Ogłoszenie z dnia 2023-05-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00165189/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie budynków Szkoły Podstawowej nr 3 i nr 6 w Mikołowie do wymagań architektonicznych osób z niepełnosprawnościami w ramach projektu „Dostępna Szkoła” oraz aktualnych przepisów ppoż.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mikołów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257630
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 16
1.5.2.) Miejscowość: Mikołów
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam@mikolow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mikolow.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
portal.smartpzp.pl/mikolow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostosowanie budynków Szkoły Podstawowej nr 3 i nr 6 w Mikołowie do wymagań architektonicznych osób z niepełnosprawnościami w ramach projektu „Dostępna Szkoła” oraz aktualnych przepisów ppoż.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d9d6856-ce19-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00225828
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039764/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Dostosowanie budynku SP nr 3 w Mikołowie do wymagań architektonicznych osób z niepełnosprawnościami w ramach projektu „Dostępna szkoła”
1.1.2 Dostosowanie budynku SP nr 6 w Mikołowie do wymagań architektonicznych osób z niepełnosprawnościami w ramach projektu „Dostępna szkoła”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Dostępna szkoła” w ramach IV Osi priorytetowej Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój „Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa”, Działanie 4.1 Innowacje społeczne, konkurs nr POWR.04.01.00 IZ.00 00 021/18 przedsięwzięcia pn. „Rozwiń skrzydła”;2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00165189
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP1.5-2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Dostosowanie budynku SP3 w Mikołowie do wymagań architektonicznych osób z niepełnosprawnościami w ramach projektu „Dostępna szkoła” oraz dostosowanie budynku SP3 w Mikołowie do aktualnych przepisów ppoż - etap 1.4.1. Zakres prac:
4.1.1. Część 1: Dostosowanie budynku SP3 w Mikołowie do wymagań architektonicznych osób z niepełnosprawnościami w ramach projektu „Dostępna szkoła” oraz dostosowanie budynku SP3 w Mikołowie do aktualnych przepisów ppoż - etap 1, zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną, pozwoleniem na budowę nr RDPB-880/2022 i ograniczeniem robót do:
- Dostosowanie architektoniczne wejść i dojść do budynku zgodnie z wytycznymi MDS (model dostępnej szkoły) w tym roboty budowlane (wykonanie miejsca dla osób niepełnosprawnych, przebudowa podestu wejścia do budynku, wyróżnienie kolorystyczne fragmentu elewacji prze wejściu do budynku, oświetlenie wejścia do budynku)
- Dostosowanie architektoniczne jednej klatki schodowej nr 3 do wytycznych MDS oraz dostosowanie jej do aktualnych przepisów ppoż w tym roboty budowlane
(wydzielenie klatki schodowej ścianami z montażem drzwi EIS30-D1,D4,D7, montażem klapy oddymiającej), posadzkarskie (skucie nosków stopnic schodowych i wyłożenie biegów i podestów płytkami gres), elektryczne(wymiana oświetlenia podstawowego,wymiana oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, instalacja sygnalizacji pożaru), malarskie (dostosowanie kontrastu barwnego ścian)
- Dostosowanie architektoniczne ciągów poziomych (korytarze, parter, I,II,III piętro) do wytycznych MDS oraz dostosowanie ich do aktualnych przepisów ppoż w tym, roboty budowlane (podział korytarzy ścianami na strefy pożarowe z montażem drzwi EIS60, EI30- D8,D9,D10,D11,D12D17 okien EI60-O1,O2 ,wymianę obudowy dylatacji na ścianach i suficie ), posadzkarskie( wymiana cokołów przyściennych, wymiana obudowy dylatacji na podłodze), elektryczne(wymiana oświetlenia podstawowego,wymiana oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, instalacji sygnalizacji pożaru), malarskie (szpachlowanie ścian i sufitów, dostosowanie kontrastu barwnego ścian i sufitów),
- Dostosowanie architektoniczne ciągów poziomych korytarze, parter, I,II,III piętro) do wytycznych MDS w tym roboty budowlane( wymiana drzwi do sal zajęć -D13 wraz z wykonaniem i montażem tabliczek informacyjnych na drzwiach do pomieszczeń i na drzwiach szafek, oraz tabliczek informacyjnych kierunkowych na korytarzach , montaż odbojnic pcv oraz montaż osłon grzejnikowych w korytarzach)
- Dostosowanie architektoniczne do wytycznych MDS sal rewalidacyjnych, gabinetów specjalistycznych, świetlicy szkolnej, biblioteki (parter, I,II,III piętro) do wytycznych MDS w tym roboty malarskie i elektryczne
