Ogłoszenie z dnia 2024-02-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00505692/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-22
- 2023/BZP 00530146/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane budynku Urzędu Gminy w Śliwicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Śliwice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351140
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ks. dra St. Sychowskiego 30
1.5.2.) Miejscowość: Śliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-530
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.7.) Numer telefonu: 52 3340731
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@sliwice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.sliwice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sliwice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane budynku Urzędu Gminy w Śliwicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13d87476-8922-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00225751
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00505692
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZ.271.1.11.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są „Prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane budynku Urzędu Gminy w Śliwicach”.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
a) Wymiana zewnętrznej stolarki drzwiowej i okiennej na stolarkę z PCV z szybami dwukomorowymi;
b) Wykonanie robót rozbiórkowych na parterze i poddaszu budynku (ścian i komina);
c) Naprawa popękanych murów zewnętrznych budynku
d) Wykonanie termomodernizacji ścian zewnętrznych i wewnętrznych na poddaszu nieużytkowym z styropianu grafitowego 036 gr. 18 cm
e) Wykonanie osuszania murów fundamentowych i piwnicznych budynku
f) Wykonanie izolacji przeciwwilgociowych ścian fundamentowych budynku;
g) Wykonanie remontu wewnętrznych pomieszczeń:
h) Demontaż podłóg drewnianych i betonowych;
i) Demontaż okładzin sufitów;
j) Termomodernizacja podłogi na gruncie;
k) Wykonanie nowych tynków i okładzin ściennych z malowaniem;
l) Wykonanie zabezpieczenia p.poż. stropów drewnianych płytą G-K EI 30 na korytarzach;
m) Wykonanie zabezpieczenia p.poż. drewnianych belek okapów i konstrukcji dachowej w UG i GOPS – np. UNIPAL-DREW Specjal FR;
n) Wymiana schodów strychowych opuszczanych na strych w UG;
o) Wymiana nowych podłóg z desek klejonych i płytek terakotowych;
p) Wykonanie zabezpieczenia przeciw grzybiczego więźby dachowej;
q) Likwidacja istniejącej wentylacji naturalnej w biurach sali.
3. Zamówienie jest dofinansowane ze środków pochodzących z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
4. Zamawiający może unieważnić niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
5. Opis zamówienia zamierają załączniki: dokumentacja projektowa stanowiąca Załączniki Nr 7 do SWZ, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiący Załączniki Nr 9 do SWZ oraz przedmiar robót stanowiący Załączniki nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 592240,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 676113,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 592240,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRZEGORZ URBAŃSKI USŁUGI REMONTOWO BUDOWLANE URBUD
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5921881920
7.3.3) Ulica: Sadowa
7.3.4) Miejscowość: Smętowo Graniczne
7.3.5) Kod pocztowy: 83-230
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRZEGORZ URBAŃSKI USŁUGI REMONTOWO BUDOWLANE URBUD
jakie przetargi wygrała firma
GRZEGORZ URBAŃSKI USŁUGI REMONTOWO BUDOWLANE URBUD
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 592240,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-03-01 do 2024-08-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI ŚLIWICE
więcej: przetargi ŚLIWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- "Odrestaurowanie piwnic budynku Szpitala Jerozolimskiego w Malborku"
- Przebudowa drogi gminnej nr 113006E w m. Białogórne gm. Biała Rawska
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.