Ogłoszenie z dnia 2024-02-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00260902/01 - Wynik z dnia 2024-03-26
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Naprawa dróg o nawierzchniach gruntowych i żwirowych w gminie Morąg w 2024 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MORĄG
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Morągu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743580
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 9
1.5.2.) Miejscowość: Morąg
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 897572231
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@morag.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.morag.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Naprawa dróg o nawierzchniach gruntowych i żwirowych w gminie Morąg w 2024 roku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f09db203-d5fe-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00225545
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028619/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Naprawa mieszanką kruszywa naturalnego do stabilizacji mechanicznej (frakcji 0-31,5mm) dróg gminnych o nawierzchniach gruntowych i żwirowych na terenie Gminy Morąg w 2024 roku
1.1.2 Naprawa mieszanką żwirową (pospółką) dróg gminnych o nawierzchniach gruntowych i żwirowych na terenie Gminy Morąg w 2024 roku
1.1.3 Naprawa gruzem betonowym kruszonym dróg gminnych nawierzchniach gruntowych i żwirowych na terenie Gminy Morąg w 2024 roku.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8942843.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu prowadzona jest zgodnie z postanowieniami
Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30
grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz.
2452). Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż
przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ. Dokumentacja postępowania
jest i w trakcie postępowania będzie upubliczniana na stronie internetowej (zwanej dalej: portalem) pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/894284
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Sposób sporządzenia dokumentów
elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w
Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz
wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452)
2.Szczegóły dot. wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej określone są w rozdziałach 16 i 18
SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe zasady dotyczące RODO- rozdział 43 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe zasady dotyczące RODO- rozdział 43 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: KI.271.4.2024.DL
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest naprawa mieszanką kruszywa naturalnego do stabilizacji mechanicznej (frakcji 0-31,5mm) dróg gminnych o nawierzchniach gruntowych i żwirowych na terenie Gminy Morąg w 2024 roku. Zamówienie będzie polegało na dowiezieniu kruszywa naturalnego do stabilizacji mechanicznej (frakcji 0-31,5mm) we wskazane miejsca na drodze w obrębie gminy Morąg a następnie wbudowanie tego kruszywa w miejscach, gdzie występują wyboje, koleiny czy zaniżenia.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
Mieszankę kruszywa naturalnego 0-31,5mm rozłożoną w remontowanych miejscach należy wyrównać do profilu drogi oraz zagęścić walcem lub zagęszczarką wibracyjną. Mieszanka powinna nadawać się do budowy i naprawy nawierzchni żwirowych tj. jej krzywa uziarnienia powinna mieścić się granicach krzywych obszarów dobrego uziarnienia określonych w specyfikacjach technicznych dla nawierzchni żwirowych. Rysunek uziarnienia mieszanki zawiera Załącznik nr 9 do niniejszej specyfikacji. Ponadto kruszywo powinno pochodzić z legalnie działających żwirowni. W przypadku wątpliwości, co do jakości kruszywa Zamawiający może zlecić jego przebadanie pod kątem przydatności do remontu nawierzchni żwirowych a w przypadku, gdy kruszywo to nie będzie spełniało wymagań określonych w specyfikacjach technicznych, Zamawiający zastrzega, że może odmówić zapłaty za wbudowaną partię kruszywa.
Zakres zamówienia obejmuje remont cząstkowy mieszanką kruszywa naturalnego 0-31,5mm w ilości 1000 ton, przy czym realizacja zamówienia odbywać się będzie w partiach po około 18 do 108 ton jednorazowo na wskazaną drogę.
Dla partii mieszanki kruszywa naturalnego 0-31,5mm o ilości do 108 ton remont należy wykonać maksymalnie w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Dla mieszanki kruszywa naturalnego 0-31,5mm od 108 do 216 ton remont należy wykonać maksymalnie w ciągu 96 godzin od momentu zgłoszenia. Przy ewentualnie większych ilościach należy postępować analogicznie (czyli dla ilości do 108 Ton mieszanki/maks. 48 godzin na wykonanie).
Realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie, w zależności od aktualnych potrzeb, na podstawie zamówień telefonicznych bądź pisemnych, w których określona zostanie ilość kruszywa w tonach oraz miejsce remontu. Po wykonaniu zleconej części zamówienia wykonany remont należy zgłosić to do odbioru. Do składanej faktury częściowej należy dołączyć protokół odbioru wykonanych prac w którym wyszczególniona będzie ilość dowiezionej i wbudowanej pospółki. Ilość dowiezionej i wbudowanej mieszanki kruszywa naturalnego 0-31,5mm będzie określana na podstawie dołączonych do protokołów odbioru prac dokumentów WZ określających wagę netto poszczególnych kursów.
W składanej ofercie należy podać cenę brutto za remont cząstkowy mieszanką kruszywa naturalnego 0-31,5mm w ilości 1000 ton oraz cenę jednostkową za 1 tonę.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w SWZ, Załączniku nr 7 do SWZ tj. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), Załączniku nr 9 do SWZ, formularzu cenowym i wzorze/projekcie umowy.
Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), SWZ wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie umowy a także zgodnie z obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Jeżeli specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie -zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 3-5 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.
Pozostałe zapisy dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i rozwiązań równoważnych z uwagi na ograniczoną ilość słów zawarte są w rozdziale 3 SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp:
- w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy zamówienia, polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o których mowa w rozdziale 3 ust. 3.3 SWZ tj. naprawa mieszanką kruszywa naturalnego do stabilizacji mechanicznej (frakcji 0-31,5mm) dróg gminnych o nawierzchniach gruntowych i żwirowych.
2. Wartość zamówienia powtórzonego zostanie ustalona po negocjacjach z wykonawcą, wybranym w niniejszym postępowaniu,
3. Wartość szacunkowa zamówień, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp wynosi
a) dla zadania Nr 1 – 37 804,88 zł netto.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu
oceny ofert zawarty jest w Rozdziale 26 SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na zgłoszenie awaryjne
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest naprawa mieszanką żwirową (pospółką) dróg gminnych o nawierzchniach gruntowych i żwirowych na terenie Gminy Morąg w 2024 roku. Zamówienie będzie polegało na dowiezieniu kruszywa naturalnego (pospółki) we wskazane miejsca na drodze w obrębie gminy Morąg a następnie wbudowanie tego kruszywa w miejscach, gdzie występują wyboje, koleiny czy zaniżenia.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
Przedmiotem zamówienia jest naprawa mieszanką żwirową (pospółką) dróg gminnych o nawierzchniach gruntowych i żwirowych na terenie Gminy Morąg w 2024 roku. Zamówienie będzie polegało na dowiezieniu kruszywa naturalnego (pospółki) we wskazane miejsca na drodze w obrębie gminy Morąg a następnie wbudowanie tego kruszywa w miejscach, gdzie występują wyboje, koleiny czy zaniżenia.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
Pospółkę rozłożoną w remontowanych miejscach należy wyrównać do profilu drogi oraz zagęścić walcem lub zagęszczarką wibracyjną. Pospółka powinna nadawać się do budowy i naprawy nawierzchni żwirowych tj. jej krzywa uziarnienia powinna mieścić się granicach krzywych obszarów dobrego uziarnienia określonych w specyfikacjach technicznych dla nawierzchni żwirowych. Tablica taka określająca skład ramowy optymalnej mieszanki żwirowej stanowi Załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji. Ponadto kruszywo powinno pochodzić z legalnie działających żwirowni. W przypadku wątpliwości, co do jakości kruszywa Zamawiający może zlecić jego przebadanie pod kątem przydatności do remontu nawierzchni żwirowych a w przypadku, gdy kruszywo to nie będzie spełniało wymagań określonych w specyfikacjach technicznych, Zamawiający zastrzega, że może odmówić zapłaty za wbudowaną partię kruszywa.
Zakres zamówienia obejmuje remont cząstkowy mieszanką żwirową (pospółką) w ilości 1200 ton, przy czym realizacja zamówienia odbywać się będzie w partiach po około 18 do 108 ton jednorazowo na wskazaną drogę.
Dla partii mieszanki żwirowej (pospółki) o ilości do 108 ton remont należy wykonać maksymalnie w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Dla partii mieszanki żwirowej (pospółki) od 108 do 216 ton remont należy wykonać maksymalnie w ciągu 96 godzin od momentu zgłoszenia. Przy ewentualnie większych ilościach należy postępować analogicznie (czyli dla ilości do 108 Ton mieszanki/maks. 48 godzin na wykonanie).
Realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie, w zależności od aktualnych potrzeb, na podstawie zamówień telefonicznych bądź pisemnych, w których określona zostanie ilość kruszywa w tonach oraz miejsce remontu. Po wykonaniu zleconej części zamówienia wykonany remont należy zgłosić to do odbioru. Do składanej faktury częściowej należy dołączyć protokół odbioru wykonanych prac w którym wyszczególniona będzie ilość dowiezionej i wbudowanej pospółki. Ilość dowiezionej i wbudowanej pospółki będzie określana na podstawie dołączonych do protokołów odbioru prac dokumentów WZ określających wagę netto poszczególnych kursów.
W składanej ofercie należy podać cenę brutto za remont cząstkowy mieszanką żwirową (pospółką) w ilości 1200 ton oraz cenę jednostkową za 1 tonę.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w SWZ, Załączniku nr 7 do SWZ tj. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), Załączniku nr 8 do SWZ, formularzu cenowym i wzorze/projekcie umowy.
Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), SWZ wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie umowy a także zgodnie z obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Jeżeli specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie -zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 3-5 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia .
Pozostałe zapisy dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i rozwiązań równoważnych z uwagi na ograniczoną ilość słów zawarte są w rozdziale 3 SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp:
- w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy zamówienia, polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o których mowa w rozdziale 3 ust. 3.3 SWZ tj. naprawa mieszanką żwirową (pospółką) dróg gminnych o nawierzchniach gruntowych i żwirowych.
2. Wartość zamówienia powtórzonego zostanie ustalona po negocjacjach z wykonawcą, wybranym w
niniejszym postępowaniu,
3. Wartość szacunkowa zamówień, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp wynosi
a) dla zadnia Nr 2 – 19 512,20 zł netto
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu
oceny ofert zawarty jest w Rozdziale 26 SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na zgłoszenie awaryjne
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest naprawa gruzem betonowym kruszonym dróg gminnych o nawierzchniach gruntowych i żwirowych na terenie Gminy Morąg w 2024 roku. Zamówienie będzie polegało na dowiezieniu gruzu betonowego we wskazane miejsca na drodze w obrębie gminy Morąg a następnie wbudowanie tego gruzu w miejscach, gdzie występują wyboje, koleiny czy zaniżenia.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
Przedmiotem zamówienia jest naprawa gruzem betonowym kruszonym dróg gminnych o nawierzchniach gruntowych i żwirowych na terenie Gminy Morąg w 2024 roku. Zamówienie będzie polegało na dowiezieniu gruzu betonowego we wskazane miejsca na drodze w obrębie gminy Morąg a następnie wbudowanie tego gruzu w miejscach, gdzie występują wyboje, koleiny czy zaniżenia.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
Materiał w remontowanych miejscach należy wyrównać do profilu drogi oraz zagęścić walcem stalowym lub zagęszczarką wibracyjną. Gruz powinien mieć frakcję od 0 do 63 mm. Dostarczony materiał musi być dopuszczony do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania.
Gruz betonowy kruszony powinien być wolny od elementów szkodliwych dla środowiska (azbestu, popiołu itp.), materiałów odpadowych oraz elementów niebezpiecznych dla użytkowników dróg, tj. metalu, drutu itp. W przypadku, gdy powstanie wątpliwość co do jakości dostarczonego materiału Zamawiający wyznaczy termin wspólnych oględzin, z których zostanie sporządzony protokół. Zamawiający komisyjnie pobierze próbki oraz zleci zbadanie ich przez certyfikowane laboratorium drogowe (na koszt Wykonawcy). W przypadku negatywnego wyniku badań, Zamawiający może żądać wymiany materiału na zgodny z SWZ w wyznaczonym terminie.
Zakres zamówienia obejmuje remont cząstkowy gruzem betonowym kruszonym w ilości 2500 ton, przy czym realizacja zamówienia odbywać się będzie w partiach po ok. 18 ton do 108 ton jednorazowo na wskazaną drogę.
Dla partii gruzu o ilości do 108 ton remont należy wykonać maksymalnie w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Dla partii gruzu powyżej 108 ton do 216 ton remont należy wykonać maksymalnie w ciągu 96 godzin od momentu zgłoszenia. Przy ewentualnie większych ilościach należy postępować analogicznie (czyli dla ilości do 108 Ton gruzu/maks. 48 godzin na wykonanie).
Realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie, na podstawie zamówień telefonicznych bądź pisemnych, w których określona zostanie ilość gruzu w tonach oraz miejsce remontu. Po wykonaniu zleconej części zamówienia wykonany remont należy zgłosić to do odbioru. Do składanej faktury częściowej należy dołączyć protokół odbioru wykonanych prac w którym wyszczególniona będzie ilość dowiezionego i wbudowanego gruzu na podstawie dołączonych do protokołów odbioru prac dokumentów WZ określających wagę netto poszczególnych kursów. Ilość wbudowanego gruzu będzie określana jako iloczyn przewiezionych kursów i średnią ładowność samochodu, przy czym Zamawiający może wyrywkowo skierować na wagę i zważyć przewożony ładunek.
W składanej ofercie należy podać cenę brutto za remont cząstkowy gruzem betonowym kruszonym w ilości 2500 ton oraz cenę jednostkową za 1 tonę.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w SWZ, Załączniku nr 7 do SWZ tj. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), formularzu cenowym i wzorze/projekcie umowy.
Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), SWZ wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie umowy a także zgodnie z obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Jeżeli specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie -zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 3-5 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.
Pozostałe zapisy dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i rozwiązań równoważnych z uwagi na ograniczoną ilość słów zawarte są w rozdziale 3 SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp:
- w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy zamówienia, polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o których mowa w rozdziale 3 ust. 3.3 SWZ tj. naprawa gruzem betonowym kruszonym dróg gminnych o nawierzchniach gruntowych i żwirowych.
2. Wartość zamówienia powtórzonego zostanie ustalona po negocjacjach z wykonawcą, wybranym w
niniejszym postępowaniu,
3. Wartość szacunkowa zamówień, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp wynosi
a) dla zadania Nr 3 – 81 300,81 zł netto
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu
oceny ofert zawarty jest w Rozdziale 26 SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na zgłoszenie awaryjne
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu,
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu.
2. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 112 ustawy Pzp, dotyczące:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
4) Zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
Dla zadania nr 1
4.1 Doświadczenie zawodowe:
a) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał należycie, w jednym roku kalendarzowym co najmniej jedno zadanie odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości, daty i podmiotu na rzecz którego wykonywał. Przez „zadanie odpowiadające rodzajem robót stanowiących przedmiot zamówienia” należy rozumieć:
- prace w których umowna wartość robót dotyczących remontu dróg gruntowych kruszywem (pospółka, tłuczeń, mieszanka kruszywa naturalnego lub gruz kruszony) nie była niższa jak 35 000,00 zł - dopuszcza się sumowanie robót (w jednym roku) celem uzyskania wymaganej kwoty brutto
4.2 Kadra techniczna: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolność techniczna lub zawodowa dla podmiotów występujących wspólnie będzie oceniana łącznie dla wszystkich podmiotów, przy czym warunek określony w lit. a) musi spełniać samodzielnie co najmniej jeden z tych podmiotów.
4.3 Potencjał techniczny: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Dla zadania nr 2
4.1 Doświadczenie zawodowe:
a) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał należycie, w jednym roku kalendarzowym co najmniej jedno zadanie odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości, daty i podmiotu na rzecz którego wykonywał. Przez „zadanie odpowiadające rodzajem robót stanowiących przedmiot zamówienia” należy rozumieć:
- prace w których umowna wartość robót dotyczących remontu dróg gruntowych kruszywem (pospółka, tłuczeń, mieszanka kruszywa naturalnego lub gruz kruszony) nie była niższa jak 20 000,00 zł - dopuszcza się sumowanie robót (w jednym roku) celem uzyskania wymaganej kwoty brutto
4.2 Kadra techniczna: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolność techniczna lub zawodowa dla podmiotów występujących wspólnie będzie oceniana łącznie dla wszystkich podmiotów, przy czym warunek określony w lit. a) musi spełniać samodzielnie co najmniej jeden z tych podmiotów.
