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://gminamalyplock.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-06 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-08-04
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzêtu komputerowego na potrzeby Poznañskiego O¶rodka Specjalistycznych Us³ug Medycznych
- Cyberbezpieczna Gmina Wierzbica
- "Przebudowa budynku szpitalnego z adaptacj± pomieszczeñ I piêtra na potrzeby zak³adu opiekuñczo leczniczego"
- Dostawa i wdro¿enie sprzêtu i oprogramowania zwiêkszaj±cego poziom bezpieczeñstwa cybernetycznego Urzêdu Gminy Bisztynek w ramach zadania: "Cyberbezpieczny Samorz±d - Gmina Bisztynek"
- Dostawa i uruchomienie profilometru optycznego
- Dostawa sprzêtu informatycznego i oprogramowania wraz z wdro¿eniem w ramach zadania "Cyberbezpieczny Samorz±d"
wiêcej: Urz±dzenia komputerowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.