Ogłoszenie z dnia 2024-02-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00295851/01 - Wynik z dnia 2024-04-22
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 3544S na terenie Gminy Lubomia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wodzisławski - Powiatowy Zarząd Dróg w Wodzisławiu Śląskim z siedzibą w Syryni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276286413
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Raciborska 3
1.5.2.) Miejscowość: Syrynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-361
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32/4517607
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pzd-wodzislaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzd.bip.powiatwodzislawski.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi powiatowej nr 3544S na terenie Gminy Lubomia
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e553c5c6-d54b-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00225793
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025390/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa drogi powiatowej nr 3544S na terenie Gminy Lubomia
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://pzd-wodzislaw.logintrade.net/zapytania_email,157923,724fce316579aca80dae3776fe5817d3.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1.Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym, a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w PZP, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z postanowieniem ust. 2 poniżej.
2. Wykonawca zamierzający złożyć ofertę (wyłącznie za pośrednictwem Platformy przetargowej, dostępnej pod adresem: https://pzd-wodzislaw.logintrade.net/zapytania_email,157923,724fce316579aca80dae3776fe5817d3.html
[bezpośredni link do postępowania]) – zobowiązany jest zapoznać się z instrukcjami użytkowników Platformy przetargowej - dostępnymi pod adresem https://pzd-wodzislaw.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html oraz zaakceptować regulamin korzystania z Platformy przetargowej dostępny pod adresem:
https://pzd-wodzislaw.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej – wskazane są na stronie internetowej Platformy przetargowej - pod adresem: https://pzd-wodzislaw.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
2. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby”, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w formie elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2023 r. poz. 57 ze zm.), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
3.Ofertę zgodnie z treścią załącznika nr 1 do SWZ, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, składa się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, przez osobę lub osoby upoważnione.
4. Sposób i format sporządzenia i przekazywania oświadczeń i dokumentów musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) oraz Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).
5. Pozostałe wymagania wskazano szczegółowo w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
W wykonaniu obowiązku statuowanego przepisem art. 13 ust. ust. 1 - 3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 z późniejszymi zmianami), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, co następuje:
1. administratorem następujących danych osobowych zebranych od osób fizycznych: imion i nazwisk, adresu zamieszkania, nr telefonu, adresu poczty elektronicznej, danych dotyczących wyroków skazujących oraz czynów zabronionych lub powiązanych środków bezpieczeństwa jest Powiatowy Zarząd Dróg w Wodzisławiu Śląskim z siedzibą w Syryni, ul. Raciborska 3, 44-361 Syrynia, telefon: 32/451-76-07, adres poczty elektronicznej: sekretariat@pzd-wodzislaw.pl,
2. inspektorem ochrony danych osobowych w Powiatowym Zarządzie Dróg jest Pan Sławomir Maciejczyk, e-mail: iod@pzd-wodzislaw.pl
3. dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z art. art. 18 ust. 6 i 19 Ustawy w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o nazwie: „Przebudowa drogi powiatowej nr 3544S na terenie Gminy Lubomia”, nr postępowania: ZP.2521.3.2024 prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji;
4. odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 PZP,
5. dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy przekracza 4 lata - ponadto przez cały okres obowiązywania umowy, chyba że zajdzie uzasadniona konieczność dłuższego przechowywania ich dłużej dla celów dowodowych w zakresie postępowania prowadzonego przez właściwe organy. Po tym czasie dane będą usuwane;
6. osoba, której dane osobowe dotyczą ma prawo żądać od Administratora dostępu do danych osobowych dotyczących tej osoby oraz ich kopii, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania w każdym czasie. Jednakże:
6.1. skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP
oraz nie może naruszać integralności protokołu lub jego załączników;
6.2. Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia niniejszego postępowania;
6.3. mimo ograniczenia przetwarzania danych na podstawie przepisu art. 18 ust. 1 RODO, takie dane osobowe można przechowywać lub przetwarzać w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii lub państwa członkowskiego.
7. Osobie, której dane są przetwarzane nie przysługuje prawo do żądania usunięcia danych, do przenoszenia danych ani też prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (por. art. art. 17 ust. 3 lit. lit. b), d) i e) oraz 20 RODO).
8. Osobie, której dane są przetwarzane nie przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (por. art. 20 w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c) RODO).
9. Osoba, której dane są przetwarzane ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego t.j. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
10. obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz ewentualnym zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z przepisów PZP;
11. Dane nie będą poddawane zautomatyzowanemu procesowi przetwarzania ani profilowaniu.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Osoba, której dane osobowe dotyczą ma prawo żądać od Administratora dostępu do
danych osobowych dotyczących tej osoby oraz ich kopii, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania w każdym czasie.
