Ogłoszenie z dnia 2022-06-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00221579/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-23
- 2022/BZP 00301397/01 - Wynik z dnia 2022-08-11
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa warzyw i owoców świeżych, przetworzonych oraz mrożonych (część druga)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 33037474200000
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 92
1.4.2.) Miejscowość: Koszalin
1.4.3.) Kod pocztowy: 75-531
1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.cossg@strazgraniczna.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cos.strazgraniczna.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00225793
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-06-27
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00221579/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.9. Numer planu postępowań w BZP Przed zmianą:
2022/BZP 00102287/01/P
Po zmianie:
2022/BZP 00102287/02/P
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Sprzedawcy, możliwa jest wyłącznie w okolicznościach określonych w art. 455 ustawy Pzp.
2. Kupujący dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Sprzedawcy, w następujących przypadkach:
1) w zakresie zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług;
2) w sytuacji gdy w stosunku do Sprzedawcy zajdą zmiany mające charakter sukcesji generalnej;
3) w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy;
4) w zakresie wprowadzenia i zmiany Podwykonawcy oraz zakresu powierzonego im do wykonania.
3. Kupujący na podstawie art. 455 ust. 2 dopuszcza możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści złożonej oferty, przy czym łączna wartość tych zmian musi być mniejsza niż 10% wartości umowy.
4. W trakcie realizacji zamówienia, nie częściej niż raz na kwartał, na wniosek Sprzedawcy, dopuszcza się możliwość podwyższenia wynagrodzenia poprzez zastosowanie waloryzacji cen jednostkowych brutto towaru w zadaniu nr 1 wyłącznie na podstawie wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych za poprzedni kwartał osobno dla „OWOCE” oraz osobno dla „WARZYWA”, opublikowanego przez Główny Urząd Statystyczny w Biuletynie Statystycznym GUS: https://stat.gov.pl/obszary-tematyczne/ceny-handel/wskazniki-cen w komunikacie opublikowanym w Monitorze Polskim. Ścieżka dostępu do tego dokumentu jest następująca:
• Wskaźniki cen:
- Tytuł dokumentu: Wskaźniki cen towarów i usług konsumpcyjnych (w określonym miesiącu, np. w miesiącu wrześniu 2022)
• Pliki do pobrania
- Informacja sygnalna w formie PDF
• Tablica 2. Wskaźniki cen towarów i usług konsumpcyjnych (w określonym miesiącu)
- wyszczególnienie: osobno Owoce i osobno Warzywa np. w miesiącu wrześniu 2022 roku wybieramy kolumnę która dotyczy wskaźnika za poprzedni kwartał, tj. kolumna: 2 kwartał 2022.
Pierwszy wniosek Sprzedawca może złożyć po zakończeniu III kwartału bieżącego roku. Zmiana cen będzie obliczana według wskaźnika z tablicy osobno dla Owoców oraz osobno dla Warzyw. Zmiana cen towaru nastąpi z datą podpisania aneksu do umowy. Celem waloryzacji jest tylko i wyłącznie urealnienie cen zakupu przedmiotu niniejszej umowy.
5. Kupujący przewiduje możliwość zmiany terminów realizacji przedmiotu umowy. Zmiana umowy, o której mowa w zdaniu pierwszym, może zostać dokonana w sytuacji, gdy na termin(y) realizacji przedmiotu umowy wpłyną lub będą mogły mieć wpływ okoliczności związane z wystąpieniem wirusa SARS-CoV-2 lub choroby wywołanej tym wirusem (COVID-19), dotyczące w szczególności:
1) nieobecności pracowników lub osób świadczących pracę za wynagrodzeniem na innej podstawie niż stosunek pracy, które uczestniczą lub mogłyby uczestniczyć w realizacji przedmiotu umowy;
2) decyzji wydanych przez Głównego Inspektora Sanitarnego lub działającego z jego upoważnienia państwowego wojewódzkiego inspektora sanitarnego, w związku z przeciwdziałaniem COVID-19, nakładających na Sprzedawcę obowiązek podjęcia określonych czynności zapobiegawczych lub kontrolnych;
3) poleceń lub decyzji wydanych przez wojewodów, ministra właściwego do spraw zdrowia lub Prezesa Rady Ministrów, związanych z przeciwdziałaniem COVID-19, o których mowa w art. 11h ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem Covid–19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2021 r. poz. 2095, z późn. zm.);
4) wstrzymania dostaw produktów, komponentów produktu lub materiałów, trudności w dostępie do sprzętu lub trudności w realizacji usług transportowych;
5) innych okoliczności, które uniemożliwiają bądź w istotnym stopniu ograniczają możliwość wykonania umowy zgodnie z jej treścią.
