Ogłoszenie z dnia 2022-06-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00145388/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie budynku DPS w Olsztynie do wymogów p.poż., w zakresie przebudowy inst. hydrantowej,wydzielenia p.poż. klatki schodowej, wykonanie przebudowy inst.sanitarnej, inst. elektroenergetycznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004447867
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Marsz. J. Piłsudskiego 61a
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-449
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 89 534 04 14
1.5.8.) Numer faksu: 89 534 05 38
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mopsolsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mopsolsztyn.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.olsztyn.eu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostosowanie budynku DPS w Olsztynie do wymogów p.poż., w zakresie przebudowy inst. hydrantowej,wydzielenia p.poż. klatki schodowej, wykonanie przebudowy inst.sanitarnej, inst. elektroenergetycznej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50df1ac1-cc3e-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00225604
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025237/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Dostosowanie budynku DDPS przy ul. E. Plater 13 w Olsztynie do wymogów P.poż w zakresie przebudowy instalacji hydrantowej i wydzielenia P.poż klatki schodowej.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00145388/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MOPS.DZPiI.261.24.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 155609,78 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie budynku DPS w Olsztynie do wymogów p.poż., w zakresie przebudowy instalacji hydrantowej i wydzielenia p.poż. klatki schodowej, poprzez wykonanie przebudowy instalacji sanitarnej, instalacji elektroenergetycznej oraz remont stolarki drzwiowej i ścian.
2.Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa:
1)Projekt architektoniczno-budowlany,
2)Projekt zagospodarowania terenu,
3)Projekt techniczny branży instalacyjno-sanitarnej,
4)Przedmiar robót (opracowanie pomocnicze),
5)Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
6)Pismo Urzędu Miasta Olsztyna Wydział Urbanistyki i Architektury z dnia 21 marca 2022r.
3.Zakres prac do wykonania obejmuje:
a/ branża sanitarna:
- roboty demontażowe
- montaż instalacji hydrantowej
- montaż szafek hydrantowych z wyposażeniem
- włączenie do istniejącej instalacji
- próby szczelności instalacji
- próby wydajności hydrantów
- przesunięcie grzejnika, zlewu wraz z instalacją
- roboty towarzyszące
- wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki
b/ branża ogólnobudowlana
- roboty rozbiórkowe
- montaż drzwi stalowych wewnętrznych, przeciwpożarowych o klasie odporności EI60S200 oraz EI30S200. Drzwi powinny być dymoszczelne, bezprogowe
i wyposażone w samozamykacz
- montaż drzwi stalowych wewnętrznych pełnych, bezprogowych
- wymiana nadproży
- roboty towarzyszące /tynkarsko-malarskie/
- wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki
c/ branża elektroenergetyczna
- przesunięcie: instalacji centrali p.poż., czujników ruchu, gniazda inst. elektrycznej
- montaż opraw oświetlenia awaryjnego
- montaż przewodów YDYżo 3x1,5 układanych p.t.
- montaż wyłączników nadprądowych B10/1 6kA, rozbudowa rozdzielnic
- pomiary, uruchomienie
- roboty towarzyszące / wykucie i zaprawianie bruzd, wykonanie przejść p.poż., roboty szpachlarsko-malarskie
-wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki
4.Przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o dokumentację postępowania, tj. dokumentację sporządzoną i udostępnioną Wykonawcom przez Zamawiającego na potrzeby przeprowadzenia niniejszego postępowania, obejmującą w szczególności specyfikację warunków zamówienia, zwaną dalej „SWZ”, wraz z załącznikami do niej, tj. dokumentacją techniczną, oraz wszelkimi zmianami i dodatkowymi ustaleniami wynikłymi w trakcie prowadzonej procedury stanowiącymi integralną część SWZ.
5.Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów jeśli są użyte w dokumentacji postępowania, są podane przykładowo i określają jedynie minimalne, oczekiwane parametry użytkowe
i jakościowe oraz wymagany ich standard i wygląd, mogą być zastąpione przez inne równoważne lub lepsze, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 101 ust. 5 Ustawy Pzp, należy do Wykonawcy.
6.Stosownie do treści art. 102 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że wymagania, o których mowa w przywołanym przepisie, zostały ujęte w specyfikacji technicznej wykonania
i odbioru robót, stanowiących załącznik od SWZ.
7.Wymagania dotyczące robót:
7.1.wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż.
7.2.użyte materiały i urządzenia powinny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, powinny posiadać odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie oraz zapewnić sprawność eksploatacyjną.
