eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczDOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH



Ogłoszenie z dnia 2022-06-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: ARESZT ŚLEDCZY W BYDGOSZCZY

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Kwatermistrzowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 091393218

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wały Jagiellońskie 4

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-131

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp_as_bydgoszcz@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

miniportal.uzp.gov.pl; zp.swnet.sw.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


jednostka organizacyjna więziennictwa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Inowrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5562755953

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: G. Narutowicza 46

1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 523541210

1.5.8.) Numer faksu: 523541210

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_inowroclaw@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba84000f-c60d-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00225687

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00087936/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Artykuły spożywcze

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00137366/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: D/kw.2232.4.2022.MP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 444514,38 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ARTYKUŁY SPOŻYWCZE RÓŻNE
Bulion warzywny
pakowany w worki od 1 do 20 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy
15891500-5
kg1 745
Curry
pakowany w worki od 1 do 5 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy
15872000-1
kg50
Cynamon
pakowany w worki od 1 do 5 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy
15872200-3
kg36
Czosnek granulowany
pakowany w worki od 1 do 5 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy
15871270-7
kg224
Herbata granulowana
pakowany w worki od 5 do 25 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy
15863200-7
kg1 860
Kawa zbożowa
pakowany w worki od 1 do 5 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy
15862000-8
kg556
Koncentrat pomidorowy
pakowany w puszki lub słoiki do 5 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy
15331425-2
kg6 300
Koperek suszony
pakowany w worki od 1 do 5 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy
15893000-4
kg1 600
Kwasek cytrynowy
pakowany w worki od 1 do 5 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy
15890000-3
kg210
Liść laurowy
pakowany w worki od 1 do 5 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy
15872000-1
kg260
Majeranek
pakowany w worki od 1 do 5 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy
15872300-4
kg290
Majonez
pakowany w opakowania od 0,5 do 1 kg, termin przydatności do spożycia minimum 3 miesiące od daty dostawy
15871273-8
kg510
Miód naturalny
pakowany w opakowania 0,025 kg, termin przydatności do spożycia minimum 3 miesiące od daty dostawy
03142100-9
kg125
Musztarda
pakowany w opakowania od 0,5 do 1 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy
15872150-1
kg840
Natka pietruszki suszona
pakowany w worki od 1 do 5 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy
15893000-4
kg120
Ocet
pakowany opakowania do 1 L, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy
15871110-8
l670
Oregano
pakowany w worki od 1 do 5 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy
15870000-1
kg200
Papryka suszona
pakowany w worki od 1 do 5 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy
15890000-3
kg175
Pasztet sojowy
pakowany w opakowania od 100 do 130 g, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy,
15890000-3
kg50
Pieprz naturalny
Mielony, pakowany w worki od 1 do 5 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy
15872100-2
kg850
Przyprawa płynna do zup typu maggi
pakowany w opakowania do 1L, termin przydatności do spożycia minimum 3 miesiące od daty dostawy
15871210-9
l2 730
Przyprawa uniwersalna
pakowany w worki od 1 do 5 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy
15871270-7
kg1 000
Sok pomidorowy
w opakowaniach 300 – 350 ml, niesłodzony, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy
15322100-2
l90
Sos boloński
pakowany w worki od 1 do 5 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy
15871000-4
kg200
Sos grzybowy
pakowany w worki od 1 do 5 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy
15871000-4
kg470
Sos koperkowy
pakowany w worki od 1 do 5 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy
15871000-4
kg100
Sos myśliwski
pakowany w worki od 1 do 5 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy
15871260-4
kg390
Sos pieczeniowy
pakowany w worki od 1 do 5 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy
15871000-4
kg425
Sos pomidorowy
pakowany w worki od 1 do 5 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy
15871000-4
kg460
Sól
pakowana w worki od 15 do 50 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy
15872400-5
kg5 500
Ziele angielskie
w całości, pakowane w worki od 1 do 5 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy
15871270-7
kg210
Zupa barszcz biały
pakowana w worki od 1 do 5 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy
15891400-4
kg580
Zupa barszcz czerwony
pakowana w worki od 1 do 5 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy
15891400-4
kg620
Zupa ogonowa
pakowana w worki od 1 do 5 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy
15891400-4
kg460
Zupa pieczarkowa
pakowana w worki od 1 do 5 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy
15891400-4
kg870
Zupa żurek
pakowany w worki od 1 do 5 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy
15891400-4
kg910
Żelatyna
pakowana w worki od 1 do 5 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy
15800000-3
kg23