Jednakże:
1.1. skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP
oraz nie może naruszać integralności protokołu lub jego załączników;
1.2. Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych
osobowych do czasu zakończenia niniejszego postępowania;
1.3. mimo ograniczenia przetwarzania danych na podstawie przepisu art. 18 ust. 1 RODO, takie dane osobowe można
przechowywać lub przetwarzać w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej
lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii lub państwa członkowskiego.
2. Osobie, której dane są przetwarzane nie przysługuje prawo do żądania usunięcia danych, do przenoszenia danych ani też prawo
do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (por. art. art. 17 ust. 3 lit. lit. b), d) i e) oraz 20 RODO).
3. Osobie, której dane są przetwarzane nie przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych
(por.art. 20 w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c) RODO).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.2521.3.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 3544S na terenie Gminy Lubomia na ogólnej długości ok. 1,5 km, współfinansowana ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, Edycja 6 PGR.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami
oceny ofert:
- cena (znaczenie 60%)
- okres gwarancji (znaczenie 40 %), przy czym nie krótszy niż 36 miesięcy, nie dłuższy niż 60 miesięcy.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu i wymagania określone w niniejszej SWZ.2. Na podstawie art. 112 ustawy PZP, Zamawiający określa poniżej warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
2.4.1. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu warstw konstrukcyjnych jezdni (podbudowa, warstwy bitumiczne) o wartości minimum 3.000 000,00 zł brutto
2.4.2. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobą posiadającą odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia wraz z zakresem wykonywanych przez nią czynności, która jest skierowana przez Wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia, tj.:
kierownikiem budowy - osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej, w zakresie umożliwiającym kierowanie robotami objętymi przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz.U. z 2023 r. poz. 682) i Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r., poz. 831),
(lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, bądź odpowiednie kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych);
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1689), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ;
2. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak
wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł
układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji
wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
2.2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której
dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich
przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a i b oraz pkt 3 PZP, zastępuje się je odpowiednio
w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób
uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w
kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał
dotyczyć, nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem,
organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub
miejsce zamieszkania osoby, której dokument miał dotyczyć.
2.3. Dokumenty/oświadczenia, o których mowa w pkt pkt 2.1 i 2.2. powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich
złożeniem.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne odpowiednie dokumenty, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ;
2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ;
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Ofertę należy sporządzić zgodnie z Formularzem oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.2. Dokumenty i oświadczenia, które wykonawca jest zobowiązany złożyć w ofercie:
2.1. Na wykazanie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa wstępne oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy PZP, zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SWZ.
2.2. Dla wykazania niepodlegania wykluczeniu z postępowania Wykonawca składa wstępne oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy PZP, zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SWZ.
2.3. Zobowiązanie innych podmiotów, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy PZP;
3. Dokumenty, jakie Wykonawca również musi dołączyć do oferty:
3.1. Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy lub pełnomocnictwo.
3.2. W razie wniesienia wadium w formie poręczenia lub gwarancji – oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. W przypadku wadium w pieniądzu, Zamawiający zaleca załączenie do oferty dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium na rachunek bankowy Zamawiającego.
3.3. Oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 4 PZP – oświadczenie dotyczy wyłącznie wykonawców wspólnie składających ofertę (załącznik nr 4 do SWZ).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100),
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy PZP.
3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
4. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2023 poz. 462).
5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy w GETIN Bank S.A. nr 94 1560 1094 0000 9250 0003 4803 ze wskazaniem w treści przelewu nazwy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz oznaczenia wykonawcy, którego ofertę wadium zabezpiecza, w sposób umożliwiający jednoznaczną identyfikację przez zamawiającego.
Dniem wniesienia wadium jest data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. Należy wziąć pod uwagę czas trwania realizacji przelewów pomiędzy różnymi bankami.
6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.2. Ofertę należy podpisać w taki sposób, aby wynikało z niej jednoznacznie oświadczenie woli zawarcia umowy przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z wykonawców lub pełnomocnika).
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa w pkt 2. i 3. powyżej, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonują poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
1.Zamawiający przewiduje udzielenie zaliczki na poczet wykonania zamówienia.2. Zaliczka zostanie Wykonawcy przekazana w formie jednorazowej płatności.
3. Minimalna wysokość zaliczki przekazywana wykonawcy stanowi kwotę nie niższą niż wartość procentowa wynagrodzenia odpowiadająca określonemu w Regulaminie procentowi udziału własnego tj. 2%.
