eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RusinówFotowoltaika i pompy ciepła w budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Rusinów



Ogłoszenie z dnia 2022-06-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Fotowoltaika i pompy ciepła w budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Rusinów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rusinów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223965

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żeromskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Rusinów

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-411

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 6727022

1.5.8.) Numer faksu: 48 6727022 wew. 26

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@rusinow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rusinow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.rusinow.pl/m,107,zamowienia-publiczne-i-przetargi.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Fotowoltaika i pompy ciepła w budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Rusinów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dfd4dea4-c617-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00225792

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021637/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Fotowoltaika i pompy ciepła w budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Rusinów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00137527/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3329341,46 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Na budynkach użyteczności publicznej (Urzędzie Gminy w Rusinowie, Publicznej Szkole Podstawowej w Rusinowie, Samorządowym Przedszkolu w Gałkach, świetlicach wiejskich i strażnicach) zostanie zamontowana instalacja fotowoltaiczna z okablowaniem i uziemieniem instalacji oraz pompy ciepła wraz z niezbędnym osprzętem. Zamontowana urządzenia będą wymagały zmiany instalacji grzewczej, zostanie więc wymieniona także instalacja grzewcza wewnątrz budynków – w kotłowniach. Inwestycja będzie odbywać się w systemie "zaprojektuj i wybuduj", a nadzór nad inwestycją ze strony Wykonawcy będzie sprawował kierownik budowy/robót w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1. Wykonanie dokumentacji projektowej urządzeń fotowoltaicznych, magazynów energii i pomp ciepła z uwzględnieniem parametrów określonych w koncepcji. Dokumentacja projektowa winna obejmować zakres prac niezbędny do prawidłowego i bezpiecznego działania i eksploatacji ww. urządzeń oraz uzyskania wynikających z przepisów prawa warunków, opinii, pozwoleń oraz innych koniecznych uzgodnień. Projekt powinien zawierać schemat wpięcia urządzeń do instalacji elektroenergetycznej.
2. Dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej wraz z niezbędnym okablowaniem i uziemieniem oraz włączeniem do sieci energetycznej, magazynów energii oraz pomp ciepła z niezbędnym osprzętem i modernizację istniejących kotłowni w celu dostosowania ich do zamontowanych urządzeń. Istniejące w budynkach piece będą stanowiły alternatywne źródła ciepła np. w przypadku awarii pomp ciepła lub znacznych spadków temperatury na zewnątrz budynków w okresie zimowym. Przeprowadzenie rozruchu instalacji fotowoltaicznej, magazynów energii i pomp ciepła, które muszą być kompatybilne z instalacją centralnego ogrzewania. Dokonanie prób i pomiarów (sporządzenie protokołu pomiarowego) oraz odpowiedniej regulacji zamontowanych urządzeń w celu ich prawidłowego działania. Opracowanie instrukcji obsługi urządzeń i przeszkolenie 2 osób w celu poprawnej eksploatacji urządzeń.
W przypadku instalacji urządzeń naziemnych (fotowoltaiki i pomp ciepła) należy w ofercie uwzględnić ogrodzenie panelowe tych instalacji wraz z furtką, po uprzednim ustaleniu miejsca ich instalacji z Zamawiającym.
Na Wykonawcy ciąży obowiązek zwiększenia mocy przyłączeniowych w poszczególnych budynkach, jeśli zaistnieje taka konieczność oraz zgłoszenie do odpowiedniego zakładu energetycznego włączenia do sieci energetycznej zamontowanych urządzeń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44622100-7 - Urządzenia do odzyskiwania ciepła

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

09332000-5 - Instalacje słoneczne

31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne

42511110-5 - Pompy grzewcze

45000000-7 - Roboty budowlane

45223810-7 - Konstrukcje gotowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2865163,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5036645,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2865163,23 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FlexiPower Group Sp. z o.o. Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 101611814

7.3.3) Ulica: Kudrowice 12

7.3.4) Miejscowość: Pabianice

7.3.5) Kod pocztowy: 95-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2865163,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.