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 144716,81 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cukier
pakowany w worki od 5 do 50 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy
15831200-4
kg12600

4.5.3.) Główny kod CPV: 15831200-4 - Cukier biały

4.5.5.) Wartość części: 64910,16 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PRODUKTY SOJOWE
Flaki sojowe
pakowany w worki od 5 do 25 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy
15890000-3
kg580
Granulat sojowy
pakowany w worki od 5 do 25 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy
15890000-3
kg1560
Kostka sojowa
pakowany w worki od 5 do 25 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy
15890000-3
kg1210
Kotlety sojowe
pakowany w worki od 5 do 25 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy
15890000-3
kg1450

4.5.3.) Główny kod CPV: 15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone

4.5.5.) Wartość części: 53361,93 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PRODUKTY ZBOŻOWE

Budyń (bez cukru)
pakowany w opakowania do 1 kg, bez zawartości glutenu, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy
15600000-0
kg460
Chleb ryżowy
w postaci wafli, pakowany w opakowania do 130 g, bez zawartości glutenu, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy,
15821130-9
kg150
Chrupki kukurydziane
pakowane w worki od 0,100 do 1 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy
15821130-9
kg42
Kasza gryczana
pakowany w worki od 5 do 50 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy
15612100-9
kg120
Kasza jęczmienna
pakowany w worki od 5 do 50 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy
15613100-9
kg7 200
Kasza manna
pakowany w worki od 15 do 50 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy
15612100-9
kg2 400
Kisiel (bez cukru)
pakowany w opakowania do 1 kg, bez zawartości glutenu, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy
15620000-0
kg370
Mąka pszenna jasna, typ 450,500,550
pakowana w worki od 15 do 50 kg, jasna typ 450, 500, 550 , termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy
15612100-2
kg9 320
Mąka ziemniaczana
pakowana w worki od 15 do 50 kg, bez zawartości glutenu, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy
15620000-0
kg855
Płatki kukurydziane
pakowane w worki od 1 do 5 kg, bez zawartości glutenu, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy
15613311-1
kg74
Płatki owsiane
w opakowaniach do 25 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy
15613380-5
kg670
Ryż biały
pakowany w worki od 5 do 50 kg, termin przydatności do spożycia minimum 6 miesięcy od daty dostawy
15614300-8
kg10 150

4.5.3.) Główny kod CPV: 15821130-9 - Chleb chrupki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15612100-2 - Mąka pszenna

15613100-9 - Produkty przemiału owsa

15620000-0 - Skrobia i produkty skrobiowe

4.5.5.) Wartość części: 124206,70 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PRZETWORY OWOCOWE