4. Pozostałe informacje dot. zaliczki szczegółowo zostały opisane w załączniku nr 10 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Lp. Rodzaj i zakres zmiany warunki wprowadzenia zmianyI. ZMIANY OGÓLNE
1. Zmiana adresu/ (nazwy) firmy/ siedziby Zamawiającego/Wykonawcy/Podwykonawcy pismo zawiadamiające o zmianach, nie wymaga zawarcia aneksu do umowy
2. przekształcenie wykonawcy nie prowadzące do zmiany wykonawcy za wyjątkiem wypadków dozwolonych przepisami prawa powszechnie obowiązującego zmianie podlegać będzie oznaczenie wykonawcy wskutek przekształcenia
3. zmiana osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SWZ zawarcie aneksu do umowy uwzględniającego dokonanie zmian
4. powierzenie części zamówienia podwykonawcy, podanie nazwy albo imion i nazwisk oraz danych kontaktowych podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zmiana podwykonawcy lub rezygnacja z podwykonawcy, wprowadzenie nowego podwykonawcy w zakresie nieprzewidzianym w formularzu oferty, zmiana nazwy albo imion i nazwisk oraz danych kontaktowych podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zmiana zakresu robót powierzonych podwykonawcy
zmiana umowy poprzez określenie w umowie podwykonawcy, nazwy albo imion i nazwisk oraz danych kontaktowych podwykonawców i osób do kontaktu z nimi oraz zakresu robót, które wykonawca będzie wykonywał osobiście oraz za pomocą podwykonawców, zmiana podwykonawcy, któremu wykonawca powierzył realizację części zamówienia, zmiana nazwy albo imion i nazwisk oraz danych kontaktowych podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zmiana zakresu robót, które wykonawca będzie wykonywał za pomocą podwykonawców. W przypadku gdy dotychczasowy podwykonawca swoimi zasobami potwierdzał spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nowy podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie musi spełniać warunki udziału w postępowaniu w takim samym zakresie jak dotychczasowy podwykonawca tj. pozwalający spełnić warunki podane w SWZ
5. zastąpienie dotychczasowego wykonawcy przez nowego wykonawcę wskutek zmian podmiotowych w składzie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z powodu okoliczności uniemożliwiających dalsze działanie wszystkim podmiotom występującym po stronie wykonawcy, w szczególności, gdy zostanie ogłoszona upadłość lub otwarta likwidacja jednego lub kilku z tych podmiotów przejęcie obowiązków Wykonawcy w umowie przez nowego wykonawcę wskutek zmian podmiotowych w składzie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia celem wykonania umowy na niezmienionych warunkach, za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego
II. ZMIANA PRZEDMIOTU I TERMINU WYKONANIA ZAMÓWIENIA
1. w przypadku przerwy w robotach spowodowanej niesprzyjającymi warunkami atmosferycznymi, tj.:
- opadami deszczu – o wysokości przekraczającej 10mm/m2 i trwającymi łącznie powyżej 3 kolejnych dni roboczych,
- silnego wiatru o prędkości przekraczającej 10 m/s trwającego łącznie powyżej 5 kolejnych dni roboczych
- temperaturami powietrza o wysokości uniemożliwiającej zachowanie wymogów technologicznych dla danego rodzaju prowadzonych robót w ciągu danego dnia roboczego przedłużenie terminu wykonania umowy o czas przerwy w robotach (dni robocze) udokumentowany wpisem do dziennika budowy. Jeżeli przerwa w robotach z powodu temperatury powietrza trwała 4 godziny lub dłużej w ciągu dnia roboczego liczy się ją jako jeden dzień roboczy. Przerwę w robotach z powodu temperatury powietrza krótszą niż 4 godziny w ciągu dnia roboczego pomija się.