4.3 Potencjał techniczny: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Dla zadania nr 3
4.1 Doświadczenie zawodowe:
a) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał należycie, w jednym roku kalendarzowym co najmniej jedno zadanie odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości, daty i podmiotu na rzecz którego wykonywał. Przez „zadanie odpowiadające rodzajem robót stanowiących przedmiot zamówienia” należy rozumieć:
- prace w których umowna wartość robót dotyczących remontu dróg gruntowych kruszywem (pospółka, tłuczeń, mieszanka kruszywa naturalnego lub gruz kruszony) nie była niższa jak 70 000,00 zł - dopuszcza się sumowanie robót (w jednym roku) celem uzyskania wymaganej kwoty brutto
4.2 Kadra techniczna: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolność techniczna lub zawodowa dla podmiotów występujących wspólnie będzie oceniana łącznie dla wszystkich podmiotów, przy czym warunek określony w lit. a) musi spełniać samodzielnie co najmniej jeden z tych podmiotów.
4.3 Potencjał techniczny: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
3. W przypadku podania kwot w walucie obcej, zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na wartość w złotych według średniego kursu NBP dla danej waluty z dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.
4. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp. Zgodnie z art. 110 ust. 2 ustawy Pzp wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie art. 110.
5. Zamawiający przewiduje wykluczenia wykonawców na podstawie art. 109 ust. 1 pkt. 1, 4 i 7 ustawy Pzp.
6. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z im stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
7. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w pkt. 6 niniejszego działu SWZ, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postepowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt. 2 niniejszego działu SWZ.
8. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
9. Pozostałe warunki udziału w postępowaniu opisane są w rozdziale 11 SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której
mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp – wzór stanowi załącznik nr 10 do SWZ. Oświadczenie to
składa wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona. Na podstawie art. 273 ust. 1 ustawy
Pzp, Zamawiający nie żąda przedstawienia dokumentów potwierdzających brak podstaw do
wykluczenia z postępowania w związku z art. 108ust.1 oraz art. 109 ust.1 pkt 1, 4 i 7 ustawy Pzp.
Zamawiający dokona weryfikacji w ww. zakresie na podstawie oświadczenia wstępnego.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych (wzór stanowi załącznik nr 6 do SWZ)
wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości,
daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem
dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności
informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo
ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione
przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej
przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne
dokumenty.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcyzobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego
będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia
tych wykonawców należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i
powinno zawierać w szczególności wskazanie:- postępowania o zamówienie publiczne, którego
dotyczy,- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia
wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,- ustanowionego pełnomocnika oraz
zakresu jego umocowania.2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia składając następujące
dokumenty: a) oświadczenie o ustanowieniu pełnomocnika
do
reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo do
reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
oświadczenie należy dołączyć do oferty w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii, b)
każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa oddzielne
dokumenty wymienione w dziale 13 ust. 1 SWZ w zakresie, w którym każdy z wykonawców
wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, c)
dokumenty, o których mowa w dziale 14 ust.1 pkt i 2 SWZ, winni złożyć wspólnie. d) dokumenty
o których mowa w dziale 14 ust.1 pkt 3 SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie we
własnym imieniu.3. Wszelka korespondencja dokonywana
będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. 4. Wypełniając formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SWZ
w miejscu „nazwa i adres wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia określono we wzorze/projekcie umowy (załącznik nr 4 do SWZ).7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-15 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/894284
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-15 11:05
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawcę:1) wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego
środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz.Urz.UE L
134 z 20.05.2006, str. 1, ze zm.; dalej: rozporządzenie 765/2006) i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca
2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność
i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz.Urz.UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, ze zm.; dalej: rozporządzenie 269/2014)
albo wpisanego na listę na podstawie decyzji
w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00039867/01 z dnia 2024-01-16
2024-01-16 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym
na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 r., poz. 129 ze zm.);
2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy
oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 593 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od
dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z
2023 r., poz. 129 ze zm.);
3) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j.
Dz.U. z 2023 r. poz. 120 ze zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został
wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art.
1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 r., poz. 129 ze zm.).
2. Wykluczenie, o którym mowa w ust. 1, następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust. 1.
3. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie ust. 1, Zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy.
INNE PRZETARGI Z MORĄGA
więcej: przetargi w Morągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wymiana nawierzchni z płyt betonowych wraz z uzupełnieniem kruszywem mineralnym łamanym, z mechanicznym nadaniem spadków podłużnych (DP nr 1120L)
- Remont ulic o nawierzchni bitumicznej na terenie miasta Kalisza w 2025r. z podziałem na dwa rejony
- "Roboty i usługi w zakresie utrzymania dróg w gminie Pszczyna, dla których zarządcą jest Burmistrz Pszczyny"
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.