Ogłoszenie z dnia 2022-06-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00127840/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 2293ROlszanica-Ropienka-Wojtkówka w m.Olszanica - przetarg 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Leski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 371034980
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Lesko
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-600
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 134697124
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiat-leski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-leski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.powiat-leski.pl www.miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi powiatowej nr 2293ROlszanica-Ropienka-Wojtkówka w m.Olszanica - przetarg 22.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8508b866-c084-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00225671
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030848/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa drogi powiatowej Nr 2293R Olszanica-Ropienka-Wojtkówka w m. Olszanica
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00127840/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.272.1.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1380491,35 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowy drogi powiatowej w miejscowości Olszanica przebiegającej przez działki nr 896, 905/1, 874/1, 873/1, 901/1, 900/1, 899/1, 898/1, 897/1, 379/1, 377/1, 376/1, 375/1, 374, 365, na dwóch odcinkach drogi o długości: 225,50 m i 234,50 m po stronie lewej drogi oraz 93,84 m po stronie prawej drogi. Zakres prac obejmuje wykonanie chodnika o szerokości około 2,00 m wraz z poszerzeniem pasa drogowego, wykonaniem zatoki autobusowej wraz z postawieniem wiaty przystankowej, odwodnieniem drogi, wykonaniem zjazdów do posesji, położenie nowej nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej o pow. około 3030,00 m2 na przebudowywanym odcinku drogi, zamontowanie znaków drogowych oraz barierek ochronnych i oznakowania poziomego przejścia dla pieszych, demontaż starego i wykonanie nowego ogrodzenia wzdłuż pasa drogowego oraz bram przesuwnych wjazdowych. Podstawą do wykonania zadania jest „Projekt wykonawczy” przebudowy drogi.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Projekt wykonawczy (załącznik nr 2 do SWZ), STWiORB (załącznik nr 3 do SWZ) oraz kosztorys ofertowy (załączniki nr 4 do SWZ).
Sposób realizacji zamówienia
Realizacja przedmiotu zamówienia musi być zgodna z ofertą i warunkami SWZ, w szczególności:
-projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego
-projektem wykonawczym
-kosztorysem ofertowym
-STWiORB
Dołączone do SWZ kosztorys przedmiary robót (załączniki nr 4 do SWZ) mają charakter pomocniczy i nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia i podstawy wyceny oferty. Przedmiar robót nie determinuje zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarach robót zestawienia mają jedynie zobrazować skalę robót i pomóc Wykonawcom w oszacowaniu kosztów inwestycji. Załączone przedmiary robót służą tylko do uzupełnienia opisu przedmiotu zamówienia i nie są wyłączną podstawą do wyliczenia ceny. Zgodnie z istotą wynagrodzenia ryczałtowego przedmiar robót do wyliczenia ceny oferty winien sporządzić Wykonawca na podstawie pomiarów z natury. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
Tam, gdzie w SWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z SWZ oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
Każdemu odwołaniu do norm krajowych przywołanych w niniejszej SWZ wraz z załącznikami towarzyszy zwrot: „lub równoważne”.
Nazwy własne użyte w opisie przedmiotu zamówienia, określające typ produktu lub producenta, zostały podane przykładowo w celu określenia minimalnych oczekiwanych parametrów jakościowych funkcjonalnych i użytkowych produktu. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w SWZ jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów jakościowych , użytkowych i funkcjonalnych, które muszą być na poziomie nie niższym od wskazanych przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą jego szczegółowy opis/specyfikację, z których w sposób niebudzący wątpliwości Zamawiającego powinno wynikać, że oferowany produkt ma nie gorsze parametry jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe, niż określony przez Zamawiającego.
Okres gwarancji i rękojmi za wady.
Zamawiający wymaga udzielenia na wykonane roboty gwarancji i rękojmi za wady na okres minimum 3 lat.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1821442,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2034459,61 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1821442,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ziemne Sprzętem Mechanicznym Józef Prasoł w spadku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6891099226
7.3.3) Ulica: Ul. Wiejska 16
7.3.4) Miejscowość: Ustrzyki Dolne
7.3.5) Kod pocztowy: 38-700
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Józef Prasoł Usługi Ziemne Sprzętem Mechanicznym
jakie przetargi wygrała firma
Józef Prasoł Usługi Ziemne Sprzętem Mechanicznym
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1821442,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 400 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI LESKO
- "Dostawa odczynników immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatora"
- "Dostawa odczynników do biochemii wraz z dzierżawą analizatorów"
więcej: przetargi LESKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi powiatowej- Włodzice Wielkie, Włodzice Małe
- Bieżącą konserwację nawierzchni bitumicznych na terenie gminy Choszczno
- Remont chodników na terenie Miasta Rybnika
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
- "Przebudowa dróg gminnych i chodników na terenie Gminy Kraśnik"
- Rozbudowa sieć wodociągowa z przyłączami w miejscowości Kroblice, Adamczowice gmina Klimontów
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.