- Dostosowanie architektoniczne do wytycznych MDS istniejącej łazienki dla niepełnosprawnych pom nr 1.57 w tym montaż poręczy stałych i ruchomych, lustra na odpowiednich wysokościach
- Uzupełnienie instalacji hydrantowej
Dla części 1 po podpisaniu umowy przekazanie frontu robót ograniczy się do realizacji tylko klatki schodowej nr 3, natomiast pozostałe roboty w korytarzach na każdej kondygnacji dopiero po zakończeniu roku szkolnego czyli od 24.06.2023 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 1117560,98 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Dostosowanie budynku SP6 w Mikołowie do wymagań architektonicznych osób z niepełnosprawnościami w ramach projektu „Dostępna szkoła” oraz przebudowa węzła żywieniowego i pomieszczeń szatniowo - sanitarnych w budynku SP6 w Mikołowie - etap 1.4.1.2. Część 2: Dostosowanie budynku SP6 w Mikołowie do wymagań architektonicznych osób z niepełnosprawnościami w ramach projektu „Dostępna szkoła” oraz przebudowa węzła żywieniowego i pomieszczeń szatniowo - sanitarnych w budynku SP6 w Mikołowie - etap 1, zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną, pozwoleniem na budowę nr RDB-0118/2023 i ograniczeniem robót do:
- Dostosowanie architektoniczne wejść i dojść do budynku zgodnie z wytycznymi MDS (model dostępnej szkoły) w tym roboty budowlane (wykonanie miejsca dla osób niepełnosprawnych, przebudowa podestu wejścia do budynku oraz przebudowa schodów zewnętrznych wejścia głównego, wyróżnienie kolorystyczne fragmentu elewacji prze wejściu do budynku, oświetlenie wejścia do budynku, przebudowa posadzki wiatrołapów,, wymiana drzwi zewnętrznych wejścia)
- Dostosowanie architektoniczne ciągów poziomych (korytarze, parter, I piętro) do wytycznych MDS w tym roboty budowlane (wyróżnienie kolorystyczne tynkiem mozaikowym pasów przy drzwiach, wykonanie i montaż tabliczek informacyjnych na drzwiach do pomieszczeń i na drzwiach szafek, oraz tabliczek informacyjnych kierunkowych na korytarzach)
- Wykonanie pomieszczeń szatniowo żywieniowych w zakresie robót budowlanych, instalacji wodno kanalizacyjnych, instalacji elektrycznych gniazdkowych i oświetleniowych, instalacji wentylacji mechanicznej ( pomieszczenia P.O-15, P.O-16, P.O-17, P.O-18, P.O-19, P.O-20, P.O-21, P.O-22, P.O-24, P.O-25, P.O-26, P.O-27, P.O-28, P.1-03, P.1-04, P.1-10, P.1-13)
Dla części 2 po podpisaniu umowy przekażemy cały zakres robót za wyjątkiem robót związanych z wejściem głównym od strony ul. Gliwickiej, pomieszczenia P.1-03, P.1-04, P.1-10, P.1-13, które przekażemy dopiero po zakończeniu roku szkolnego czyli od 24.06.2023 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 871056,91 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1623650,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1623650,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1623650,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Remontowo – Budowlana „BUDMAR” Marcin Nowek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6443113953
7.3.3) Ulica: Wieczorka 2c
7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 41-219
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA REMONTOWO BUDOWLANA "BUDMAR" MARCIN NOWEK
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA REMONTOWO BUDOWLANA "BUDMAR" MARCIN NOWEK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1117560,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1495701,49 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 996657,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Remontowo – Budowlana „BUDMAR” Marcin Nowek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6443113953
7.3.3) Ulica: Wieczorka 2c
7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 41-219
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA REMONTOWO BUDOWLANA "BUDMAR" MARCIN NOWEK
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA REMONTOWO BUDOWLANA "BUDMAR" MARCIN NOWEK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 996657,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kanalizacji deszczowej w Wyganowie.
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Chynów
- "Przebudowa dróg gminnych ulicy Cmentarnej i części ulicy Bolesława Chrobrego w Złotoryi".
- Modernizacja oczyszczalni ścieków w Kobylcu - Etap II
- Budowa instalacji wewnętrznej gazu i centralnego ogrzewania w budynku magazynu w Wełczu gm. Busko-Zdrój
- Przebudowa kotłowni zasilającej budynki mieszkalne nr 46 A-B i 47 A-B w Wędrzynie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.