Ogłoszenie z dnia 2023-05-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00149717/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-24
- 2023/BZP 00169670/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wytyczenie trasy turystycznej związanej z potencjałem endogenicznym gminy Łagów na dz. nr ewid. 57/4 w msc. Łagów, gm. Łagów”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁAGÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010286
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 62
1.5.2.) Miejscowość: Łagów
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-025
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@lagowgmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lagowgmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://lagowgmina.ezamawiajacy.pl/app/login1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wytyczenie trasy turystycznej związanej z potencjałem endogenicznym gminy Łagów na dz. nr ewid. 57/4 w msc. Łagów, gm. Łagów”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9ea8837-ca21-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00225195
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034535/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Wytyczenie trasy turystycznej związanej z potencjałem endogenicznym Gminy Łagów w ramach zadania pn.; Rewitalizacja Łagowa szansą na poprawę jakości życia mieszkańców
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie dofinansowane jest z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 Oś 6 Rozwój miast w ramach działania 6.5 „Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 umowa nr RPSW.06.05.00-26-0057/17 o dofinansowanie projektu.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00149717
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 435262,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres prac części nr 1 obejmuje m.in.:1. Zagospodarowanie terenu okazami skał:
• 12 okazów skał o wymiarach 1,5x1x1m,
• 24 okazów skał o wymiarach 0,5x0,5x0,5m,
2. wykonanie nasadzeń zieleni i trawników:
• nasadzenie zieleni średniej i niskiej,
• nasadzenie zieleni dobranej kompozycyjnie i kolorystycznie,
• nasadzenie roślin odpornych na zanieczyszczenia komunikacyjne
i niewymarzające zimą oraz wieloletnich,
• wykonanie trawników o powierzchni 581m²,
• wykonanie łąk kwietnych o powierzchni 542m²,
• wykonanie rabat żwirowych o łącznej powierzchni 456m²,
3. wykonanie utwardzeń terenu:
• budowa ścieżek pieszych z kruszywa, ograniczonych metalowymi obrzeżami,
szerokość 2,0m, łączna powierzchnia z obrzeżami 391m²,
• budowa ścieżek kamiennych, szerokość 0,8m, łączna powierzchnia 25,5 m²,
• budowa nawierzchni miękkiej żwirowej o łącznej powierzchni z obrzeżami
33 m², budowa schodów terenowych o szerokości znajdującej się w przedziale
1,91-2,43m o łącznej powierzchni 40,5m²,
4. zakup i montaż elementów małej architektury:
• Głaz Georóżnorodności 1 szt.,
• ławka parkowa 18 szt.,
• kosz na śmieci 11 szt.,
• latarnia oświetleniowa 11 szt.,
• tablica edukacyjna 4 szt., przedstawiająca zagadnienia geologiczne gminy Łagów, na każdej tablicy inne zagadnienie,
• tablica gatunkowa 6 szt., przedstawiająca opis skał umiejscowionych na dz. nr ewid. 57/4, obręb 0001 Łagów, na każdej tablicy inny opis,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45000000-7 - Roboty budowlane
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
45212172-2 - Roboty budowlane w zakresie ośrodków rekreacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 420012,27 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres prac części nr 2 obejmuje:1. wykonanie zjazdu publicznego z drogi gminnej dz. nr 57/5 na dz. nr ewid. 57/4 obręb 0001 Łagów, powiat kielecki, woj. świętokrzyskie. Budowa zjazdu publicznego z drogi gminnej dz. nr 57/5 na dz. nr ewid. 57/4 obręb 0001 Łagów, wykonana jest na podstawie Decyzji Burmistrza Miasta i Gminy Łagów zezwalającej na budowę zjazdu publicznego znak: GK.7230.17.2023 z dnia 08.03.2023r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 15250,01 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 335347,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 335347,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 335347,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH ŁAGÓW Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:6572919724
7.3.4) Miejscowość: Łagów
7.3.5) Kod pocztowy: 26-025
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH ŁAGÓW SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH ŁAGÓW SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 335347,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12177,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12177,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12177,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH ŁAGÓW Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:6572919724
7.3.4) Miejscowość: Łagów
7.3.5) Kod pocztowy: 26-025
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH ŁAGÓW SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH ŁAGÓW SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12177,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie przewiertów sterowanych horyzontalnych w celu posadowienia rurociągów dla wykonania sieci wodociągowej i przyłącza wody zlokalizowanych w miejscowości Żarów i Kalno gm. Żarów
- Przebudowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Sienno
- Powierzchniowe utrwalenie dróg gminnych z wykorzystaniem emulsji asfaltowej
- Remont ulicy Szkolnej
- "Budowa instalacji automatycznego nawadniania boiska głównego w Rosanowie"
- Wykonanie remontu budynku Izby Administracji Skarbowej w Warszawie ul. Felińskiego 2B w formule projektuj i wybuduj
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.