2. wystąpienie zdarzeń losowych - klęska żywiołowa w rozumieniu przepisu art. 3 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 18 kwietnia 2002 roku o stanie klęski żywiołowej zmiana terminu wykonania umowy o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót z powodu stanu klęski żywiołowej
3. zmiana producenta materiałów/urządzeń, wycofanie materiałów/urządzeń z użycia zmiana terminu wykonania zamówienia o czas potrzebny na nabycie nowych materiałów/urządzeń
4.znalezienie niewybuchów, niewypałów lub znalezisk archeologicznych c.d. w sekcji IX ogłoszenia
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-15 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://pzd-wodzislaw.logintrade.net/zapytania_email,157923,724fce316579aca80dae3776fe5817d3.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-15 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-04-13
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1)c.d.sekcji7.4.-wydłuż.terminu wykonania umowy o czas wstrzymania robót zw. z usunięciem niewybuchów,niewypałów lub znalezisk archeolog.,5wady dok.proj.lub zmiana stanu prawnego,w oparciu o który przygot.dok.proj.,uniemożliwiające dalsze prowadzenie robót-wydłużenie terminu wykonania umowy o czas niezbędny na usunięcie wad dok.proj.uniemożliwiających dalsze prowadzenie robót6wykrycie w trakcie robót urządzeń infr.tech.,kan.technolog.,linii elektroenerg.,linii telekom.lub innych podobnych obiektów lub urządzeń nie ujętych w dok.proj.-wydłużenie terminu wykonania umowy o czas niezbędny na usunięcie kolizji z urządzeniami infr.techn.,kan.technolog.,linią elektroenerg.,linią telekom.lub innymi podobnymi obiektami lub urządzeniami nie ujętymi w dok.proj.7warunki geolog.,geotech. lub hydrogeolog.odmienne od wskazanych w dok.proj.-zmiana umowy w zakresie przedmiotu zamówienia oraz wydłużenie terminu wykonania umowy o czas niezbędny na wprowadzenie koniecznej zmiany w dok proj. oraz wykonanie robót koniecznych wskutek zmiany warunków geolog.,geotech. lub hydrogeolog.,w granicach umówionego wynagrodzenia8zmiana dok.proj.w trakcie wykonywania robót-zmiana umowy w zakresie przedmiotu zamówienia wraz z ewentualnym wydłużeniem terminu wykonania umowy o czas niezbędny na wykonanie robót wynikających ze zmienionej dok.proj.oraz z ewentualną zmianą umówionego wynagrodzenia9wydłużenie terminu załatwienia sprawy w postępowaniu prowadzonym w celu uzyskania zatwierdzenia organizacji ruchu z przyczyn,za które Wykonawca nie odpowiada,w tym z następujących przyczyn:-brak wydania uzgodnienia w terminie do 30dni od daty wystąpienia Wykonawcy o wydanie stosownego dokumentu niezbędnego do należytego wykonania umowy,mimo że wniosek Wykonawcy spełniał wszelkie warunki formalne i Wykonawca wykazał się należytą starannością w procesie uzyskania uzgodnienia-zmiana umowy w zakresie wydłużenia terminu wykonania zamówienia o czas postępowania admin.lub innego postępowania10uwarunkowania społeczne-zmiana umowy w zakresie wydłużenia terminu wykonania zamówienia o czas trwania uwarunkowań społ.lub wdrożenia uzgodnień jakie zapadną w związku z uwzględ. uwarunkowań społ.11awaria urządzeń infr.techn.lub stan infr. techn. stwarzający uzasadnione ryzyko wystąpienia awarii w trakcie wykonywania robót-zmiana umowy w zakresie wydłużenia terminu wykonania zamówienia o czas trwania naprawy urządzeń infr. techn.12wystąpienie niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równ. prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji-zmiana umowy w zakresie wydłużenia terminu wykonania zamówienia o czas niezbędny na uniknięcie lub usunięcie kolizji z inną inwestycjąIIIZMIANA WYNAGRODZENIA1zmiana przepisów o podatku od towarów i usług-zmiana umowy w zakresie zmiany wynagrodzenia brutto wykonawcy;kwota zostanie zmieniona zgodnie ze zmianą stawkiVAT2zmiana mat.lub urządzeń-zmiana umowy nie powodująca wzrostu maks.wynagrodzeniaVZMIANA TERMINU WYKONANIA1zmiana terminu wykonania umowy w razie zmiany przewidywanego terminu zakończenia inwestycji wskazanego we wniosku o dofinansowanie z uwzględnieniem ewentual. warunków wynikających z promesy lub zasad dofinans.-zmiana terminu wykonania zamówieniaVIZMIANA SPOSOBU ROZLICZEŃ1zmiana zasad i terminów płatności dofinans.z RządowegoFunduszuPolskiŁad:ProgramInwestycjiStrategicznych-w przypadku zmiany warunków programu w zakresie płatności-zawarcie aneksu do umowy uwzględniającego dokonanie zmian2incydentalna zmiana zasad i terminów płatności kwot pochodzących ze środ.własnych Zamawiającego:a)wynikająca ze zmiany zasad rozliczania wkładu własnego wskutek zmiany warunków programu,b)wynikająca z potrzeby wydatkowania środ.budżet.Zamawiającego z powodu zamknięcia danego roku budżet.lub zaistnienia innej nieprzewidzianej okoliczności po stronie Zamawiającego uzasadniającej wprowadzenie takiej zmiany-zawarcie aneksu do umowy uwzględniającego dokonanie zmian 2)dod.wykluczenie-XVI SWZ ust 1pkt1.3INNE PRZETARGI SYRYNIA
więcej: przetargi SYRYNIA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 1266R Biedaczów - Grodzisko Górne od km 0+092 do 1+419 w miejscowości Gwizdów"
- Przebudowa drogi gminnej Nr 110822L w miejscowości Żurawnica.
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa ul. Boh. Monte Cassino, ul. Wyszyńskiego i ul. Kołłątaja w Sokółce wraz z infrastrukturą towarzyszącą w formule zaprojektuj wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.