Dżem śliwkowy
dżem o konsystencji gęstej lub galaretowatej otrzymany ze śliwek, pakowany w słoje lub wiaderka plastikowe zgodnie z obowiązującymi normami. Wielkość maksymalna 15 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 6 miesięcy od daty dostawy. Dostawy realizowane będą sukcesywnie w ciągu trwania umowy w ilościach wynikających z potrzeb zamawiającego.
15332296-5
kg2 100
Dżem truskawkowy
dżem o konsystencji gęstej lub galaretowatej otrzymany z truskawek, pakowany w słoje lub wiaderka plastikowe zgodnie z obowiązującymi normami. Wielkość maksymalna 15 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 6 miesięcy od daty dostawy. Dostawy realizowane będą sukcesywnie w ciągu trwania umowy w ilościach wynikających z potrzeb zamawiającego.
15332296-5
kg4 000
Dżem wiśniowy
dżem o konsystencji gęstej lub galaretowatej otrzymany z wiśni, pakowany w słoje lub wiaderka plastikowe zgodnie z obowiązującymi normami. Wielkość maksymalna 15 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 6 miesięcy od daty dostawy. Dostawy realizowane będą sukcesywnie w ciągu trwania umowy w ilościach wynikających z potrzeb zamawiającego.
15332294-1
kg1 600
Dżem z czarnej porzeczki
dżem o konsystencji gęstej lub galaretowatej otrzymany z czarnej porzeczki, pakowany w słoje lub wiaderka plastikowe zgodnie z obowiązującymi normami. Wielkość maksymalna 15 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 6 miesięcy od daty dostawy. Dostawy realizowane będą sukcesywnie w ciągu trwania umowy w ilościach wynikających z potrzeb zamawiającego.
15332293-4
kg2 500
Marmolada
marmolada o konsystencji miękkiej otrzymany z owoców, pakowany w słoje lub wiaderka plastikowe zgodnie z obowiązującymi normami. Wielkość maksymalna 15 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 6 miesięcy od daty dostawy. Dostawy realizowane będą sukcesywnie w ciągu trwania umowy w ilościach wynikających z potrzeb zamawiającego.
15332230-5
kg5 100
Dżem brzoskwiniowy
dżem o konsystencji gęstej lub galaretowatej otrzymany z brzoskwini, pakowany w słoje lub wiaderka plastikowe zgodnie z obowiązującymi normami. Wielkość maksymalna 15 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 6 miesięcy od daty dostawy. Dostawy realizowane będą sukcesywnie w ciągu trwania umowy w ilościach wynikających z potrzeb zamawiającego.
15332290-3
kg3 000
Jabłko prażone
jabłko pokrojone w kostkę, o barwie właściwej dla przetworów z jabłka, słodzone, zawartość owoców min. 75%. Pakowane w słoje lub wiaderka plastikowe o pojemności do 15 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 6 miesięcy od daty dostawy. Dostawy realizowane będą sukcesywnie w ciągu trwania umowy w ilościach wynikających z potrzeb zamawiającego.
15332140-7
kg580

4.5.3.) Główny kod CPV: 15332290-3 - Dżemy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15332230-5 - Marmolady

4.5.5.) Wartość części: 52842,40 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Woda mineralna lub źródlana
woda mineralna lub źródlana pozyskiwana ze źródeł naturalnych, gazowana lub niegazowana (wymagana dostępność obu rodzajów, w zależności od potrzeb), pakowana w plastikowe opakowania o pojemności 1,5 l
15981000-8
szt.25 800

4.5.3.) Główny kod CPV: 15981000-8 - Wody mineralne

4.5.5.) Wartość części: 34272,72 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144716,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 215866,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144716,81 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPUH „MARGO” Grzegorz Środa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8911189182

7.3.3) Ulica: Lipowa 6

7.3.4) Miejscowość: Zakrzewo

7.3.5) Kod pocztowy: 87-707

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144716,81 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-06-06 do 2023-06-05

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64910,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72122,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64910,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPUH „MARGO” Grzegorz Środa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8911189182

7.3.3) Ulica: ul. Lipowa 6

7.3.4) Miejscowość: Zakrzewo

7.3.5) Kod pocztowy: 87-707

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64910,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-06-06 do 2023-06-05

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53361,93 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81004,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53361,93 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wytwórnia Koncentratów Spożywczych DORO Dorota Doberstajn

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5561006534

7.3.3) Ulica: ul. Młyńska 30

7.3.4) Miejscowość: Inowrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 88-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53361,93 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-06-06 do 2023-06-05

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124206,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 145576,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124206,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPUH „MARGO” Grzegorz Środa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8911189182

7.3.3) Ulica: ul. Lipowa 6

7.3.4) Miejscowość: Zakrzewo

7.3.5) Kod pocztowy: 87-707

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124206,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-06-06 do 2023-06-05

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52842,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84934,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52842,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wytwórnia Koncentratów Spożywczych DORO Dorota Doberstajn

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5561006534

7.3.3) Ulica: ul. Młyńska 30

7.3.4) Miejscowość: Inowrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 88-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52842,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-07-09 do 2023-07-08

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34272,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38080,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34272,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wytwórnia Koncentratów Spożywczych DORO Dorota Doberstajn

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5561006534

7.3.3) Ulica: ul. Młyńska 30

7.3.4) Miejscowość: Inowrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 88-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34272,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-06-06 do 2023-06-05

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.