Szczegóły zostały ujęte w § 11 projektu umowy
Po zmianie:
Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Sprzedawcy, możliwa jest wyłącznie w okolicznościach określonych w art. 455 ustawy Pzp.
2. Kupujący dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Sprzedawcy, w następujących przypadkach:
1) w zakresie zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług;
2) w sytuacji gdy w stosunku do Sprzedawcy zajdą zmiany mające charakter sukcesji generalnej;
3) w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy;
4) w zakresie wprowadzenia i zmiany Podwykonawcy oraz zakresu powierzonego im do wykonania.
3. Kupujący na podstawie art. 455 ust. 2 dopuszcza możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści złożonej oferty, przy czym łączna wartość tych zmian musi być mniejsza niż 10% wartości umowy.
4. W trakcie realizacji zamówienia, po zakończeniu III kwartału bieżącego roku, na wniosek Sprzedawcy, dopuszcza się możliwość podwyższenia wynagrodzenia poprzez zastosowanie waloryzacji cen jednostkowych brutto towaru w zadaniu nr 1 wyłącznie na podstawie wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych za poprzedni kwartał osobno dla „OWOCE” oraz osobno dla „WARZYWA”, opublikowanego przez Główny Urząd Statystyczny w Biuletynie Statystycznym GUS: https://stat.gov.pl/obszary-tematyczne/ceny-handel/wskazniki-cen w komunikacie opublikowanym w Monitorze Polskim. Ścieżka dostępu do tego dokumentu jest następująca:
• Wskaźniki cen:
- Tytuł dokumentu: Wskaźniki cen towarów i usług konsumpcyjnych w miesiącu wrześniu 2022
• Pliki do pobrania
- Informacja sygnalna w formie PDF
• Tablica 2. Wskaźniki cen towarów i usług konsumpcyjnych w miesiącu wrześniu 2022
- wyszczególnienie: osobno Owoce i osobno Warzywa w miesiącu wrześniu 2022 roku wybieramy kolumnę która dotyczy wskaźnika za poprzedni kwartał, tj. kolumna: 2 kwartał 2022.
Zmiana cen będzie obliczana według wskaźnika z tablicy osobno dla Owoców oraz osobno dla Warzyw. Zmiana cen towaru nastąpi z datą podpisania aneksu do umowy. Celem waloryzacji jest tylko i wyłącznie urealnienie cen zakupu przedmiotu niniejszej umowy.
5. Kupujący przewiduje możliwość zmiany terminów realizacji przedmiotu umowy. Zmiana umowy, o której mowa w zdaniu pierwszym, może zostać dokonana w sytuacji, gdy na termin(y) realizacji przedmiotu umowy wpłyną lub będą mogły mieć wpływ okoliczności związane z wystąpieniem wirusa SARS-CoV-2 lub choroby wywołanej tym wirusem (COVID-19), dotyczące w szczególności:
1) nieobecności pracowników lub osób świadczących pracę za wynagrodzeniem na innej podstawie niż stosunek pracy, które uczestniczą lub mogłyby uczestniczyć w realizacji przedmiotu umowy;
2) decyzji wydanych przez Głównego Inspektora Sanitarnego lub działającego z jego upoważnienia państwowego wojewódzkiego inspektora sanitarnego, w związku z przeciwdziałaniem COVID-19, nakładających na Sprzedawcę obowiązek podjęcia określonych czynności zapobiegawczych lub kontrolnych;
3) poleceń lub decyzji wydanych przez wojewodów, ministra właściwego do spraw zdrowia lub Prezesa Rady Ministrów, związanych z przeciwdziałaniem COVID-19, o których mowa w art. 11h ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem Covid–19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2021 r. poz. 2095, z późn. zm.);
4) wstrzymania dostaw produktów, komponentów produktu lub materiałów, trudności w dostępie do sprzętu lub trudności w realizacji usług transportowych;
5) innych okoliczności, które uniemożliwiają bądź w istotnym stopniu ograniczają możliwość wykonania umowy zgodnie z jej treścią.
Szczegóły zostały ujęte w § 11 projektu umowy
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Okresowe badania i pomiary posadzek antyelektrostatycznych (3 zadania).
- Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych, socjalnych, poradniach lekarskich oraz pracowniach Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie
- Przebudowa DW 162 z podziałem na 2 zadania
- Przebudowa DW 172 odc. Łęknica - Barwice
- Przebudowa DW 120 odc. Glinna - Stare Czarnowo
- Przebudowa DW 112 odc. Biesiekierz - Koszalin
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy warzyw, ziemniaków jadalnych, owoców cytrusowych
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025 dla Szkoły Podstawowej nr 43 w Gdańsku
- Mrożonki
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkola Samorządowego we Wrzącej
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Żłobka Samorządowego we Wrzącej
więcej: Ziemniaki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.