Ogłoszenie z dnia 2022-06-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00231970/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-30
- 2022/BZP 00293631/01 - Wynik z dnia 2022-08-05
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy preparatów do utrzymania czystości myjni endoskopowych i narzędzi chirurgicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100682491
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 68
1.5.2.) Miejscowość: Pabianice
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pcmnzoz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcmnzoz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy preparatów do utrzymania czystości myjni endoskopowych i narzędzi chirurgicznych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ccf3f2c-f60b-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00225699
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://pcmnzoz.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: miniPortal:
http://miniportal.uzp.gov.pl/
ePUAPu: http://epuap.gov.pl/wps/portal
poczta elektroniczna: zamowienia@pcmnzoz.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: (...) Ze
względu na ograniczoną ilość wprowadzanych znaków, dokumenty zamówienia ,które zawierają
wszystkie szczegółowe wymagania znajdują się na stronie internetowej prowadzonego postępowania
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 35/ZP/TP1/D/22
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Preparat do mycia w obiegu zamkniętym w myjni automatycznej. Kompatybilny z pr. Dezynfekcyjnym. Preparat nie może wywierać niszczącego działania na powierzchnie, przedmioty. Opakowanie 3 x 5 L. Wyrób medyczny kl. I opak. 36
2. Preparat do dezynfekcji w obiegu zamkniętym w myjni automatycznej. Kompatybilny z pr. Myjącym. Preparat nie może wywierać niszczącego działania na powierzchnie, przedmioty. Opakowanie 3 x 5 L. Wyrób medyczny kl IIb. opak. 47
3. Preparat do mycia w obigu zamkniętym w myjni automatycznej oparty na środkach powierzchniowoczynnych. Preparat musi zapewniać optymalną skuteczność czyszczenia w temperaturach 35 st C.Preparat kompatybilny z preparatem dezynfekcyjnym. Opakowanie 3 x 5 L. Wyrób medyczny kl. I opak. 28
4. Preparat dezynfekcyjny oparty o kwas nadoctowy o szerokim spectrum działania B, Tbc, F, V, S kompatybilny z preparatem myjącym. Skuteczność zgodnie z normami: EN13727, EN 13624, EN 14348, EN 14476, EN 13704. Opakowanie 3 x 2,8L. Wyrób medyczny kl. IIb. opak. 87
5. Preparat w zakresie neutralnych wartości ph, który chroni materiały endoskopu. Musi być stosowany razem z preparatem dezynfekcyjnym. Opakowanie 3 x 5L. Wyrób medyczny kl. I. opak. 51
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu
oceny ofert
1. Ocenie i porównaniu poddane zostaną oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Nazwa kryterium: Waga: Cena 100 %
a) W zakresie kryterium „CENA” maksymalną ilość punktów (100 pkt.) otrzyma oferta z najniższą ceną,
pozostałym Wykonawcom przyznana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów, określona na
podstawie następującego wzoru:
cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert
niepodlegających odrzuceniu
Ocena punktowa badanej oferty = ------------------------------------------------------------ x 100 x 100 %
cena brutto oferty badanej
1. Oceną oferty będzie suma punktów przyznanych według opisanych powyżej kryteriów tj. cena
Uwaga: przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku
według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po
przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku
nie ulega zmianie.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Preparat do maszynowego mycia narzędzi medycznych i kontenerów. Preparat do stosowania do anodowanego aluminium i metali kolorowych. Zawierający enzymy, anionowe i niejonowe, substancje powierzchniowo czynne o pH w roztworze roboczym 10,5. Spełniający zalecenia w zakresie ograniczenia do minimum ryzyka vCJK. Stężenie roztworu roboczego 0,3 - 0,8%. Wyrób medyczny. Zakres temperatur pracy 30 - 65*C. Opakowanie 5L opak. 36
2. Preparat o właściwościach neutralizujących stosowany po maszynowym, chemiczno - termicznym alkalicznym myciu narzędzi chirurgicznych oraz kontenerów ze stali szlachetnej i butów medycznych. Płynny w koncentracie. Na bazie kwasu cytrynowego. Bezbarwny. Przezroczysty. Bez fosforanów, fosfatów, azotanów oraz związków powierzchniowo czynnych. Stężenie roztworu roboczego 0,1 - 0,2 %. Wyrób medyczny. Opakowanie 5kg. opak. 15
3. Preparat do stosowania w ostatnim cyklu płukania w maszynowym przygotowaniu narzędzi umożliwiający ich wysychanie bez pozostawiania plam. Płynny w koncentracie. Bezbarwny. Zawierający 15 - 30% niejonowe związki powierzchniowo czynne, inhibitory korozji, solubilizatory. Stężenie roztworu roboczego: 0,02 - 0,05% obojętny odczyn pH. Wyrób medyczny. Opakowanie 5kg. opak. 5
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu
oceny ofert
1. Ocenie i porównaniu poddane zostaną oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Nazwa kryterium: Waga: Cena 100 %
a) W zakresie kryterium „CENA” maksymalną ilość punktów (100 pkt.) otrzyma oferta z najniższą ceną,
pozostałym Wykonawcom przyznana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów, określona na
