Ogłoszenie z dnia 2023-05-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00128685/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej budynków publicznych na terenie gminy Kruszyna
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRUSZYNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398050
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Andrzeja Kmicica 5
1.5.2.) Miejscowość: Kruszyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-282
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 343202003
1.5.8.) Numer faksu: +48 343202054
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kruszyna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kruszyna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kruszyna1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa efektywności energetycznej budynków publicznych na terenie gminy Kruszyna2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-18c0a1be-be72-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00225292
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028048/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Poprawa efektywności energetycznej budynków publicznych na terenie gminy Kruszyna
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00128685
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGK.271.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1547401,11 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące wykonanie prac związanych z poprawą efektywności energetycznej budynków publicznych na terenie gminy Kruszyna. Planowana inwestycja w zakresie poprawy efektywności energetycznej obejmuje 3 budynki użyteczności publicznej będących własnością gminy Kruszyna, a mianowicie:
- budynek przy ulicy Andrzeja Kmicica 1 w miejscowości Kruszyna, w którym znajduje się między innymi Placówka Urzędu Pocztowego w Kruszynie,
- budynek przy ulicy Andrzeja Kmicica 5 w miejscowości Kruszyna, będący siedzibą Urzędu Gminy i Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej,
- budynek przy ulicy Głównej 20 w miejscowości Lgota Mała, stanowiący remizę Ochotniczej Straży Pożarnej w Lgocie Małej.
1. Zakres robót w ramach przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
a) w odniesieniu do budynku przy ulicy Andrzeja Kmicica 1 w miejscowości Kruszyna:
- wymianę więźby dachowej i pokrycia dachowego;
- wymianę istniejących rynien oraz rur spustowych;
- wymianę stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej;
- wymiana parapetów wewnętrznych i zewnętrznych;
- wykonanie pionowej izolacji przeciwwilgociowej i przeciwwodnej na ścianach fundamentowych i piwnicznych;
- docieplenie budynku;
- remont schodów zewnętrznych;
- wykonanie opaski wokół budynku;
- wykonanie instalacji c.o. oraz montaż pompy ciepła z armaturą;
- wykonanie instalacji fotowoltaicznej;
- wykonanie instalacji zasilania dla instalacji sanitarnych;
b) w odniesieniu do budynku przy ulicy Andrzeja Kmicica 5 w miejscowości Kruszyna:
- wykonanie badań stratygraficznych (odkrywkowych);
- docieplenie budynku oraz odnowienie elewacji;
- docieplenie stropu;
- wymianę stolarki drzwiowej zewnętrznej;
- wymianę istniejących rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich;
- wymianę parapetów zewnętrznych;
- naprawę kominów;
- ukształtowanie chodnika przy zachodnim wejściu do budynku,
- naprawę opaski wokół budynku;
- montaż pompy ciepła z armaturą;
- wykonanie instalacji zasilania instalacji sanitarnych - pompy ciepła;
c) w odniesieniu do budynku przy ulicy Głównej 20 w miejscowości Lgota Mała:
- wymiana drzwi zewnętrznych – wejście oraz sala główna;
- wymiana drzwi wewnętrznych między zapleczem a salą główną;
- wykonanie tynku na elewacji;
- remont schodów zewnętrznych;
- docieplenie stropu;
- wykonanie kanałów wentylacyjnych w sali i wiatrołapie;
- wymiana parapetów wewnętrznych;
- zamurowanie okienka podawczego;
- remont ścian wiatrołapu i sali głównej;
- podwieszenie i remont sufitu w sali głównej;
- wykonanie oświetlenia w sali głównej i wiatrołapie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa dla budynku przy ulicy Andrzeja Kmicica 1 w miejscowości Kruszyna, dokumentacja projektowa dla budynku przy ulicy Andrzeja Kmicica 5 w miejscowości Kruszyna, dokumentacja projektowa dla budynku przy ulicy Głównej 20 w miejscowości Lgota Mała oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Kompletna dokumentacja jest dostępna na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Więcej informacji w pkt. 5 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45261300-7 - Kładzenie zaprawy i rynien
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2014740,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2939700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2014740,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Z.P.H.U. Mar-Bud Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732908718
7.3.3) Ulica: Bór 143/157
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-202
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2014740,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Adaptacja pomieszczeń szkolnych" w ramach projektu pn.: "Mechanik przyszłości"
- Wykonanie remontu klatek schodowych w budynku szkoły.
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Juliusza Słowackiego w Białymstoku
- ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU LO W KOLE W RAMACH DWÓCH ZADAŃ: 1) WYKONANIE INSTALACJI WODOCIĄGOWEJ 2) REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO W KOLE
- Dostosowanie do potrzeb mieszkańców Gminy Stąporków oferty spędzania wolnego czasu z podziałem na części
- Rozwój turystyki nad Jeziorem Miejskim w Ostrowie Lubelskim
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.