8.Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia:
8.1.Prace remontowe będą prowadzone w budynku Dziennego Domu Pomocy dla Osób Niepełnosprawnych ul. E. Plater 13 w Olsztynie w lokalu użyteczności publicznej, który zaprzestaje swojej działalności na czas prowadzenia robót.
8.2.Prace remontowe mogą być prowadzone w dniach i godzinach ustalonych między Zamawiającym a Wykonawcą w zależności od potrzeb Wykonawcy.
8.3.Wykonawca w toku prowadzonych prac zobowiązany jest do zachowania porządku
w miejscu objętym pracami, utrzymywania na bieżąco czystości, usuwania po zakończeniu prac odpadów, zachowania zasad bezpieczeństwa oraz obowiązującego w danym czasie reżimu sanitarnego. Pracownicy nie powinni przemieszczać się po budynku bez potrzeby.
8.4.Wykonawca może korzystać z dostępu do energii elektrycznej i bieżącej wody w budynku. Wysokość kosztów, poniesionych z tego tytułu przez Wykonawcę, zostanie określona na podstawie odczytów liczników dokonanych podczas przekazania placu budowy i odbioru końcowego robót. Koszty za media w trakcie prowadzonych prac będą po stronie Wykonawcy.
8.5.Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia powierzchni użytkowej, która nie podlega remontowi, a w przypadku zniszczenia dokona naprawy szkody.
8.6.Wykonawca zobowiązany jest przygotować i wykonać zaplecze magazynowe do przetrzymywania materiałów i narzędzi. Placówka nie posiada pomieszczeń z przeznaczeniem na magazyn dla Wykonawcy.
9.Wymagania stawiane Wykonawcy:
9.1.Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia;
9.2.Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości i rękojmi za wady wykonanych robót budowlanych w wymiarze co najmniej 3 lat, licząc od dnia podpisania przez strony protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy, co będzie podlegało ocenie przez Zamawiającego jako jedno z kryteriów oceny ofert, które zostało szczegółowo opisane
w rozdziale XX. W okresie gwarancji i rękojmi wszelkie naprawy lub wymiany, objęte gwarancją lub rękojmią, dokonywane są w ramach wynagrodzenia umownego.
9.3.Wykonawca ustanowi kierownika budowy oraz kierowników robót branżowych, osoby nadzorujące roboty, które posiadające odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje zawodowe, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
9.4.Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia nie mniejszą niż wartość całkowita przedmiotu zamówienia oraz utrzymanie tego ubezpieczenia do czasu zakończenia i odbioru prac przez Zamawiającego.
9.5.Wykonawca dołoży należytej staranność przy realizacji zamówienia, roboty wykona zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych.
9.6.Wymaga się spełnienia innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa.
10.Warunki realizacji robót budowlanych zostały określone w SWZ i wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31518200-2 - Oświetlenie awaryjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 187171,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 234315,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 187171,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rantech Sp.z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 281499036
7.3.4) Miejscowość: Gutkowo 80A
7.3.5) Kod pocztowy: 11-041
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 187171,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1501N relacji Brąswałd - Dywity na odcinku około 0,95 km
- Likwidacja przełomu w ciągu drogi powiatowej Nr 1464N relacji Klebark Wielki - Patryki od km 8+650 do km 8+800.
- Dostawa owoców i warzyw do DPS Kombatant
- Sukcesywne dostawy akumulatorów samochodowych.
- Dostawa zestawów do operacji przepuklin, laparoskopii i mocowania siatki
- Usługa cateringowa na potrzeby spotkań organizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa części budynku usługowo-mieszkalnego, w celu przystosowania lokalu usługowego, dotąd przedszkola, na żłobek na dz. nr ew. 523 w m. Dąbrowa gm. Kłaj
- Dostosowanie wraz z aranżacją pomieszczeń magazynowych na potrzeby archiwum w Budynku A, Państwowego Instytutu Geologicznego, zlokalizowanego przy ul. Rakowieckiej 4 w Warszawie
- Remont pomieszczeń w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach w ramach projektu: "Wdrażanie nowoczesnych technologii w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach"
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Wykonanie drugiego etapu rozbudowy i przebudowy budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Siemiatyczach
- Budowa budynku dla celów socjalno - sanitarnych wraz z infrastrukturą techniczną na działkach nr ewid. 90, 91, 92, 93, 94 (obręb ewid. Borysławice) położonych w miejscowości Borysławice, gm. Błaszki_2
więcej: Oświetlenie awaryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.