podstawie następującego wzoru:
cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert
niepodlegających odrzuceniu
Ocena punktowa badanej oferty = ------------------------------------------------------------ x 100 x 100 %
cena brutto oferty badanej
1. Oceną oferty będzie suma punktów przyznanych według opisanych powyżej kryteriów tj. cena
Uwaga: przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku
według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po
przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku
nie ulega zmianie.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Gotowy do użycia preparat czyszczący stosowany do usuwania cementu, śladów po markerach oraz przebarwień na narzędziach. Na bazie naturalnych terpenów pomarańczowych, niezawierających zasad ani mydła, zawierający oleinian decylu. Produkt zarejestrowany jako wyrób medyczny. Opakowanie 250 ml. opak. 10
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu
oceny ofert
1. Ocenie i porównaniu poddane zostaną oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Nazwa kryterium: Waga: Cena 100 %
a) W zakresie kryterium „CENA” maksymalną ilość punktów (100 pkt.) otrzyma oferta z najniższą ceną,
pozostałym Wykonawcom przyznana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów, określona na
podstawie następującego wzoru:
cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert
niepodlegających odrzuceniu
Ocena punktowa badanej oferty = ------------------------------------------------------------ x 100 x 100 %
cena brutto oferty badanej
1. Oceną oferty będzie suma punktów przyznanych według opisanych powyżej kryteriów tj. cena
Uwaga: przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku
według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po
przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku
nie ulega zmianie.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
a) Dotyczy Pakietu 1: W przypadku wyrobów medycznych wszystkich klas zgodnie z ustawa z dn. 20.05.2010 o wyrobach medycznych Zamawiający żąda:• ważnych i aktualnych na dzień otwarcia dokumentów wskazujących na dopuszczenie do obrotu w postaci Certyfikatu CE, Deklaracji Zgodności, Świadectwa Zgłoszenia (wpis) w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.
• W przypadku produktów biobójczych zgodnie z ustawą z dn. 09.10.2015 o produktach biobójczych Zamawiający żąda:
ważnego i aktualnego przez czas trwania umowy dokumentu wskazującego na dopuszczenie do obrotu i stosowania na terytorium RP oferowanego produktu biobójczego.
b) Dotyczy Pakietu 2 oraz 3: Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia dopuszczony jest do stosowania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz, że posiada aktualne dokumenty potwierdzające dopuszczenie ich do obrotu na terenie RP zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2020 r. poz. 186) - Załącznik nr 6 do SWZ
c) Dotyczy wszystkich pakietów: Ulotki informacyjne preparatów – ulotki mają być oznakowane numerem pakietu i pozycją, której dotyczą – dotyczy wszystkich Pakietów
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
(...) Ze względu na ograniczoną ilość wprowadzanych znaków, dokumenty zamówienia ,którezawierają wszystkie szczegółowe wymagania znajdują się na stronie internetowej
prowadzonego postępowania.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy szczegółowo okresla pojekt umowy -załącznik nr.5 do SWZ(...) Ze względu na ograniczoną ilość wprowadzanych znaków, dokumenty zamówienia ,które
zawierają wszystkie szczegółowe wymagania znajdują się na stronie internetowej
prowadzonego postępowania.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-04 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: za pośrednictwem formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-04 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-02
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- 3- Opracowanie dokumentacji technicznej wyposażenia bud. mieszkalnego w inst. gazową wraz z inst. w cz. wspólnych, wewn. instalacją w lokalach na potrzeby CO, CW oraz innych dla 1 nieruchomości
- Zorganizowanie wyjazdów (obozów) i warsztatów wyjazdowych w ramach projektu "Lepszy start" realizowanego w powiecie pabianickim - III postępowanie.
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa Gminy Pabianice w ramach realizacji projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" - Dostawa serwerów i macierzy dyskowej
- ZAPEWNIENIE W 2025 ROKU GORĄCEGO POSIŁKU ŚWIADCZENIOBIORCOM OBJĘTYCH POMOCĄ SPOŁECZNĄ PRZEZ MIEJSKIE CENTRUM POMOCY SPOŁECZNEJ W PABIANICACH
- Remonty bieżący nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych
- ZAPEWNIENIE W 2025 ROKU GORĄCEGO POSIŁKU ŚWIADCZENIOBIORCOM OBJĘTYCH POMOCĄ SPOŁECZNĄ PRZEZ MIEJSKIE CENTRUM POMOCY SPOŁECZNEJ W PABIANICACH
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA MATERIAŁÓW DO CENTRALNEJ STERYLIZACJI NA ROK 2025
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- "Dostawa preparatów do dezynfekcji wstępnej i maszynowej oraz środków do mycia i dezynfekcji endoskopów na potrzeby COZL" znak sprawy (COZL/DZP/AS/3412/TP-176/24).
- 2024 Dostawa materiałów opatrunkowych i środków do dezynfekcji
- Dostawa preparatów dezynfekcyjnych
- DOSTARCZANIE ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.