Ogłoszenie z dnia 2024-02-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00100260/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-09
- 2024/BZP 00100262/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-09
- 2024/BZP 00217286/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-23
- 2024/BZP 00235098/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-07
- 2024/BZP 00237149/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-08
- 2024/BZP 00257809/01 - Wynik z dnia 2024-03-25
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa ścieżki terenowo- rowerowej typu „Cross Country” wraz z zagospodarowaniem terenu, niezbędną infrastrukturą techniczną, niezbędnymi obiektami budowlanymi i obiektami małej architektury
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA POLANICA-ZDRÓJ
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717941
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Jarosława Dąbrowskiego 3
1.4.2.) Miejscowość: Polanica-Zdrój
1.4.3.) Kod pocztowy: 57-320
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kancelariadskp.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.polanica.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00225415
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-02-29
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00100260
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.6. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej Przed zmianą:
1. W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pomocą środka komunikacji elektronicznej, tj.
platformy do elektronicznej obsługi zamówień publicznych Zamawiającego dostępnej pod adresem: https://polanica.logintrade.net.
2. Wykonawca zobowiązany jest składać wszystkie dokumenty (oferty oraz oświadczenia) pod rygorem nieważności opatrzone
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu oferty przez Wykonawcę, jest jego prawidłowe złożenie na Platformie
dostępnej pod adresem https://polanica.logintrade.net w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym
postępowaniem. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na platformie.
Wykonawca posiadający konto na Platformie zakupowej https://polanica.logintrade.net ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany,
wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w
pozostałych obszarach.
5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu,
opisane zostały w Instrukcji korzystania z Platformy na: https://polanica.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html.
6. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być
zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 17 października 2018 r. w sprawie użycia
środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i przechowywania
dokumentów elektronicznych oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich
może żądać zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
7. Regulamin korzystania z Platformy zakupowej znajduje się pod adresem:
https://polanica.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html.
8. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, wskazanych w SWZ.
Po zmianie:
1. W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pomocą środka komunikacji elektronicznej, tj.
platformy do elektronicznej obsługi zamówień publicznych Zamawiającego dostępnej pod adresem: https://polanica.logintrade.net.
2. Wykonawca zobowiązany jest składać wszystkie dokumenty (oferty oraz oświadczenia) pod rygorem nieważności opatrzone
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu oferty przez Wykonawcę, jest jego prawidłowe złożenie na Platformie
dostępnej pod adresem https://polanica.logintrade.net w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym
postępowaniem. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na platformie.
Wykonawca posiadający konto na Platformie zakupowej https://polanica.logintrade.net ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany,
wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w
pozostałych obszarach.
5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu,
opisane zostały w Instrukcji korzystania z Platformy na: https://polanica.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html.
6. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być
zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 17 października 2018 r. w sprawie użycia
środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i przechowywania
dokumentów elektronicznych oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich
może żądać zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
7. Regulamin korzystania z Platformy zakupowej znajduje się pod adresem:
https://polanica.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html.
8. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, wskazanych w SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia określonego w niniejszej SWZ mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego, dotyczące:
1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym tzn.
a) Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, co w przypadku wykonawców mających siedzibę na terenie Rzeczypospolitej Polskiej (RP) oznacza, że są wpisani do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów tzn.
a) ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE
1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej tzn.
a) Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 3.000.000,00 PLN [słownie: trzy miliony zł] w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
b) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest UBEZPIECZONY OD ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną, co najmniej: 3.000.000,00 PLN [słownie: trzy miliony zł].
1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej tzn.
a) Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej, jeżeli wykaże:
Wykonanie (zakończenie) w okresie ostatnich pięciu lat przed rozpoczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej [2] dwa zamówienia polegające na wykonaniu robót budowlanych w zakresie budowy ścieżki terenowo rowerowej typu „cross country” singletrack dla potrzeb dyscypliny XC o wartości nie mniejszej niż 2.000.000,00 PLN brutto [dwa miliony zł] każda.
Powyższy warunek będzie spełniony, jeśli dany wykonawca wykonywał wszystkie roboty. Oznacza to, że w przypadku powoływania się wykonawcy na zasoby innego podmiotu lub udział w konsorcjum, podmiot ten musi wykazać wykonanie wszystkich robót. Jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał 1 robotę, a drugi podmiot wykaże także 1 robotę, to warunek nie będzie spełniony.
Wykonanie co najmniej 1 dokumentacji projektowej technicznej lub wykonawczej oraz robót budowlanych w zakresie budowy toru rowerowego typu „pump track” o nawierzchni bitumicznej o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł [sto tysięcy zł] każda w ramach jednego zamówienia (zgodnie z SST 16).
b) Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli ustanowi do kierowania pracami:
KIEROWNIKA BUDOWY, posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi. Kierownik budowy musi posiadać doświadczenie polegające na kierowaniu robotami przy budowie min. 3 pumptracków (zgodnie z SST 16).
KIEROWNIKA ROBÓT DROGOWYCH posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń do kierowania robotami drogowymi. Kierownik robót drogowych musi posiadać min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami (zgodnie z SST 16)
KIEROWNIKA ROBÓT ELEKTRYCZNYCH posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń do kierowania robotami tj. sieci, instalacje i urządzenia elektryczne i elektroenergetyczne wraz z instalacjami i urządzeniami teletechnicznymi.
KIEROWNIKA ROBÓT SANITARNYCH posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń do kierowania robotami tj. sieci i instalacje wodociągowe i kanalizacyjne.
Kierownik budowy i kierownicy robót muszą być członkami okręgowej izby inżynierów budownictwa (i mieć aktualne zaświadczenie z tej izby). Muszą posiadać ww. uprawnienia lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa.
