Ogłoszenie z dnia 2021-10-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00182499/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-16
- 2022/BZP 00416833/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie opróżniania lokali (pustostanów) oraz usług transportowych (przeprowadzki) dla potrzeb Administracji Domów Miejskich „ADM” Sp. z o.o. w Bydgoszczy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ADMINISTRACJA DOMÓW MIEJSKICH "ADM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090458507
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana i Jędrzeja Śniadeckich 1
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-011
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@adm.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: adm.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/adm_bydgoszcz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie i administrowanie nieruchomościami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie opróżniania lokali (pustostanów) oraz usług transportowych (przeprowadzki) dla potrzeb Administracji Domów Miejskich „ADM” Sp. z o.o. w Bydgoszczy.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c7bb52e-15ee-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00225744
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00182499/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 63/PA/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 201853,75
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi polegające na sukcesywnym opróżniania lokali (pustostanów) mieszkalnych wraz z pomieszczeniami przynależnymi ze znajdujących się w nich: odpadów komunalnych i wielkogabarytowych, rzeczy osobistych i wszelkich innych pozostałości (np. lokale po zgonach, lokale porzucone itp.) oraz z pomieszczeń części wspólnych (np. pralnie, suszarni, ciągi komunikacyjne). Zakres czynności objętych niniejszym zadaniem obejmuje również: zebranie, demontaż, wyniesie i dostarczenie ich do miejsc ich składowania wskazanych przez Zamawiającego i w określonym przez niego terminie.4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98392000-7 - Usługi relokacji
4.5.5.) Wartość części: 92876,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kompleksowe usługi transportowe (przeprowadzki) polegająca na spakowaniu we własne materiał (opakowania i worki) (dostarczone przez Wykonawcę) wskazanych przez Zamawiającego ruchomości, w tym zabezpieczenie mebli do transportu, zniesienie (załadunek) ruchomości do meblowozu będącego w dyspozycji Wykonawcy, a następnie ich przewiezienie (transport) i wniesienie (rozładunek) bez rozpakowywania do wskazanego przez Zamawiającego miejsca docelowego a pozostałych nienadających się do dalszego wykorzystania wyrzucenia do pojemników lub wiat śmietnikowych, tj. do kontenerów na odpady drobne a dla wielkogabarytowych w miejsce z łatwym dostępem dla samochodu.4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90910000-9 - Usługi sprzątania
98392000-7 - Usługi relokacji
4.5.5.) Wartość części: 23219,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114771,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114771,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 114771,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HORTUM Beata Prus - Fabiszak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 744 175 70 49
7.3.3) Ulica: Wojnowo 9/2
7.3.4) Miejscowość: Sicienko
7.3.5) Kod pocztowy: 86-014
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 114771,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81856,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81856,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HORTUM Beata Prus - Fabiszak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 744 175 70 49
7.3.3) Ulica: Wojnowo 9/2
7.3.4) Miejscowość: Sicienko
7.3.5) Kod pocztowy: 86-014
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81856,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
z 23.04.1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. z 2020 r. poz. 1740), z zastrzeżeniem wyjątków w ustawie przewidzianych, wola osoby dokonującej czynności prawnej może być wyrażona przez każde zachowanie się tej osoby, które ujawnia jej wolę w sposób dostateczny, w tym również przez ujawnienie tej woli w postaci elektronicznej (oświadczenie woli). Tym samym, aby oferta stanowiła skutecznie oświadczenie woli, konieczne jest, aby wola wykonawcy została ujawniona w sposób dostateczny. W analizowanym przypadku z taką sytuacją nie mamy do czynienia, gdyż Wykonawca nie wyraził w żaden sposób chęć realizacji zamówienia. Tym samym na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp złożona oferta podlega odrzuceniu, ponieważ jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. W wyroku KIO/UZP 663/09 Krajowa Izba Odwoławcza zwróciła uwagę, że treść oferty należy rozumieć jako treść zobowiązania wykonawcy do zgodnego z żądaniami zamawiającego wykonania zamówienia - na tak rozumianą treść oferty składa się formularz ofertowy. Firma K. M. GOOD Karolina Czerwonka nie załączyła formularz ofertowego ani w żaden inny sposób, przez Wykonawcę, nie został przedstawiony zakres oczekiwanych przez Zamawiającego informacji, jakich Zamawiający wymagał w formularzu ofertowym. Jak wskazano w wyroku KIO z dnia 24 października 2008 r. KIO/UZP 1093/08 niezgodność treści oferty ma miejsce w sytuacji, gdy oferta nie odpowiada w pełni przedmiotowi zamówienia, nie zapewniając jego realizacji w całości zgodnie z wymogami zamawiającego, a taka sytuacja miała miejsce, w sytuacji przesłania przez firmę K. M. GOOD Karolina Czerwonka jedynie plik podpisu zewnętrznego XAdeS bez pliku, którego ten podpis dotyczy tj. formularza ofertowego. Tym samym na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp złożona oferta podlega odrzuceniu gdyż jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
W tej sytuacji Zamawiający nie znalazł podstaw do żądania wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty ani nie powziął wątpliwości, że nastąpiła inne omyłka, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, tym samym postanowił jak powyżej.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa ubioru reprezentacyjnego i wyposażenia dla funkcjonariuszy Służby Celno-Skarbowej z kompanii honorowej Szefa Krajowej Administracji Skarbowej na rzecz izb administracji skarbowej
- DOSTAWA TUSZY, TONERÓW DO DRUKAREK ATRAMENTOWYCH, LASEROWYCH, FAKSÓW I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH
- Dostawa preparatów do mycia i dezynfekcji rąk wraz z najmem dozowników
- Organizacja i przeprowadzenie staży dla studentów kierunku Kognitywistyka studia I stopnia w ramach realizacji projektu "Kierunki drogi dla gospodarki"
- 19/PA/2025 Roboty budowlane w branży ogólnobudowlanej - drobne naprawy, remonty, bieżąca konserwacja, oraz pogotowie techniczne - w nieruchomościach zarządzanych przez "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy
- Dostawa osobistych pomp insulinowych
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi sprzątania w budynkach Prokuratury Regionalnej w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia 1/Trębacka 4/ Nowowiejska 26 B oraz terenu przyległego do tych budynków
- Letnie oczyszczanie utwardzonych dróg gminnych na terenie Gminy Raszyn w 2025 roku
- Transport rzeczy wraz z załadunkiem i rozładunkiem do miejsc wskazanych przez Zamawiającego na terenie miasta Siemianowice Śląskie
- Kompleksowe sprzątanie w budynku Urzędu Miejskiego w Pyrzycach Plac Ratuszowy 1 oraz budynków Archiwum Zakładowego
- Kompleksowe utrzymanie czystości w siedzibach prokuratur okręgu włocławskiego.
- Świadczenie usług polegających na odpłatnym odbiorze i przewozie przez Wykonawcę lub jego przedstawiciela z miejsca wskazanego przez Zamawiającego uporządkowanych przesyłek(...)z podziałem na 2 części
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.