Ogłoszenie z dnia 2023-05-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00165688/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie dróg i placów w 2023 roku na terenie Miasta i Gminy Ząbkowice Śląskie, składające się z dwóch zadań.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ząbkowice Śląskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718461
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 15
1.5.2.) Miejscowość: Ząbkowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zabkowiceslaskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zabkowiceslaskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zabkowiceslaskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące utrzymanie dróg i placów w 2023 roku na terenie Miasta i Gminy Ząbkowice Śląskie, składające się z dwóch zadań.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4776b11a-d2c3-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00225806
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00006870/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Bieżące utrzymanie dróg publicznych polegające na likwidacji przełomów i remontach cząstkowych ulic i chodników w 2023 roku na terenie Miasta i Gminy Ząbkowice Śląskie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00165688
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 724224,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 588800,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1: Bieżące utrzymanie dróg i placów w 2023 roku na terenie Miasta i Gminy Ząbkowice na potrzeby Wydziału Infrastruktury i Gospodarki Przestrzennej1) Realizacja przedmiotu zamówienia polegać będzie na sukcesywnym, uzależnionym od aktualnych potrzeb Zamawiającego, zlecaniu Wykonawcy wykonania robót na podstawie zlecenia jednostkowego.
2) Wykonanie poszczególnych remontów cząstkowych uzależnione będzie od wyników bieżącej eksploatacji dróg i placów oraz postępującej degradacji stanu technicznego nawierzchni. Zakres zamówienia oraz szacunkowe ilości robót zostały zawarte w załączniku nr 9a do SWZ pomocniczym przedmiarze robót.
3) Rzeczywista ilość, wielkość robót budowlanych, prac zostanie ustalona na podstawie potrzeb jakie ujawnią się w trakcie eksploatacji dróg i placów w okresie od podpisania umowy do 12 miesięcy.
4) Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do wykonania zleconych robót
w terminie określonym w ofercie oraz zakończyć prace w terminie do 5 dni roboczych licząc od dnia następnego po przystąpieniu do wykonania zleconych robót, prac.
5) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie oznakowania
i zabezpieczenia robót w trakcie ich wykonywania. Pojazdy wykonujące roboty będące przedmiotem zamówienia muszą być prawidłowo oznakowane oraz muszą być wyposażone w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy, widoczny ze wszystkich stron z dużej odległości. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie oznakowania pojazdów i zapewnienie bezpieczeństwa użytkowników dróg w trakcie wykonywania robót.
6) Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy zawiera załącznik nr 8a do SWZ.
7) Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji: na wykonane zamówienie na okres minimum 12 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45233251-3 - Wymiana nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 491692,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2: Bieżące utrzymanie dróg i placów w 2023 roku na terenie Miasta i Gminy Ząbkowice na potrzeby Wydziału Gospodarki Nieruchomościami.1) Realizacja przedmiotu zamówienia polegać będzie na sukcesywnym, uzależnionym od aktualnych potrzeb Zamawiającego, zlecaniu Wykonawcy wykonania robót na podstawie zlecenia jednostkowego.
2) Wykonanie poszczególnych remontów cząstkowych uzależnione będzie od wyników bieżącej eksploatacji dróg i placów oraz postępującej degradacji stanu technicznego nawierzchni. Zakres zamówienia oraz szacunkowe ilości robót zostały zawarte w załączniku nr 9b do SWZ pomocniczym przedmiarze robót.
3) Rzeczywista ilość, wielkość robót budowlanych, prac zostanie ustalona na podstawie potrzeb jakie ujawnią się w trakcie eksploatacji dróg i placów i innych terenów utwardzonych w okresie od podpisania umowy do 12 miesięcy.
4) Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do wykonania zleconych robót
w terminie określonym w ofercie oraz zakończyć prace w terminie do 5 dni roboczych licząc od dnia następnego po przystąpieniu do wykonania zleconych robót, prac.
5) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie oznakowania
i zabezpieczenia robót w trakcie ich wykonywania. Pojazdy wykonujące roboty będące przedmiotem zamówienia muszą być prawidłowo oznakowane oraz muszą być wyposażone w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy, widoczny ze wszystkich stron z dużej odległości. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie oznakowania pojazdów i zapewnienie bezpieczeństwa użytkowników dróg w trakcie wykonywania robót.
6) Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy zawiera załącznik nr 8b do SWZ.
7) Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji: na wykonane zamówienie na okres minimum 12 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45233251-3 - Wymiana nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 232531,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 491692,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 491692,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 491692,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo-Produkcyjny DROGOWNICTWO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8870001111
7.3.3) Ulica: ul. Żeromskiego 16a
7.3.4) Miejscowość: Ząbkowice Śląskie
7.3.5) Kod pocztowy: 57-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUGOWO-PRODUKCYJNY "DROGOWNICTWO" DARIUSZ LIS
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUGOWO-PRODUKCYJNY "DROGOWNICTWO" DARIUSZ LIS
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 491692,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 232531,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 232531,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 232531,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo-Produkcyjny DROGOWNICTWO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8870001111
7.3.3) Ulica: ul. Żeromskiego 16a
7.3.4) Miejscowość: Ząbkowice Śląskie
7.3.5) Kod pocztowy: 57-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUGOWO-PRODUKCYJNY "DROGOWNICTWO" DARIUSZ LIS
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUGOWO-PRODUKCYJNY "DROGOWNICTWO" DARIUSZ LIS
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 232531,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z ZĄBKOWIC ŚLĄSKICH
- Remont drogi powiatowej nr 3182D w miejscowości Sławęcin km 0+060 - 1+418
- " Remont drogi powiatowej nr 3170D w miejscowości Jasienica km 10+363 - 11+046"
- Remont drogi powiatowej nr 3170D w miejscowości Bożnowice, km 12+457 - 13+697
- Remont drogi powiatowej nr 3192D w miejscowości Głęboka km 3+805 - 5+384
- "Odnowa przestrzeni publicznej 2025" - Zadanie nr 1 - Przebudowa podwórka przy ul. Traugutta w Ząbkowicach Śląskich, Zadanie nr 2 - Przebudowa podwórka przy ul. Ciasnej w Ząbkowicach Śląskich
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych w 2025 roku
- Rozbudowa sieci wodociągowej w gminie Iwkowa - Etap II
- Przebudowa drogi gminnej Wiatrowo - Wiatrowo-Las
- Odnowa nawierzchni DW Nr 499 na odc. Ostaszewo - Sławkowo od km 0+000 do km 3+200 dł. 3,200 km
- Odnowa nawierzchni DW Nr 242 na odc. Runowo - granica woj. od km 2+550 do km 8+211 dł. 5,661 km
- Remont drogi powiatowej 3463D ul. Lipowa w Lubawce w km 0+000 - 1+425
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.