eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skarżysko KościelnePrzebudowa szybu windowego wraz z dostawą i montażem windy w budynku Urzędu Gminy w Skarżysku Kościelnym.



Ogłoszenie z dnia 2024-02-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa szybu windowego wraz z dostawą i montażem windy w budynku Urzędu Gminy w Skarżysku Kościelnym.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Skarżysko Kościelne

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010168

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościelna 2a

1.5.2.) Miejscowość: Skarżysko Kościelne

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-115

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 412714466

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@skarzysko.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skarzysko.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-093ef291-2547-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa szybu windowego wraz z dostawą i montażem windy w budynku Urzędu Gminy w Skarżysku Kościelnym.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-093ef291-2547-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00225445

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00065416/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa szybu windowego wraz z dostawą i montażem windy w budynku Urzędu Gminy w Skarżysku Kościelnym

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00312064

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: In.III.271.18.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 284552 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Głównym celem wykonania zamówienia jest dostosowanie budynku Urzędu Gminy do wymagań dotyczących dostępu osób niepełnosprawnych na drugą kondygnację budynku.
• Wykonanie projektu budowlanego -wykonawczego wraz z wymaganymi opiniami, uzgodnieniami – opracowany w formie dokumentacji technicznej, niezbędnej do uzyskania pozwolenia na budowę uzyskania koniecznych decyzji, opinii uzgodnień zabudowy dźwigu osobowego z adaptacją istniejącego szybu windowego przez oso-bę posiadającą wymagane prawem uprawnienia budowlane.
• Uzyskania wymaganych prawem zgód na realizację prac określonych w projekcie. Uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę
• Wykonanie prac budowlanych na podstawie opracowanego projektu budowlanego.
Roboty budowlane zabudowy dźwigu osobowego obejmować będą:
• Wykucia w istniejącym szybie otworów drzwiowych z ewentualnym wykonaniem nadproży.
• Wykonania prac adaptacyjnych szybu windowego polegających między innymi na oczyszczeniu podszybia, otynkowaniu szybu i umalowaniu farbą niepylącą od wewnątrz.
• Montażu instalacji oświetleniowej szybu.
• Zaprojektowaniu i wykonaniu instalacji elektrycznej zasilającej dźwig.
• Wykucie bruzd i ułożenie okablowania i rozdzielnic.
• Montaż urządzenia dźwigowego
• Montaż kaset wezwań na przystankach i piętrowskazywaczy.
• Montaż przewodów niskoprądowych na potrzeby systemu komunikacji alarmowej.
• Uzupełnienie tynków wewnętrznych i uszkodzonych posadzek
• Uzupełnienie malowania po naprawie tynków.
• Wywiezienie i utylizacja gruzu powstałego podczas prac.
• Uruchomienie windy i przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi dźwigu.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączony Pogram Funkcjonalno- Użytkowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42416100-6 - Windy

45313000-4 - Instalowanie wind i ruchomych schodów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 335790 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 350550 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 335790,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LIFTPROJEKT Rafalik Spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252720357

7.3.3) Ulica: Pawia 51/72,

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-784

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 335790,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.