W przypadku oferty wspólnej wykonawców warunek można spełnić łącznie.
c) Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że sam posiada i/lub dysponuje w razie potrzeby następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi, zgodnie z ustawą Prawo budowlane, uprawnienia do projektowania w specjalności:
architektonicznej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia (min. 1 osoba) - Projektant projektu technicznego lub wykonawczego w zakresie PUMP TRAC. Projektant musi posiadać doświadczenie polegające na zaprojektowaniu co najmniej 3 torów rowerowych typu „pump track”, które zostały poprawnie zrealizowane na podstawie tych projektów (zgodnie z SST 16). Minimalny staż projektowy 36 miesięcy.
Uwagi:
Staż projektowy ustala się licząc miesiące kalendarzowe łącznie z miesiącem oraz rokiem uzyskana uprawnień do dnia złożenia oferty włącznie.
W przypadku legitymowania się uprawnieniami wydanymi na podstawie przepisów poprzednio obowiązujących zakres uprawnień powinien odpowiadać ww. specjalnościom.
Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia określonego w niniejszej SWZ mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego, dotyczące:
1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym tzn.
a) Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, co w przypadku wykonawców mających siedzibę na terenie Rzeczypospolitej Polskiej (RP) oznacza, że są wpisani do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów tzn.
a) ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE
1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej tzn.
a) Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 3.000.000,00 PLN [słownie: trzy miliony zł] w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
b) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest UBEZPIECZONY OD ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną, co najmniej: 3.000.000,00 PLN [słownie: trzy miliony zł].
1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej tzn.
a) Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej, jeżeli wykaże:
Wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed rozpoczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej [2] dwa zamówienia polegające na wykonaniu robót budowlanych w zakresie budowy ścieżki terenowo rowerowej typu „cross country” lub singletrack lub bike park o długości co najmniej 9 km łącznie.
Powyższy warunek będzie spełniony, jeśli dany wykonawca wykonywał wszystkie roboty. Oznacza to, że w przypadku powoływania się wykonawcy na zasoby innego podmiotu lub udział w konsorcjum, podmiot ten musi wykazać wykonanie wszystkich robót. Jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał 1
robotę, a drugi podmiot wykaże także 1 robotę, to warunek nie będzie spełniony.
Wykonanie co najmniej 1 dokumentacji projektowej technicznej lub wykonawczej oraz robót budowlanych w zakresie budowy toru rowerowego typu „pump track” o nawierzchni bitumicznej o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł [sto tysięcy zł] każda w ramach jednego zamówienia (zgodnie z SST 16).
b) Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli ustanowi do kierowania pracami:
KIEROWNIKA BUDOWY, posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi. Kierownik budowy musi posiadać doświadczenie polegające na kierowaniu robotami przy budowie min. 3 pumptracków (zgodnie z SST 16).
KIEROWNIKA ROBÓT DROGOWYCH posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń do kierowania robotami drogowymi. Kierownik robót drogowych musi posiadać min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami (zgodnie z SST 16)
KIEROWNIKA ROBÓT ELEKTRYCZNYCH posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń do kierowania robotami tj. sieci, instalacje i urządzenia elektryczne i elektroenergetyczne wraz z instalacjami i urządzeniami teletechnicznymi.
KIEROWNIKA ROBÓT SANITARNYCH posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń do kierowania robotami tj. sieci i instalacje wodociągowe i kanalizacyjne.
Kierownik budowy i kierownicy robót muszą być członkami okręgowej izby inżynierów budownictwa (i mieć aktualne zaświadczenie z tej izby). Muszą posiadać ww. uprawnienia lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa.
W przypadku oferty wspólnej wykonawców warunek można spełnić łącznie.
c) Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że sam posiada i/lub dysponuje w razie potrzeby następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi, zgodnie z ustawą Prawo budowlane, uprawnienia do projektowania w specjalności:
architektonicznej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia (min. 1 osoba) - Projektant projektu technicznego lub wykonawczego w zakresie PUMP TRAC. Projektant musi posiadać doświadczenie polegające na zaprojektowaniu co najmniej 3 torów rowerowych typu „pump track”, które zostały poprawnie zrealizowane na podstawie tych projektów (zgodnie z SST 16). Minimalny staż projektowy 36 miesięcy.
Uwagi:
Staż projektowy ustala się licząc miesiące kalendarzowe łącznie z miesiącem oraz rokiem uzyskana uprawnień do dnia złożenia oferty włącznie.
W przypadku legitymowania się uprawnieniami wydanymi na podstawie przepisów poprzednio obowiązujących zakres uprawnień powinien odpowiadać ww. specjalnościom.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-03-05 12:00
Po zmianie:
2024-03-07 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-03-05 13:00
Po zmianie:
2024-03-07 13:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-04-03
Po zmianie:
2024-04-05
INNE PRZETARGI POLANICA-ZDRÓJ
więcej: przetargi POLANICA-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu do sali doświadczania świata obejmująca jego instalację i rozmieszczenie w ramach projektu pn.: "Akademia Przedszkolaka w ZPE-T w Bobrowie".
- Termomodernizacja części mieszkalnej budynku szkoły w Sadurkach
- Utworzenie 24 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w Gminnym Klubie Malucha pod adresem: Tyble 50A, 98 - 420 Sokolniki
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ NA BUDOWĘ BUDYNKÓW MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH PRZY UL. WOŁYŃSKIEJ W RZESZOWIE WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ DLA I ETAPU INWESTYCJI
- Zaprojektowanie i rozbudowa SUW Jordanów Śląski wraz z magistralą wodociągową zasilającą zbiorniki wyrównawcze wieżowe podziemne, rozbudowa sieci wodociągowej oraz wykonanie kanalizacji sanitarnej .
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Olszewnicy Starej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.