Og³oszenie z dnia 2022-06-27
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00178594/01 - Og³oszenie z dnia 2022-05-26
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Materia³y szewne i siatki chirurgiczne
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szpital Miejski nr 4 w Gliwicach sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 242995277
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Zygmunta Starego 20
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: e.kanigowska@szpital4.gliwice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpital4.gliwice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital4_gliwice1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Materia³y szewne i siatki chirurgiczne2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-97c098cf-dcdc-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00225448
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00178594/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 61-P-22
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Okresowe dostawy materia³ów szewnych i siatek chirurgicznych4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33141100-1 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwi±zki
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 31853,94 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Okresowe dostawy materia³ów szewnych i siatek chirurgicznych4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33141100-1 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwi±zki
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 87175,80 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Okresowe dostawy materia³ów szewnych i siatek chirurgicznych4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33141100-1 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwi±zki
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 58498,50 PLN
Czê¶æ 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Okresowe dostawy materia³ów szewnych i siatek chirurgicznych4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33141100-1 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwi±zki
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 25549,23 PLN
Czê¶æ 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Okresowe dostawy materia³ów szewnych i siatek chirurgicznych4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33141100-1 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwi±zki
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 502271,54 PLN
Czê¶æ 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Okresowe dostawy materia³ów szewnych i siatek chirurgicznych4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33141100-1 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwi±zki
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 15075 PLN
Czê¶æ 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Okresowe dostawy materia³ów szewnych i siatek chirurgicznych4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33141100-1 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwi±zki
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 4262,20 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 33101,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 33101,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33101,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AESCULAP Chifa Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 788-00-08-829
7.3.3) Ulica: ul. Tysi±clecia 14
7.3.4) Miejscowo¶æ: Nowy Tomy¶l
7.3.5) Kod pocztowy: 64-300
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-09
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 33101,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 82366,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 82366,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82366,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JOHNSON & JOHNSON Poland Sp. z o.o.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 113-00-20-467
7.3.3) Ulica: ul. I³¿ecka 24
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-135
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JOHNSON & JOHNSON POLAND SP. Z O.O.
jakie przetargi wygra³a firma
JOHNSON & JOHNSON POLAND SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-09
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 82366,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Brak ofert
Czê¶æ 4
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Brak ofert
Czê¶æ 5
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 5)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Brak ofert
Czê¶æ 6
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 6)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Cena ofertowa przekracza kwoty planowanej - Zamawiaj±cy nie podwy¿szy³ kwoty
Czê¶æ 7
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 7)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Brak ofert
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- 4WOG-1200.2712.104.2024 Roboty budowlane: Naprawa systemu wentylacji w budynku nr 6 Bytom.
- Dostawy artyku³ów ¿ywno¶ciowych do Zespo³u Szkolno Przedszkolnego nr 15 w Gliwicach.
- Ochorna obiektów zarz±dzanych przez MZUK Gliwice
- Dostawa mineralizatora mikrofalowego
- DZ/0270/ZP-27/2024 Ubezpieczenie zdrowotne dla pracowników: Sieæ Badawcza £ukasiewicz - Górno¶l±ski Instytut Technologiczny
- Dostawa miêsa, wêdlin i drobiu do sto³ówki Internatu w Zespole Szkó³ Techniczno-Informatycznych w Gliwicach w 2025 roku
wiêcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostaw± nici chirurgicznych wch³anialnych i niewch³anialnych oraz innych materia³ów wykorzystywanych na Bloku Operacyjnym (z podzia³em na 14 zadañ)
- "Dostawa opatrunków i materia³ów szewnych do Apteki Szpitalnej na potrzeby "Pro-Medica" w E³ku Sp. z o.o.
- Produkty lecznicze.
- Kupno - powy¿ej 750 000 euro.
- Produkty lecznicze: 420 085 euro, odczynniki: 56 835 euro, ¶rodki antyseptyczne i dezynfekcyjne: 22 240 euro, cement: 14 426 euro.
- produkty lecznicze: 681 669.42 EURO, odczynniki: 104642.30 EURO, ¶rodki antyseptyczne i dezynfekcyjne 46628.69 EURO, cementy 24176.57 EURO.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.